K
Kyllä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Just:Pikkusen huonot vertauskohteet sulla. nuo kun tekee todella kallista haittaa jos niitä teet.
Ymmärrän että ärsyttää kun housunlahkeesi kastui, mutta olisit sitten itse pessyt vessan...
Jos mies ekan kerran homman teki, niin olisit ylpeä ja onnellinen että edes yritti parhaansa!
Auto on peltiromu jolla useimmat lliikkuvat töihin ja takaisin. Vaikka julkiset kulkisivat tai vaikka matkaa olisi alle 20 km ja käytössä olsii omat terveet jalat ja polkupyörä. Silti auto on pyhä asia.
Mutta esim. terveys riippuu pitkälti siitä mitä suuhun pistää, ja kaikkien mielestä on ihan sama syödä aina eineksiä, tai lähestulkoon päivittäin ja mitään ei saa huomauttaa miehille jos ruoka ei ole kunnollista. Tai jos vessa homehtuu. Ja tulee helkkarin kalliita vesivahinkoja kun vesi seisoo lattioilla.
Ei pessyt ekaa kertaa, vaan on pessyt aiemmin kun kävin töissä. Sitten olin pitkään kotiäitinä ja kaikki työt kasautuivat minulle. Nyt olen jällleen töissä ja teen silti lähes kaiken kotona.
Joo. Jos vessan lattialla on vettä ja sun lahkeet kastuu, saat keuhkokuumeen ja kuolet. Lisäksi koko kämppä homehtuu, galaxit räjähtää ja Paha Keisari syö kaikilta pään.
Onpa hyvä että sä kuitenkin tiedät mikä on Oikea Tapa pestä vessa. Voisitko tehä siitä miehelles jonkun prosessikuvauksen jossa käyt vaihe vaiheelta läpi miten asia KUULUU tehdä?