Wc-pytty on jumissa- MITÄ MÄ TEEN? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tyhjenee hiljalleen, niin täytä se uudelleen siten, että laitat kuumaa vettä sankoon, ja kaadat vielä mahdollisimman korkealta, että tulee isompi paine. Voi olla että menee useampi sankollinen, mutta yleensä toimii.

Kumihanska käteen ja töihin. :D Jos sulla on pulloharja niin voit sillä kokeilla saada putken vetämään. Pöntönputki on aika ahdas alkuun mutta levenee pidemmällä.
Mut jos sulla on tulisuudelma niin se auttaa helpommin.

Imukuppi ja rassi olis ihan hyvä olla olemassa. Mut jollei ole, ruuvaa "pillupuhelimesta" se suihku osa pois, ja työnnä se niin pitkälle sinne pönttöön kun vaan menee ja täydellä paineelllä vettä perään. Tälläin voi saada sen tukoksen meneen eteen päin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Tyhjeneekö pönttö hiljalleen, vai onko ihan tukossa?

Ihan tukossa.

Voi itku, ei kai auta muu, kuin yrittää tyhjentää jollain astialla pönttö tyhjäksi ja sitten vaan kaivella sieltä :(

Ei sulla ole kumi sammakkoa tai jotain pitkää taipuisaa putkea tai rautalankaa, jolla vois sitä kokkaretta vähän hajottaa?

Joskus olen huomannut, että vaikka pönttö on täynnä vettä ja olen ihan varma ettei vedä enää. Kerran lapseni pyöritti puolirullaa vessapaperia, tottakai pönttö meni tukkoon.

Vettä oli ihan koko pöntöllinen ja tuntui olevan jumissa. Siinä seuraavaa siirtoa miettiessä huomasin, että vesi silti hiljalleen katoaa. Kun vesi väheni, täytin aina uudelleen kuumalla vedellä. Ihan yhtä äkkiä se paperi sitten sen verran liukeni, että pönttö lähti taas vetämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Imukuppi ja rassi olis ihan hyvä olla olemassa. Mut jollei ole, ruuvaa "pillupuhelimesta" se suihku osa pois, ja työnnä se niin pitkälle sinne pönttöön kun vaan menee ja täydellä paineelllä vettä perään. Tälläin voi saada sen tukoksen meneen eteen päin.

No hyi, ai että käsisuihku työnnettäis pönttöön ja sen jälkeen taas sitä kiva käyttää? :$

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

No hyi, ai että käsisuihku työnnettäis pönttöön ja sen jälkeen taas sitä kiva käyttää? :$

Miehen neuvo :D Ei taida itse tuota käsisuihkua käyttää.

tätä minäki olisin ehdottanu :attn:

Yhteistyössä