Wanna be positiivinen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaksonen -82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!
Mulla on menossa kp 18/28 ja en kyllä bongannu ovista ollenkaan täs kierros. Ovistuntemuksia kylläkin oli mutten saanut tikuttamalla ainakaan. No eipä tullut puuhailtuakaan kun kerran tohon otollisempaan aikaan, et saapi nähdä. Kuume on kyllä niin kova että koko ajan on erilaisia tuntemuksia raskautumisesta. No saa nähdä.

Mihin kaikki ""meikäläiset"" ovat kadonneet? Ja uudetkin wanna beet ovat äärettömän tervetulleita! Ei nyt anneta kuihtua kasaan hyvän ketjun!

Mulla meneillään kp 10 ja olo on täysin normaali ja itseasiassa aika levollinen. Greippimehua olen mainoksen uhrina alkanut juomaan ja popsin kaiknelaisia vitamiineja. Jos vaikka auttaisivat tähän ainaiseen väsymykseen...

Täällä hääräilee ainakin yksi meikäläinen :D

Kuukautiset loppumassa eli uutta yritystä sitten ens viikon lopulla.

Olo on aika kuitti... kurkku kipee (sen takia myös välillä kyökättää), lihakset arkoina, väsyttää ja muutenkin on kuin ois junan alle jäänny :( Ja kun täällä töissä valittaa väsymyksestä ja pahastaolosta, niin tulee niitä merkitseviä katseita. Näitten lisäks oon ravannut tänään varmaan 20 kertaa vessassa ko juon koko ajan, ettei kurkku kuivu. Kohta on juorut liikkeellä. Ja mikäs siinä, jos ne oiskin totta, mutta nyt ne ärsyttää!

Mä oon napsinut niitä Multivita(?) 2+ tabletteja 1 per päivä ja toivonut, että ne auttais piristymisessä.

No mutta muutkin, ilmotelkaa olemassaolostanne.
Mä lähden kotiin syömään mustia viinimarjoja :D

Jospa mä taas tännekin ilmoittelisin itsestäni, olen tuonne viikon 31 jännääjiin kirjoitellut nyt kun jännäyshetket ovat käsillä. Eilen tosin alkoi pientä tuhrua tulemaan, ja taas tänään olen jotain pientä havainnut, joten ei ole kovin positiivinen olo sen suhteen että olisi tärpännyt. Unissa jaksavat nämä vauvahaaveet pyöriä, taas viime yönä näin unta testaamisesta, ja negahan se jälleen oli. Toivottavasti eivät ole enneunia! Viikonloppuna sitten testailen oikeasti jollei sitä ennen menkat ala.

Mä olen myös noita 2+ tabletteja syönyt, ja ensi kierrossa alan kyllä juomaan myös greippimehua jos siitä jotain hyötyä olisi... kaikki keinot käyttöön!

Heips taas!

Pakko kertoa omasta mielestä hauska juttu. Aloin raahaamaan kotiin greippimehua muutama viikko sitten. En kertonut miehelle, minkä takia sitä juon. Pidän siitä kyllä oikeasti, mutta ei sitä oikein kotiin tule ikinä ostettua. Aluksi mies oli, että miten voi juoda jotain niin pahaa. Kuitenkin maisteli sitä minun kanssa ja nyt on koukussa siihen tietämättä, miksi me sitä juomme=)

Mulla on sellainen vaihe, että haluaisin kamalasti jotain uutta elämääni. Työpaikanvaihtoa oon miettinyt, kun alkaa olla tympäämtymisvaihe töissä päällä. Toisaalta jos vaikka jossain vaiheessa jäisi raskaaksi, niin eiköhän siinä olisi sitten sitä muutosta elämään...

Hyvät illat, tai enpä tiiä onko mitään hyvää tulossa...

Kurkkukipu ohi, onneks ei iskenyt flunssa kunnolla.
Aattelin tulla tuulettamaan ajatuksia taas välillä tänne.

Tajusin just vähän aikaa sit tosi ahdistavan ajatuksen... kun en nyt sit tiiä mikä mun kierto on, niin enhän mä voi tietää myöskään milloin ovuloin. Eli ihan turhaa hihkuin, että tässä kierrossa ovis ja miehen lomat osuu päällekkäin... Ei voi muuta sanoa kun Blaah!

Osaisko joku neuvoa, että lasketaanko kierto edellisten oikeitten kuukautisten alkamispäivästä vaiko tyhjennysvuodon alkamispäivästä? Mun oma veikkaus on, että noitten oikeitten kk alkamispäivästä. Siinä tapauksessa mun viime kierto oli 40 pv. Ja jos se on vaan vaikka ekan kierron tollanen pitkä,,, niin sehän voi olla mikä vaan tällä kertaa!!! Voihan *piip*.

Taitaa tää masentava ajatusmaailma johtua myös osaltaan siitä, ettei mies tuu lomille nyt vkonloppuna. Siis kuka on keksinyt armeijan???!!!??? Aargh... Ja vielä jotkut kiinniolovkonloput? Huono hommailla vauvaa, kun ei se taida ihan pyhästä hengestäkään tulla...

No on sentään jotain odotettavaakin (jos ei se vauveliini vähään aikaan tärppää)... Varasin meinaan tammikuulle mulle ja miehelle etelänreissun. ""Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa"",,,eikös se niin mennyt?

Anteeks kiukku ja vuodatus, mutta pakko päästä välillä tuulettamaan päätä! Ehkä tää ketutustaso tästä laskee ens viikon loppuun mennessä...

No mutta jokatapauksessa, teille muille hymyjä ja ++säteitä

Nasu82! Hyvä, että purat pahaa mieltäsi täällä, koska sitä varten tämäkin paikka on olemassa, että voi pohdiskella kaikkea mikä mieltä painaa!

Mä olen kyllä niin huono noissa asioissa, että en osaa sanoa tuosta kierron laskemisesta. Sorry! Mutta kyllä minäkin varmaan laskisin kierron oikeiden kuukkisten alkamispäivästä.

Nyt sun pitää vaan odotella, että kierto tasottuu kunnolla ja alat pysymään laskuissa. Siihen asti, kun ei tarkkaan tiedä, mihin kohtaan ovis sattuu (ei sitä kai muutenkaan 100% varmasti voi tietää?) niin teidän pitää touhuilla aina kun mahdollista ja ottaa se asenne, että Never Know!

Kyllä varmasti itse olisin ihan palasina, jos pitäisi odotella miestä armeijasta. En ole ikinä seurustellut sellaisen kanssa, joka olisi ollut seurusteluaikana armyssa. Eli en siis tiedä, miltä se tuntuu. Toisaalta sekin on vain yksi ajanjakso miehen elämässä...Koita jaksella!

Mihin varasit matkan, saako udella? Meillä jo mietitään uutta reissua, kun johan tässä pari viikkoa sitten palattiin edelliseltä. Joku kaupunkiloma syksyllä kiinnostaisi kovastikin.

Mutta kirjoitelkaa ja kerro nasu82 aamun fiilikset=) Yhtään paremmat kuin illalla.

Käykö muuten kukaan joogassa?

Huomenia! Ja vähän parempia sellaisia ;)

On kyllä onni, että täällä saa purkaa kiukkunsa. Nyt kun on yksin kotona, ni ei saa juteltuu näistä tuntemuksistaan miehelle. Ja muille lähipiiristä ei olla kerrottu vauvahaaveistamme.

Juu kyllä me kaikki mahdollisuudet käytetään mitä vaan ikinä liikenee ;) Alussa aattelin mennä ihan tjot-meiningillä, mutta ei musta siihen näköjään oo. Nyt meininki on lähinnä mulle-heti-kaikki-nyt! No mutta avautuminen auttaa ja varsinkin kun saa toisilta lisää näkökulmia näihin omiin ""ongelmiin"". Kiitos siitä Eeva!

Varasin matkan Puerto Ricoon, kun sinne lupailtiin suht lämmintä jopa tammikuussa. Toki onhan siellä joku vuosi ollut luntakin maassa, mutta sen näkee sit... Jos niin käy, niin silloinhan voikin hyvällä syyllä pysyä hotellihuoneessa :D Aateltiin palkita ittemme tästä syksyn erossaolosta ja naatiskella viikko kahdestaan. Tärkeintä paikan valinnassa oli lämpö ja hiekkaranta. Tykätään löhöillä :)

No mutta nyt tarttee jatkaa töitä!
Toivottavasti muutkin löytää takas tänne meen pinoon!

Meillä on kyllä vielä niin hiljaista töissä, että oikein hävettää tämä surffailu. Mutta eipä sitä viitsi väkisinkään keksiä tekemistä, jos ei ole.

Mulla taitaa olla kp 12 menossa, että siinä mielessä alkaa olla oikeat hetket käsillä. Tää nyt on vähän yököttävä kysymys, mutta eilen huomasin limojen olevan sellaista älyttömän venyvää ja kirkasta. Mistä se voisi kertoa? Että ovulaatio lähestyy? Hope so. Mä oon oikeasti niin surkea näissä.

Tää on mullekin ainoa paikka, missä voin mietiskellä näitä asioita. Ei miestä kauheasti kiinnosta limat, ovisnippailut, kiertopäivät ja greippimehujen tarkoitus yms. Eikä se taida muutenkaan murehtia näistä asioista tällä tavalla, vaikka lapsen haluaakin. Enemmän mä koen yhtäläisyyttä täällä näistä puhuessani=)

Mikavaa päivänjatkoa sulle nasu82 ja kaikille muillekin, jotka ketjuun eksyvät!

Eeva, on se kiva, että muillakin on aikaa kirjotella töissä :) Yleensä mulla on pomon vaimo samassa huoneessa, mut tänään se on lomalla, joten missäpä mä olisin muualla ko täällä miettimässä vauvajuttuja...

Oon kans aika urpo näis kierto, lima ja menkkajutuis, mut äsken kävin nostamassa ylös ""lukekaa tää""-kirjotuksen. Lukases sieltä, jos löytyis jotain helppii noihin limapähkäilyihin.

Mua kans mietityttää mun kuukautiset. Kun käytin ehkäisyä, ne oli 4 pv pitkät. Nyt kun tuli noi ekat kk:t ehkäsyn lopettamisen jälkeen, ni ne kesti eka 4 pv ja nyt sit 1 päivän jälkeen tulee ihan vähän vuotoa, eikä ees koko aikaa. No kai ne on noi hormoonit ihan sekasin... voisko johtua siitä?

Muksaa päivänjatkoa Eevalle! Täällä länsirannikolla paistaa aurinko kivasti :D ja viikonloppuna pääsen mökille. Näiden ajatusten voimalla jaksaa olla töissä vielä yli 3 tuntii.

Ne on hei vaan vähän sekaisin. Mulla oli tollasta aikoinaan ehkäisyn kanssakin, että saattoi olla päivä välissä ja sitten vielä vähän jotakin.

Mä kun lopetin pillerit 2 vuotta sitten, oli menkat säännölliset 3 kiertoa tyhjennysvuodon jälkeen. Sitten 3 kk ei mitään. Tuli ehkä 100 kertaa testattua raskautta...(Tänä aikana oli ehkäisynä kortsu, ennekuin sitten otin kuparikierukan). Eli kyllä se ehkäisy vaikuttaa aika reilusti ennekuin tasoittuu sen lopettamisen jälkeen.
Kierukan kanssa olikin sitten nappisäännölliset menkat ja kun se poistettiin, ei tapahtunut mitään kierron suhteen.

Joo, limoista ajatellen (kun luin ton jutun), taitaa tosiaan sitten olla pikkuhiljaa käsillä ovis. Jos nyt helkkari ylipäänsä ovuloin.

Mulla radio soi ja otan ihan leppoisasti tän perjantain. Illalla voisi maistua pari saunakaljaakin=)

Ihanaa mökkiviikonloppua, nasu!!

Me ollaan ihan kotosalla täällä stadissa. Keskustassa varmaan pienet hulinat MM-kisojen takia. AHISTAA!!!!

Nostetaanpas taas ylöspäin!

Viikonloppu alkaa olemaan lopuillaan ja huomenna taas tarttis painella töihin. Mulla on nyt sit varmaan ihan oikeesti menkat ohi eli on pienet tuhruilutkin loppuneet. Nyt vaan koitan ottaa rauhallisesti enkä laskeskella mahdollisimman hyviä päiviä raskautumista ajatellen, sillä sit vaan tulee ahdistus, jos mies ei oo sillon kotona. Eli oon viikonloppuna aatellut asioita ja toivottavasti osaan ottaa hieman rennommin tästä lähtien. No mutta ostin mä sentään greippimehua äsken kaupasta :) ja päivittäin otan Multitabs 2+ -vitamiineja. Eli yritys on kovasti päällä :D

Tällä hetkellä on kp 9/??. Eli varmaan jännäilen sit vkoilla 34-36 ;) tulee pitkät jännäykset, sillä eihän sitä tiiä millanen kierto nyt sit on. No mutta nyt jätän hetkeks vaavi-haaveilun ja alan vaikka pohtimaan häitten ""teema""väriä. Oon huomannut, että mitään ei voi tehdä ilman, et tietää minkä värin haluaa :(

Piti tulla tännekin kertomaan, että vahva plussa paukahti testiin. Että huhtivauvaa odotellaan. Plussatuulia teillekin!!! Siirryn nyt tuonne odottajien puolelle, tervetuloa mukaan!!

Ja taas töissä...Viikonloput hurahtaa äkkiä, kun nukkuu pitkään ja ottaa rennosti. Kyllä täytyy sanoa, että parasta on ihan perusarki, eikä jatkuva tekeminen ja meneminen! Olla vain kotona, syödä hyvin ja nauttia mukavasta yhdessäolosta.

Kp 15/28-30 menossa eli taitaa olla aika tärkeät päivät meneillään, elleivät ole jo menneet ohi. Yhtään päivää ei kyllä olla jätetty väliin, eli kaikki keinot käytetty.

Pitäisi nyt irrottaa ajatukset näistä vauva-puuhista ja keskittyä viemään koulu loppuun, koska jouluna olisi tarkoitus valmistua...(ei kiinnostaisi tipan tippaa=)

Tsemppiä Eeva valmistumiseen!

Mulla kans valmistuminen vierähti vuodella eteenpäin ko pääsin töihin, eikä sit koulu enää kiinnostanut. Tsemppaat itteäs vaikka vauva-ajatuksella. Ei tarvi sit koulujuttuja enää pähkäillä, vaan saat keskittyy vaaviin =)
Toivottavasti Eeva teillä on nyt sit tärpännyt! Kuinkas mones yrityskierto teillä on? Meillä on vasta toinen menossa. Eilen aloin ""nauttimaan"" greippimehua =P (ei oikeen oo mun makuun) Aattelin eka että se jotenkin parantaa tsänssejä raskautua, mutta sehän onkin sikiön terveydelle hyväksi. No mutta mitäpä sitä ei tekis oman vaavin eteen =)

Mä täällä keskityn torstain odotteluun, ko avokki pääsee lomille jopa 3 yöksi =) jee jee jee!!!

Nasu terve!
Meillä on myös toka yrityskierto menossa. Nippaillut tänäaamuna mahasta siihen malliin, että taitaa olla ovis käsillä. Tai sitten se on tänään. Eli illalla pakkoseksiä=) Eipä kai. Ei sitä kuitenkaan siinä tilanteessa ajattele tekevänsä vauvaa.

Joo, pakko repiä vaikka selkänahasta motivaatio koulun loppuun viemiseen. Oon yrittänyt töiden ohella piiskata itseäni viimeiset puolitoista vuotta. Pahemmin ei ole edistynyt...

Greippimehu on aika tujua tavaraa. Mutta parempaa fiftyfifty vettä ja mehua ja reilusti jääpaloja sekaan.

Työniloa! Ja palataan taas!

Minulle kävi niin onnellisesti että sain lauantai-iltana kaksi viivaa raskaustestiin! Nyt sitten pidän sormet ja varpaat ristissä että kaikki menisi hyvin! Mitään kovin ihmeellisiä oireita minulla ei ole ollut, viime viikolla tuli pientä tuhruvuotoa jonka kuvittelin jo ennakoivan menkkojen alkamista. Pissahätä on ehkä myös ollut vähän aiempaa useammin, mutta muuta oiretta en ole rekisteröinyt. Tsemppiä kaikille yritykseen!

Juu tosiaan, on aikastas hiljasta meen ketjussa! No kai muutkin pian palaa lomiltaan... tai sit vaan kaikki muut jo plussas :D

Ja me jäätiin Eeva kaksistaan tänne hörppimään greippimehua ;)

Sansalallekin MAXIMAALISET ONNITTELUT plussasta! Hyvä, että vkon 31 jännääjiinkin saatiin pari plussaa.

Onnea plussasta!
Minulla tuli täti kylään jo kp. 24 vaikka normaalisti kiertoni pituus on ollut 27-28. Tiedä sitten mitä tarkoittaa, kun pillereiden lopettamisen jälkeen 10/04 on kierto ollut tosi säännöllinen. No joka tapauksessa nyt vuodan kuin härkä. Nyt on siis menossa kp. 2/24-28 ja toiveet korkeella seuraavalle kerralle. Milloinkohan kannattais alkaa tikutteleen. Yleensä mulla on aika hyviä ovulaatio-oireita. Ilmeisesti sitten kun oireet alkaa. Oon myös päättänyt et nyt lokakuussa kun vuosi tulee täyteen varaan ajan gynekologille. En ikinä olis uskonut et raskautuminen olis näin vaikeeta.

heipä hei pitkästä aikaa!

Onnittelut kaikille plussanneille, harvoiksi käy rivit =)
Ja tsemppiä kaikille muillekkin

Kävin tänään yksityisellä ultrassa että sais ees hiukan mielenrauhaa... Kaikki hyvin, pieni sydän sykki jo vaikka viikkoja olikin vasta 6+3 (laskureitten mukaan piti olla 8+3)
Johtuu pillereistä, kun ekasta kierrosta tärppäs niin ei ollut tarkka luomukierto tiedossa...
Muutenkin olo on ihan hyvä, väsymys vaan kaataa petiin jo viimeistään 22 aikaan =). Ainoo pahempi on se että bensan haju tekee niin pahaa että mies joutuu tankkaamaan molemmat autot... Molempien työmatka on hiukan pidempi, 45 ja 70 km, joten hiukka tiheesti saa miespolo käydä tankilla.
eipä tässä, aurinkoisia loppukesän päiviä kaikille!

Ja tosiaan isot onnittelut plussaihmisille!!! Me täällä sitten vielä jumitetaan x-aikaa greippimehua litkien...SNIIF=)

Eilen oli mulla kp 15/29-30 ja alavatsaa nippaili siihen malliinn aamupäivällä, että ovis lähellä. Eilen ei tosin mieheltä herunut, joten epätoivoisena surin hetken yksikseni. Siinä sen taas näki, että en muka mieti asiaa niin paljoa, mutta näköjään mietin...Toivon, että tänään heruu, jos vielä ehtisi.

Muutto olisi edessä todennäköisesti kuukauden sisällä, eli jotain kivaa tiedossa täällä.

Ja vielä kerran onnea Unnalle ja Sansalalle! Toivottavasti meitä putoilee pikkuhiljaa joukkoonne kasvavaan.

Huomenta!

Nostetaas vähän ylöspäin, ettei tiputa kakkossivulle.
Täällä ei kummempia, ovistuntemuksia koitan pongailla. Vielä en oo mitään huomannut.

Eeva, millaseen asuntoon ootte muuttamassa? Onkos uudessa asunnossa lastenhuonetta? =) Me muutettiin yli ½ vuotta sitten omakotitaloon ja sinne kyllä mahtuis muitakin ko vaan me kaksi. Tai oikeestaan suurimmaks osaks mä siellä oon nyt yksin... No mutta avokki tulee huomenna kotiin vkonlopuks, ni kyllä taas (toivottavasti) riittää vipinää =)

Aurinkoista päivänjatkoa!

Yhteistyössä