Hyvät illat, tai enpä tiiä onko mitään hyvää tulossa...
Kurkkukipu ohi, onneks ei iskenyt flunssa kunnolla.
Aattelin tulla tuulettamaan ajatuksia taas välillä tänne.
Tajusin just vähän aikaa sit tosi ahdistavan ajatuksen... kun en nyt sit tiiä mikä mun kierto on, niin enhän mä voi tietää myöskään milloin ovuloin. Eli ihan turhaa hihkuin, että tässä kierrossa ovis ja miehen lomat osuu päällekkäin... Ei voi muuta sanoa kun Blaah!
Osaisko joku neuvoa, että lasketaanko kierto edellisten oikeitten kuukautisten alkamispäivästä vaiko tyhjennysvuodon alkamispäivästä? Mun oma veikkaus on, että noitten oikeitten kk alkamispäivästä. Siinä tapauksessa mun viime kierto oli 40 pv. Ja jos se on vaan vaikka ekan kierron tollanen pitkä,,, niin sehän voi olla mikä vaan tällä kertaa!!! Voihan *piip*.
Taitaa tää masentava ajatusmaailma johtua myös osaltaan siitä, ettei mies tuu lomille nyt vkonloppuna. Siis kuka on keksinyt armeijan???!!!??? Aargh... Ja vielä jotkut kiinniolovkonloput? Huono hommailla vauvaa, kun ei se taida ihan pyhästä hengestäkään tulla...
No on sentään jotain odotettavaakin (jos ei se vauveliini vähään aikaan tärppää)... Varasin meinaan tammikuulle mulle ja miehelle etelänreissun. ""Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa"",,,eikös se niin mennyt?
Anteeks kiukku ja vuodatus, mutta pakko päästä välillä tuulettamaan päätä! Ehkä tää ketutustaso tästä laskee ens viikon loppuun mennessä...
No mutta jokatapauksessa, teille muille hymyjä ja ++säteitä