Wish a Baby 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Safiirin tilanne kuulostaa oikeen hyvältä...tuhrutkin pysytellyt poissa! Kyllä se plussa pärähtää sieltä...puhalletaan nyt varmuudeksi vielä plussatuulta sinnepäin puuuh +++++
Olen hoitsu juu...kolmivuorotyössä..

Keijulla ois sitten aikas pitkälle muutto edessä...no kyllä sie sieltä varmana työtä löyrät..en ole alottanutkaan kokeileen noita primoluteja...varmaan pitäs sit jos alkaa silt näyttään...

Hitsit, mulla edelleen tuntuu kurkussa kuristavalta ja kipua...ens viikolla TAAS lääkäriin...nyt on ihan todella lopetettava tupakan poltto aivan täysin...en tiiä mikä on ku ei tunnu helpottavan antibiooteillakaan...rupee jo pelottaan...noh, jos se nyt vaan on joku sitkeä tulehdus jossain...

ON: kp ois....ööö...oiskohan 11 ja minäpä menin ja tein sitten ovistestin ja selkeetä plussaahan se näytti...tänään pöllyteltiin pariin otteeseenkin lakanoita...sen jälkeen aattelin et kun noit testejä kaapis on et jos katon kuiteski...no on ainaki hyödynnetty...kummasti mulla nyt tullu oikee superhyper halut päälle..tosi hyvä, sillä km:N jälkeen halut katos joksi aikaa kokonaan...mies on kovilla nyt sitten :) Nyt tuntunu menkkamaista kipua...ööö...

Piitunkin kanssa mennään suurinpiirtein samoissa...:)

Voi ei safiiri...mutta ei ne pienet tuhrut vielä mitään merkitse! Tsemppiä! Uskotaan nyt vielä että täti tajuaa pysyä pois!!! Onko muuten mitään oireita viitaten tätiin?

Täällä menkkamaiset kivut loppuneet, tilalla oikean puolen nipistely...taidan ovisrtella oikealta puolelta...

tikru ja koopee 12

Voi ei Safiiri, työnnetään ne tuhrut takaisin sinne mistä ne tuli jooko? Ei nyt vielä luovuteta!! Malttia sisko malttia...

Omassa navassa tapahtuu kummia. Vasemmalle puolelle mahaa sattuu kovasti ja housuihin oli tullut sellaiset mömmöt että huh huh. Ei taida jäädä arvailujen varaan että ovis se tulla jollottaa... Aika hankala olla tarkkailematta, kun alkkarit märkänä ja mahaan koskee. Vai johtuisko se tappavasta yhdistelmästä: tuore pulla ja hernerokka :)

Mites oletteko kuulleet sitä että mangosta olisi haittaa raskautumiseen? Jossain Afrikan perukoilla sitä käytetään ehkäisyyn?? Mietin vaan että tykkään juoda O'lightin appelsiini-mangomehua, mutta tuskin siinä on tippaakaan mangoa? Eiköhän siinä liene vaan teennäisiä makuaineita??

Piitu pähkäillen

Piitu: empä ole mangosta kuullut mutta papaijasta kyllä, papaija sisältää vähäisen määrän estrogeenia (vai olikohan näin) niin sitä käytetään jossain maissa ehkäisyvälineenä...mut en kyllä usko että ois kovin tehokas, estrogeenia varmasti tosi vähän kumminkin! Empä usko että tosta magosta tai papaijoista on haittaa jos ei nyt kilotolkulla niitä syö/juo...en tiiä sitten...kylhän noita tietty kannattee vältellä..
Sielläkin sitten oviskipuillaan Piitu...sie vasemmalta,mie oikeelta, hih! Toivottavasti päästään molemmat kipuilijat hyppimään plussajunan kyytiin! Niin ja revitään muut mukaan! :) :)

Papaijakos se olikin, hmm no hyvä...

Minä en taida edes oikealta ovuloida??? Kun koskaan ei sinne puolelle koske... Tiedä häntä ovuloinko ollenkaan kun tärppi ei käy.. Mutta jospa sitä kuitenkin..

Piitu odottaa sitä plussajunaa :)

Oletkos piitu kokeillu tikutella ovista? Mulle tuli tikkuun eilen oikeen ärhäkänpunanen plussa...piti ottaa rennosti nyt eikä tikutellam ut huvikseni tein...
Ei mullakaan oo kauheesti ovis tuntunut mut nyt kyllä tuntuu oikeella...tai ei enää mut aamusta tuntui...toivottavasti se ois merkki siitä et ois kunnon munis lähös liikenteeseen...:)

Ei sitä tuhrua oo tullu ku ihan vähän vaan, mutta just sillai tutusti että varmaan huomenna on sitte koopee ykkönen... Nyt pähkäilen tilatakko ovistikkuja tähän uuteen kiertoon. Oli se sen verran hankalaa viimeksi kytätä ovista...

Mää oon kans kuullu tuosta papaijasta.

Ootko Piitu tikutellu ovista?

Minä otan nyt olevinaan rennosti tän vauvahaaveilun, en siis bongaile ovista. Niinkuin kirjoitin että on mahdottoman hankala olla huomaamatta kun koskee ja mömmöjä housut täynnä :)

Viime kierrossa tikutin, mutta tikut taisi loppua ennenkuin ovis tuli. Luulin viimeksi löytäneeni sen tikuttelun jälkeen (limajutut yms.), mutta niin sitä vaan taas pettyi... Nyt konstina on ainoastaan greippimehu :) enkä siis ole laskenut kiertopäiviäkään enää, enkä edes tiedä milloin menkkojen pitäisi alkaa. Kun alkaahan ne kuitenkin, niin turha niitä on jännätä... Tuo ison O:n bongaus on kyllä vaikeaa, se on kuin neula heinäsuovassa :)

Siis Safiirin peli ei ole vielä menetetty! Jospa se vaan tihruttelis vähän vaan, eikä ferrari pyörähtäis pihaan!

Toivottavasti Tikruliinille kävi tärppi, hyvät mahikset on jos löysit oviksenkin!

Tulihan kylvettyä tänään vielä...aikaseen nyt kyllä on tuo ovis...eilen siis kp11....noh, toivottavasti tulis tulosta...
Piitu, hyvä kyllä jos osaat ottaa rennosti haaveilun! Mutta tietty kun ovis merkit on selkeet ni kyllähän sitä tulee varmasti silloin pöllyteltyä...Munkin piti tosiaan olla tikuttelematta mut toisin kävi..

Safiirille bdbdbdbd että tuhrut nyt häipyis tosiaan ja täti pysyis poissa!! Hei, huomen on maanantai! Jos ei muutu kp 1 niin sähän pääset kohta uudestaan testaamaan +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jännäyslista

Sara n. 10.2.
Safiiri 17.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3

Jännäyslistaa
Jännäyslista

Sara n. 10.2.
Safiiri 17.2.
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3

Huomenet elikkäs Buenos días a todos !
jos vaan ihan omaa napaa...
Jälleen maisemissa. Selailin tän ketjun läpi --- kovasti oli mua muka kaipailtu...
Joo- matka meni ihan kivasti. Lämmintä riitti ja romantiikkaa parvekkeella ja muutenkin... En enää ymmärrä tätä mun kroppaa... kierto vaan lyhenee koko ajan ... tätiä odottelin huomiseksi, mutta tulikin jo lauantaina! Kuuli tietenkin, että meillä lämmitetään sauna. Eli kierrron pituudeksi tuli vaan 24!

Oli kyllä karsee pakkanen tänä aamuna. Mittaris -30C ja pari viikkoa tottunut näkemään plussan tuon lukeman edessä ;)

Täytyy ruveta lukeen mailit tässä välissä... palaillaan paremmalla aikaa...

Hienoa viikon alkua kaikille!

Senorakin on palannut, hienoa, että reissu meni mukavasti vaikka sun kiertosi onkin hieman poukkoileva. Harmillista sellainen!

Safiirin puolesta pidetään peukkuja pystyssä ja hämätään kovasti tätiä, ettei sinne eksy.

Toivottavasti Tikrun flussa hellittää, ikävä kyllä tuota influenssaa on liikkeellä. Parilla tutulla on influenssa ja on se ikävä tauti!

Omaa napaa hieman...Kiitos kaikille kannustuksesta! Tällä kertaa näyttäisi siltä, että ohi menee yt. Mutta kyllä se tarpeetonta epävarmuutta luo. Ja mies-parka stressaa :( Lomalla ei ole tarkoitus lähteä minnekään päivän reissua kauemmaksi, vaikka jossain vaiheessa moisesta haaveilin. Tuntuu tuo viikko vain niin kovin lyheltä ajalta moiseen, kun kaikkea muutakin tuntuu olevan..

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussa tuulia! Hieman olen kateellinen Senoralle, kun sai hetken viettää lämpimässä! *hyr*

hei Senora!!!!

kyllä sua on kaipailtu :))
tulin jo tänne ketjuun kurkkimaan, jokos olet jotain kirjoitellut...
voi hitsi sitä tätiä =( varmaan kuuli saunanlämmitykset ja kun pakkasta noin hirveesti *HRRRR*, niin kukapa saunasta kieltäytyisi...

halit kaikille muillekin tässä ketjussa

t. kapris kermeistä :))

Bonjour !
Ihanan valoisa aamu. Tuntui, että olen varmaan ikuisuuden myöhässä töistä, vaikka olinkin jo vähän yli 8 täällä. Oli niin valoisaa, niin sisäinen kello hämääntyi :)

Voi höh, Senora..etelän aurinko vaikutti siis vähän toisella tapaa, kuin oltais toivottu..mutta hyvä kun oli kiva reissu!

Hih, katoinkin eka, että mikä Kapår..kun Kapris oli käynyt visiitillä :)

Piitulla on siis lorahdellut myös ;). Mullakin tuli taas megalöröt tässä kierrossa, nyt tuntuu kuivuneen jo paikat. Helpottavaa, kun ei tarvi jännäillä yhtään tällä kertaa tuloksen suhteen!

Tikrulle ovisonnittelut ja peukkuja, että tuottais tulosta!! bdbdbdbd Toivottavasti ei flunssa iskenyt täysillä päälle.

Hienoa, jos Hilman mies vältti irtisanomisen. Hauskaa lomaa teille, ja nauttikaa toistenne seurasta! Meillä ei taida olla vielä ens talvenakaan yhteistä lomaa, mies on viime aikoina vaihdellut työpaikkaa pariinkin otteeseen.

Saatiin eteinen maalattua viikonlopun aikana ja komerot paikoilleen, olen tosi tyytyväinen lopputulokseen! Piristi mukavasti mieltä.

Kaipa se on käytävä postin kimppuun, työpari on lomalla tämän viikon. Kirpsakkaa päivää kaikille!

Ja puolet jäi taas sanomatta..

Eli, mikäs Safiirin tuhrutilanne?? bdbdbdbd!
Ja Keijulle unohdin, koska tuo selviää tuo miehesi työtilanne, joudutteko muuttamaan? Noinhan se menee harmillisen useesti, että just kun on olevinaan kaikki järjestyksessä, niin pakka sekoaa..

Niin, ja sit mulla peruuntui se vyöhyketerapia, piti olla perjantaina. Kerroinko jo tästä? No, enivei, vasta kolmen viikon päästä aika ja voi olla, että joudun ite perumaan sen..hitto, olin niin odottanut!

Ja NYT töihin!

Tulin kurkkaamaan mitä entisille aurinkoplussaajille kuuluu. Safiiri, ei se pien tuhru mitään. Toivottavasti ei tullut kp 1. Muistelin että mulla tuli tuhrua ihan pikkiriikkisen papruun silloin ihan alkupäivinä ja ajattelin että tässäkös se nyt oli sitten. Mutta niin vaan täällä masussa myllätään ahkerasti. Tsemppiä! Ja plussatuulia kaikille tänne :)
Puuuuuuhhh! ++++++++++++

Onneli

Harmin paikka senora että täti tuli kylään! *lohtuhali* mutta kiva jos oli onnistunut matka! Kyllähän tommonen matka rentouttaa kummasti...

Hienoa Hilma, että miehelläsi ei ole hätää työpaikan suhteen! Tosi hyvä!! bdbdbdb

Tosiaan, mikä safiirilla tilanne?? Toivottavasti täti pysynyt pois!!

Täällä ei erikoista...tupakkaa en ole polttanu pariin päivään ja yritän lopettaa nyt tosissaan kokonaan...keskiviikoksi tilaan lääkäriajan taas ja käyn keuhkokuvissa...on se kumma kun kurkku koko ajan kipeä!! Ei sentäs enää kurista järin paljoo...
Väsymys ollut eilen ja tänään aivan tajuton...nyt tuntuu ettei millään jaksaisi lähteä töihin, eilen nukuin kahteen...taitavat nuo yövuorot vielä väsyttää ja laittaa kropan ihan sekasin...Eilen nippaili kovasti oikealta puolelta taas, nyt ei enää mittään...

Tikru ja koopee 13

Maanantaita!

Laskiaispullia syötiin meillä eilen, mutta syödään myös tänään ja huomenna! =D Innostuin oikein itse leipomaan ja kyllä tuli namia :) Laskiaiseen liittyen tulikin heti mieleen pulla-aiheinen gallup, eli onko laskiaíspullasi täytteenä hillo vai mantelimassa? Mulla on itsetehdyissä pullissa molempia *minäkö ahne?*, mutta jos valita pitää, niin mieluummin sitten hillo. Mies taas tykkää mantelimassasta, joten kotona tulee tehtyä molempia vaihtoehtoja.

Senoralle teretulemast back! Kiva jos oli kiva reissu :) Mutta harmi, että sen tädin piti sitten pölähtää paikalle, ja vielä etuajassa! Pöh sille :( Ja halit sulle, uutta yritystä vaan!

Mikä on Safiirin tilanne? Eihän tullut koopee ykköstä vielä, eihän?

Monilla onkin näköjään ovisajat käsillä, joten peukutuksia Riikalle, Piitulle ja Tikrulle (oliko muita?), että simpat löytäisi perille! Ainakin ajoitus tuntuu olevan kunnossa =)

Omppu, me jännätään sun puolesta, ainakin salaa ;) Ei vaan, onhan se hyvä, jos pystyt ottamaan nyt rennommin! Jännääminen on kuluttavaa oli siihen aihetta tai ei. Harmi, että vyöhykeaika peruuntui, jos uusi aikakin meni noin pitkälle! Epistä...

Täällä on sitten muutto edessä. Mies otti paikan vastaan ja siellä pitäisi aloittaa jo ensi kuun puolessa välissä! Kamalan äkkiä tulee... Olen yrittänyt soitella ja kysellä omista työmahdollisuuksista siellä päin, mutta en ole saanut vielä oikeita ihmisiä kiinni. Pitäkää siis peukkuja, että jotain löytyisi! Muuten jään luultavasti vielä kevääksi tänne töihin ja muutan sitten perässä. Olis niin tärkeää tuo oman alan työkokemus, että en halua jättää tilaisuutta käyttämättä, vaikka erillään asuminen olisikin aika syvältä.

Hieno juttu Hilma, että teillä menee yt ohi! Ihanaa lomaa sitten vaan, nauttikaa! :)

Nyt yritän raahautua kirjastoon loppupäiväksi. Ei ole töitä tällä viikolla, kun koululaiset lomailevat, joten saan ahkeroida ihan rauhassa opintojen parissa. Huippua...

Aurinkoista päivää!!

ai niin, kp 10 ja pöllytelläkin pitäis...

Terveiset kotisohvalta, täällä flunssan kourissa makoilen. Pää on tukossa ja olo tosi kurja, vaikkei kuumetta paljoo olekkaan.

Mites Safiirin tuhrut?!? Onko täti pysynyt pois?? Onnelikin näköjään käyny tsemppaamassa, terkkuja vaan sinne odotuspuolellekin! :)

PullaG: ehdottomasti hillolla! Mä en yhtään tykkää mantelista.

Omasta navasta ei kauheesti kerrottavaa, paitsi että nännit on arat, mitä mulla yleensä ei ole. Mutta kaikki "oireet" varmaan johtuu clomeista ja teroista, joten ainoa varteen otettava oire olis jos tätiä ei vielä ensi maanataina näy. Luultavasti se kurvaa kylään jo pe-la.

Mä jatkan nyt huilailua (tylsää) ja koitan saada tän flunssan selätettyä..

En jaksanut kahlata koko viestiketjua läpi joten pahoittelut menkanneille ja pöllyttelyintoa ovistelijoille ja tietty plussapuhurit kaikille!! :)

Täti rantautuu varmasti tänään kunnolla, tuhrut sen ku runsastuu. Vaan täältä noustaan taas. Jokohan sitä julistais tämän päivän ykköseksi?

Harmi Senoran täti. Vaan hyvä ku teillä loma meni ihanasti. Lämmintä varmaan riitti.

Nytpä ei kerkeä muuta. Pistäydyn illemmalla taas. Joskohan se täti ois sillon kunnolla maisemissa.

Pikaisia paranemisia Kukkikselle ja Tikrulle.

Vai tuli sille Keijulle muutto sitte..toivottavasti löydät omia hommia uudelta paikkakunnalta pian. Niin, minnes päin se nyt olikaan, kun tuli lähtö? Onko tuttuja sielläpäin? Maisemanvaihdos voi tehdä ihan hyvääkin! Ite en kyllä osais kuvitella asuvani muualla, varsinkaan en missään kaupungissa. Olen siis oikeesti helsinkiläinen, mutta en tosiaan haluais sinne enää.

Safiirille nyt kummiski vielä peukut bdbd noin! Ja Kukkikselle bdbd näin!

Pullagee: mantelimassa, slurps! Kyllä hillokin paremman puutteessa käy, vaikken mikään hillojen ystävä olekaan. Parasta olis joku mansikkasurvos...Huomenna onkin ruokalassa jälkkärinä laskareita.

Kattoiko kukaan muuten neloselta Bellaa viime viikolla? Siinä laitettiin jolleki eukolle jotain litkua naamaan ja johan rupes talia tunkemaan huokosista! Ällön näköstä, mutta olis kyllä varmaan ihan paikallaan meikäläisellekin. Tästä voiskin gallupin pyöräyttää: käytkö kasvohoidoissa ja kuinka usein? Vastaan itekin; tasan kerran olen käynyt joskus viis vuotta sitten! Pitäis ja pitäis, mutta en oo saanut aikaseks..

Missäs Sååra elikkäs Sara??

Ja pissireissulla bongattu venyvää limaa..että näin. Ei ole helppoa tämä naisena eläminen. Eilen just mietin, että kuin ollakaan, että suurin osa kierrosta on jos jonkinmoisia tuntemuksia, millon mistäkin kolottaa ja housut märkinä harva se päivä. Eiks niihin vaan ennen kiinnittäny huomiota, vai onko tosiaan jotain tapahtunut "tuolla jossain"??

Kertokaas ny jotain kivaa, mua alko väsyttämään ja haluisin kotiin!

Maanantaita!

Senoralle tervetuloa takaisin tänne pakkaseen! Harmi, että se tädin p*rkele tuli ja vieläpä etuajassa. Kiva kuulla, että loma oli onnistunut!

Mikäs on Safiirin tilanne? Nyt jalat tiukasti ristiin, ettei se täti pääse paikalle! bd bd bd

Hyvä että Hilman mies välttää yyteet. Antoisaa lomaa!

Me ollaan muuten juuri ennen muuttoa lähdössä appivanhempien kanssa viikoksi Lappiin. Tästä on väännetty kättä jo vähän aikaa, mua ei kamalasti nappaisi lähteä. Mua hirvittää miten a) jaksan niitä koko viikon ja b) miten pärjään niiden hiihtohullujen tahdissa siellä... Ja tietysti tuli heti mieleen, että kivakiva jos olisinkin raskaana (no sehän olis siis tietty oikeesti tosi kiva..!) ja olis pahoinvointia tms. Selittelepä siinä sitten anopille, kun ei kuitenkaan haluaisi vielä siinä vaiheessa asiasta kertoa. Onhan taas ongelmat... =D

PullaG: Tietysti hillo! En voi sietää mantelimassaa. En muuten ikinä ole leiponut pullaa itse. Taidan olla varsinainen anti-martta. :) Ja on edelleen ne laskiaispullat syömättä...

Mitenkäs Omppu, saitteko puhuttua niistä tutkimusasioista? Olen varmaan jotenkin sairaalloisen utelias tän asian suhteen, kun aina muistan kysellä... Harmi, että vyöhykeaika peruuntui.

KasvohoitoG: Noloa myöntää, mutta en ole koskaan käynyt. Tarvetta kyllä olisi, mutta kun ei saa aikaiseksi. Tollanen litkusysteemi kiinnostaisi kyllä!

Tikrulle ja Kukkikselle pikaista paranemista!

Riikka kp 16