Wii vai Play station 3? Kokemuksia puolesta ja vastaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PS3. En oikein osaa kuitenkaan perustella miksi. Siksi kai suosittelen, kun mekin päädyttiin siihen :D

Mietittiin itsekin pitkään, kumpi konsoli ostetaan ja jotenkin vain päädyttiin tuohon pleikkaan ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu. Tuolla voi katsoa myös filmejä, joten ei tartte erillistä vehjettä siihen hommaan.

Meillä tuota pelailee koko perhe ja kaikille löytyy sopivía pelejä :)

meillä on wii ja tykkään sitä kun siinä on mario-pelejä. pleikkarille ei nitä taida ollakaan.
ja wii ehdottomasti on parempi, minusta pelikone saakin olla "vanhanaikainen " ja onhan se palj halvempikn. ME ostetiin wii käytettynä

[QUOTE="vieras";24874376]PS3. En oikein osaa kuitenkaan perustella miksi. Siksi kai suosittelen, kun mekin päädyttiin siihen :D

Mietittiin itsekin pitkään, kumpi konsoli ostetaan ja jotenkin vain päädyttiin tuohon pleikkaan ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu. Tuolla voi katsoa myös filmejä, joten ei tartte erillistä vehjettä siihen hommaan.

Meillä tuota pelailee koko perhe ja kaikille löytyy sopivía pelejä :)[/QUOTE]

meillä on jo pleikka 2 ja silläkin voi katsoa filmejä. Meille kylä riitää ihna tuon wiin grafiikkakain, mielestäni se on aiak paljon kiinni telkkarista

Mä päädyin Wii konsoliin ihan sen vuoksi että mä tykkään sillä itse jumpata.

Mä en missään tapauksessa halua lapseni istuvan tietokoneen edessä kaikkia iltoja ja pelaavan. Vaikka toi Wii olisi kuinka paljon jäänyt jälkeen niin tytölle (ja äidille) se on parempi. Ehkä jos olisi poika niin mäkin voisin harkita PS3:sta. Kinetic olisi kyllä ollut mukava..

Meillä on PS3. Teräväpiirto ja bluray olivat tärkeimmät syyt. Singstar, Little Big Planet ja Gran Turismo 5 olivat taas pelien puolelta. Wiille on taas Mariot :) Meillä on Nintendo DSi ja Nintendo 3DS pleikkarin lisäksi, nuorimmaisella ei ole vielä käsikonsolia. Ja Nintendon vanha NES löytyy myös :)

[QUOTE="vieras";24875126]Mä päädyin Wii konsoliin ihan sen vuoksi että mä tykkään sillä itse jumpata.

Mä en missään tapauksessa halua lapseni istuvan tietokoneen edessä kaikkia iltoja ja pelaavan. Vaikka toi Wii olisi kuinka paljon jäänyt jälkeen niin tytölle (ja äidille) se on parempi. Ehkä jos olisi poika niin mäkin voisin harkita PS3:sta. Kinetic olisi kyllä ollut mukava..[/QUOTE]

mä oon pyytänyt joulupukilta wii fit lautaa. Jos olen oikin kilti saatan saada sen ( ostan itte jos muut eivät aio sitä mule hankkia)

mä oon pyytänyt joulupukilta wii fit lautaa. Jos olen oikin kilti saatan saada sen ( ostan itte jos muut eivät aio sitä mule hankkia)

Mä olen itse rakastunut siihen lautaan. Mä en ole ikinä voinut mennä mihinkään jumpaan kun mulla on niin surkea koordinaatiokyky. tolla laudalla on tosi hyvä harjoitella sitä. Aina se kyllä piruilee mulle että mun pitäisi vähän paremmin mennä tahdissa ja nopeammin;)

Ja tyttö 6v on hauskan näköinen kun se "pyörittää " hulavannetta telkkarin edessä. Kaiken kaikkiaan hauska peli.

Joululahjaksi meille tulee joku tanssipeli. täytyy varmaan vähän tutkia millasii ne on.

meillä on ps3 ja on vähän mietitty wiin hankkimista. just ton tasapainolaudan takia. liekkö olis sitten hyvä. niistä mariopeleistä myös tykkäisin.

mun täytyy sanoa että en tiedä mitä ominaisuuksia wiissä on, mutta meillä pleikkaa käytetään paljon enemmään kaikkeen muuhun kuin pelaamiseen. kovalevy on täynnä musiikkia ja valokuvia, siitä niitä on näppärä katella tv ruudulta. surffaan sillä nettiä jos mies käyttää tietokonetta, katson tv ohjelmia yle areenasta tai youtubesta ja tietty katsellaan dvd ja blu ray elokuvia.

PS3. Sillä voi pelata kans vaikka pleikka kakkosen pelejä, joita saa halvalla. Wiille "halvimmillaan" olen nähnyt parikymppiä maksavia pelejä.. Ne pelit on kalliita sille. Lisäksi pleikkarilla voi kuunnella musiikkia, ja katsoa dvd:ta ja blurayta Wiillä ei voi.

Riippuu aivan millaisia pelejä aiotte pelata. Jos perinteisiä ohjaimen näpyttelyjuttuja, niin silloin ehdottomasti ps. Jos taas haluatte enemmän sellaisia liikkumisjuttuja, niin silloin Wii laudan kanssa. PS:llekin saa liiketunnistin pelejä, mutta lautaa vastaavaa sille ei taida olla. Tosin juuri äskettäin ostettiin yksi jumppapeli Wiille, joka toimii kameralla eli saa itsensä ruutuun mukaan jumpppaamaan.

Minulla on Wii, mutta ostaisin Playstation 3:sen, on paljon monipuolisempi ja myös PS3:een saa liikuntapelejä. Minulla on Active 2 Wiille ja olen tykännyt siitä tosi paljon, saman pelin saa PS3:lle ja siinä ei tarvitse yhdessäkään harjoituksessa pitää ohjainta kädessä, tosin Wiin versiossakin vain muutamassa täytyy. Ostin Wiin viime marraskuussa, mutta nyt jos olisin ostotilanteessa niin olisin ehdottomasti valinnut PS3:n.

Meillä tykätään wii:stä,koko perhe "urheilee" sadepäivinä sillä.
Meille nämä pelit missä liikutaan lapselle parempi vaihtoehto.
On meillä sitten tasohyppely pelejä tuohon myös,mario ja suzu pets.
Jouluksi tulee tytölle jokin barbi peli,miehelle metsästys peli ja itse aion ottaa jonkun jumppa jutun,kätevä jumpata jos ei aika yms riitä lähtemään oikeasti salille tai lenkille.

• Tykkää
Reactions: Ennariina
wiille ainakin on enemmän lasten pelejä, riippuu millasista peleistä tuo lapsi tykkää. Jos sotapeleistä tai sellasista niin sitten ps3. Teknisesti ps3 parempi, mutta wii halvempi ja sillä voi sitten aikusetkin liikkua sun muuta. Tosin ps3 move on kiva kapine myös urheilupeleille.

Yhteistyössä