Mies oli pessyt aamulla vessan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
ensimmäistä kertaa 3 vuoteen.
No nyt suuttui kun sanoin, että yöhousujeni lahkeet kastuivat, kun lattia lainehti vettä.
Esikoinen illalla valitti, että vessa on likainen, on roiskeita peilissä ja hana likainen ja pytty. Ja sanoin että niin se varmaan on, en ole nyt pariin viikkoon muistaakseni pessyt. Ja mies ajatteli yllättää.

Jos minä vaihtaisin autoon öljyt väärään paikkaan tai pesisin auton niin, että tulisi naarmuja niin olisin tyhmä ja mies saisi sanoa. Mutta mikä siinä on että kaikki sisätyöt on muka yksi ja sama miten ne tekee. Minusta on vaan inhottava että vessan matto kastuu ja koko vessa märkä. Mietin että tulee hometta mattoon ja alkaa haista.

Sun pitäisi kyllä oikeasti levittää punainen mattu ja kajauttaa fanfaarit ilmoille siitä hyvästä että toinen on kerrankin alentunut pesemään vessan.'
Olen tullut siihen tulokseen että mitä harvemmin ja laiskemmin jotain tekee niin sen suuremman arvostuksen siitä sitten saa.

Pikkusen huonot vertauskohteet sulla. nuo kun tekee todella kallista haittaa jos niitä teet.

Ymmärrän että ärsyttää kun housunlahkeesi kastui, mutta olisit sitten itse pessyt vessan...
Jos mies ekan kerran homman teki, niin olisit ylpeä ja onnellinen että edes yritti parhaansa!

Jos mä oisin sä, mä sanoisin että hei kiitti ku pesit vessan. Voisitkö nyt tehdä sen loppuun ja kuivata vielä lattian ja kattoo, ettei matto kastu ja homehdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Jos mies ekan kerran homman teki, niin olisit ylpeä ja onnellinen että edes yritti parhaansa!

Hei ei ne miehet mitään imbesillejä ole. Aikuinen ihminen osaa kyllä vessan pestä ilman erillistä manuaalia niin, ettei siitä tule sanomista jälkikäteen. JOS häntä kiinnostaa.

Miten ne ressukat pärjäis työelämässä jos ei edes vessaa osais putsata :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:

Hei ei ne miehet mitään imbesillejä ole. Aikuinen ihminen osaa kyllä vessan pestä ilman erillistä manuaalia niin, ettei siitä tule sanomista jälkikäteen. JOS häntä kiinnostaa.

Miten ne ressukat pärjäis työelämässä jos ei edes vessaa osais putsata :o :D

Miehistä puhutaan kuin ne ois jotain vammasia. Ei ainakaan oo odotukset korkeella.

Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että nyt on fanfaarin paikka kun mies on pessyt vessan, ilman nalkutusta ja oma-aloitteisesti. Ehkä hän ei osannut pestä sitä yhtä hyvin kuin sinä tai tyyli oli eri, mutta niinhän meillä kaikilla. Sinuna palkitsisin miehen jotenkin, että hän huomaisi, että kotitöiden teosta voi seurata jotain kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että nyt on fanfaarin paikka kun mies on pessyt vessan, ilman nalkutusta ja oma-aloitteisesti. Ehkä hän ei osannut pestä sitä yhtä hyvin kuin sinä tai tyyli oli eri, mutta niinhän meillä kaikilla. Sinuna palkitsisin miehen jotenkin, että hän huomaisi, että kotitöiden teosta voi seurata jotain kivaa.

Siis ei saatana. Onko se mies joku Pavlovin koira vai?

MUOKS. Vai missasinko sarkasmin?

Meillä on miehellä käytössä tarrataulu ja jokaisesta oma-aloitteisesta kotityön tekemisestä se saa siihen tarran ja kun on kymmenen tarraa taulussa, se saa seksiä.

Toimii.

p.s hutiloiden tehdyistä kotitöistä lähtee yksi tarra pois

Mä taidankin mennä peseen vessaa. Katotaan, tulisko mulle fanfaarit ja kakkukahvit. Tällä logiikalla kai pitäs tulla, koska meillä mies yleensä tekee kaikki kotityöt ja meitsi vaan liippailee.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
Meillä on miehellä käytössä tarrataulu ja jokaisesta oma-aloitteisesta kotityön tekemisestä se saa siihen tarran ja kun on kymmenen tarraa taulussa, se saa seksiä.

Toimii.

p.s hutiloiden tehdyistä kotitöistä lähtee yksi tarra pois

:laugh: :laugh:

Eihän oikeesti silti?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Ihminen on lopulta hyvin yksinkertainen. Ei ne päämäärät valitettavasti kellään kovin ylevät ole, vaikka ne kuinka yrittää peittää kulttuurin ja hienojen sanojen taakse. Eli ei se ihminen paljoa eläimestä eroa ;)

Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että nyt on fanfaarin paikka kun mies on pessyt vessan, ilman nalkutusta ja oma-aloitteisesti. .

No en mä nyt ihan näin tarkoittanut fanfaareja..meillä kyllä mies joutuisi fanfaareja soittelemaan täyspäiväisesti jos jokainen homma mitä himassa teen ilman nalkutusta ja käskytystä noteerattaisiin valtavaksi sankariteoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Ihminen on lopulta hyvin yksinkertainen. Ei ne päämäärät valitettavasti kellään kovin ylevät ole, vaikka ne kuinka yrittää peittää kulttuurin ja hienojen sanojen taakse. Eli ei se ihminen paljoa eläimestä eroa ;)

Mä en kyllä oikeesti tajua. Kyllä mä ihan pidän mun miestä ihmisenä, ja vieläpä melko samanlaisena kuin itse olen. Jos minä osaan tehdä kotityöt ilman että 'siitä seuraa jotain mukavaa', niin miksei mies osaisi?

Pikkusen huonot vertauskohteet sulla. nuo kun tekee todella kallista haittaa jos niitä teet.

Ymmärrän että ärsyttää kun housunlahkeesi kastui, mutta olisit sitten itse pessyt vessan...

Auto on peltiromu jolla useimmat lliikkuvat töihin ja takaisin. Vaikka julkiset kulkisivat tai vaikka matkaa olisi alle 20 km ja käytössä olsii omat terveet jalat ja polkupyörä. Silti auto on pyhä asia.

Mutta esim. terveys riippuu pitkälti siitä mitä suuhun pistää, ja kaikkien mielestä on ihan sama syödä aina eineksiä, tai lähestulkoon päivittäin ja mitään ei saa huomauttaa miehille jos ruoka ei ole kunnollista. Tai jos vessa homehtuu. Ja tulee helkkarin kalliita vesivahinkoja kun vesi seisoo lattioilla.

Ei pessyt ekaa kertaa, vaan on pessyt aiemmin kun kävin töissä. Sitten olin pitkään kotiäitinä ja kaikki työt kasautuivat minulle. Nyt olen jällleen töissä ja teen silti lähes kaiken kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mimmonen lattia teillä muuten on vessassa, jos siihen jää vesi tolleen lainehtiin? Eikö siinä oo mitään kaatoja viemäriin päin?

viemäri on peilikaapin alla ja ilmeisesti ei ole tarpeeksi kaatoja, tai ollenkaan. koska varsinkin pytyn juureen jäi vesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
No pese sitten vessasi itse.

Sen sinä kommentillasi sait aikaan nimittäin asian olisi voinut esittää rakentavamminkin.

Ei ole minun vessa, vaan kaikki käytämme sitä.

Voisko sen esikoisen opettaa pesemään vessa, kun se kerran huomasi sen olevan likainenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sen sinä kommentillasi sait aikaan nimittäin asian olisi voinut esittää rakentavamminkin.

Voisko sen esikoisen opettaa pesemään vessa, kun se kerran huomasi sen olevan likainenkin?

Voisi, mutta hänen ihonsa ei kestä. iho on vereslihalla tämän sikaflunssan takia, koskakäsiä pestään koko ajan.
Lisäksi hänellä on tuollaista pientä neuroosia puhtaudesta, joten en halua antaa hänen vastuulleen siivoustöitä. Pesi jo ennen sikaflunssaa käsiään koko ajan.
Yritän olla ihan hissukseen bakteereista jne. Luulen että monella lapsella tällaisat. Itsekin olisin inhonnut esim. pienempien sisarusteni yöhousuja sohvilla lattioilla, tai alkkareita. Lapsena. Samoin tuon esikoisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voisi, mutta hänen ihonsa ei kestä. iho on vereslihalla tämän sikaflunssan takia, koskakäsiä pestään koko ajan.
Lisäksi hänellä on tuollaista pientä neuroosia puhtaudesta, joten en halua antaa hänen vastuulleen siivoustöitä. Pesi jo ennen sikaflunssaa käsiään koko ajan.
Yritän olla ihan hissukseen bakteereista jne. Luulen että monella lapsella tällaisat. Itsekin olisin inhonnut esim. pienempien sisarusteni yöhousuja sohvilla lattioilla, tai alkkareita. Lapsena. Samoin tuon esikoisen kanssa.

Oletko hakenut lapselle mitään apua neuroottisuuteen? Tuo voi jatkua aikuisuuteen ja kehittyä pahaksi. Elämä vaan olisi helpompaa, jos ei koko ajan tarvi tarkistella, pestä ja huolehtia.

peukku_ylos2.gif

Yhteistyössä