Mies oli pessyt aamulla vessan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Pikkusen huonot vertauskohteet sulla. nuo kun tekee todella kallista haittaa jos niitä teet.

Ymmärrän että ärsyttää kun housunlahkeesi kastui, mutta olisit sitten itse pessyt vessan...
Jos mies ekan kerran homman teki, niin olisit ylpeä ja onnellinen että edes yritti parhaansa!

Auto on peltiromu jolla useimmat lliikkuvat töihin ja takaisin. Vaikka julkiset kulkisivat tai vaikka matkaa olisi alle 20 km ja käytössä olsii omat terveet jalat ja polkupyörä. Silti auto on pyhä asia.

Mutta esim. terveys riippuu pitkälti siitä mitä suuhun pistää, ja kaikkien mielestä on ihan sama syödä aina eineksiä, tai lähestulkoon päivittäin ja mitään ei saa huomauttaa miehille jos ruoka ei ole kunnollista. Tai jos vessa homehtuu. Ja tulee helkkarin kalliita vesivahinkoja kun vesi seisoo lattioilla.

Ei pessyt ekaa kertaa, vaan on pessyt aiemmin kun kävin töissä. Sitten olin pitkään kotiäitinä ja kaikki työt kasautuivat minulle. Nyt olen jällleen töissä ja teen silti lähes kaiken kotona.

Joo. Jos vessan lattialla on vettä ja sun lahkeet kastuu, saat keuhkokuumeen ja kuolet. Lisäksi koko kämppä homehtuu, galaxit räjähtää ja Paha Keisari syö kaikilta pään.

Onpa hyvä että sä kuitenkin tiedät mikä on Oikea Tapa pestä vessa. Voisitko tehä siitä miehelles jonkun prosessikuvauksen jossa käyt vaihe vaiheelta läpi miten asia KUULUU tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
No pese sitten vessasi itse.

Sen sinä kommentillasi sait aikaan nimittäin asian olisi voinut esittää rakentavamminkin.

Ei ole minun vessa, vaan kaikki käytämme sitä.

Voisko sen esikoisen opettaa pesemään vessa, kun se kerran huomasi sen olevan likainenkin?

Voisi, mutta hänen ihonsa ei kestä. iho on vereslihalla tämän sikaflunssan takia, koskakäsiä pestään koko ajan.
Lisäksi hänellä on tuollaista pientä neuroosia puhtaudesta, joten en halua antaa hänen vastuulleen siivoustöitä. Pesi jo ennen sikaflunssaa käsiään koko ajan.
Yritän olla ihan hissukseen bakteereista jne. Luulen että monella lapsella tällaisat. Itsekin olisin inhonnut esim. pienempien sisarusteni yöhousuja sohvilla lattioilla, tai alkkareita. Lapsena. Samoin tuon esikoisen kanssa.

Oletko hakenut lapselle mitään apua neuroottisuuteen? Tuo voi jatkua aikuisuuteen ja kehittyä pahaksi. Elämä vaan olisi helpompaa, jos ei koko ajan tarvi tarkistella, pestä ja huolehtia.

En ole hakenut. Mistä sitä voisi saada? Olen soittanut asiasta perheneuvolaan kauan aikaa sitten, mutta sanottiin, että on jonoa. Ja pyydettini katsoa helpottaako. Ei ole enää yhtä paljon pesemässä. Eli on helpottanut

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
No pese sitten vessasi itse.

Sen sinä kommentillasi sait aikaan nimittäin asian olisi voinut esittää rakentavamminkin.

Ei ole minun vessa, vaan kaikki käytämme sitä.

Voisko sen esikoisen opettaa pesemään vessa, kun se kerran huomasi sen olevan likainenkin?

Voisi, mutta hänen ihonsa ei kestä. iho on vereslihalla tämän sikaflunssan takia, koskakäsiä pestään koko ajan.
Lisäksi hänellä on tuollaista pientä neuroosia puhtaudesta, joten en halua antaa hänen vastuulleen siivoustöitä. Pesi jo ennen sikaflunssaa käsiään koko ajan.
Yritän olla ihan hissukseen bakteereista jne. Luulen että monella lapsella tällaisat. Itsekin olisin inhonnut esim. pienempien sisarusteni yöhousuja sohvilla lattioilla, tai alkkareita. Lapsena. Samoin tuon esikoisen kanssa.

Oletko hakenut lapselle mitään apua neuroottisuuteen? Tuo voi jatkua aikuisuuteen ja kehittyä pahaksi. Elämä vaan olisi helpompaa, jos ei koko ajan tarvi tarkistella, pestä ja huolehtia.

En ole hakenut. Mistä sitä voisi saada? Olen soittanut asiasta perheneuvolaan kauan aikaa sitten, mutta sanottiin, että on jonoa. Ja pyydettini katsoa helpottaako. Ei ole enää yhtä paljon pesemässä. Eli on helpottanut

Aijaa, no mut hyvä, että on helpottanut. Tuo varmaan auttaa, että sulla on semmonen asenne, ettet hössötä bakteereista. Jotkut on luontaisesti semmosia, että ne huolehtii kauheasti kaikesta.

Jälleen kerran, en voi kuin ihmetellä. Olenko nyt ymmärtänytihan väärin vai eikö "mies" kuitenkin kuulu ihan kädellisten lajiin ja aivotoiminta normaalin tasolla.
Kyllä herranen aika MIEHENKIN kuuluu osata pestä vessa. Se ei vaadi erikoistaitoja tai tietämystä.
Miksi ihmeessä miehiä kohdellaan tyhmempinä kuin lapsia? Ja mitä tulee työnlaatuun, olen sitä mieltä että mikäli töitä ei tee heti kerralla kunnolla niin sit pitää tehdä kunnes onnistuu. Vai hoitaako nämä miehet omat duuninsakin sinne päin.

Mutta toki meidän naisten maailmassa voi olla vaikea hoitaa tehtäviä kun aika monella meistä on omat ja varsin vahvat käsitykset miten asiat kuuluu tehdä. En mäkään tykkäis tehdä mitään mikäli mies mulle vinkuis että taas meni persilleen.

Yhteistyössä