Wish A Baby 89

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari_

Vieras
Wish A Baby 89:

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

ahaaaaaaaaa....... eli jos maa tärähtelee tai tulee tuulenpuuskia, niin se on vaan Tikru joka on miehen kimpussa, nii että vaan petivaatteet hulmuaa... Toivottavasti olis ny virkeitä simoja liikkeellä...

OIkein ihanaa viikonlopppua kaikille!

Täällähän on monella jännät paikat: oileja tulossa ja kummallisia tuhruja=tulkitaan tietenkin kiinnitysvuokoksi, eikö;-) Jospa ois oikeen plussahyökyaalto tulossa bdbdbd

Hilmalle tyyniä kelejä - toivotaan, että kaikki on kunnossa.

Lakanoita pöllytellään täälläkin lähinnä viikonloppuisin. Toki nyt "täytyy" tampata ehkä arkenakin, jos tärppipäivät silloin.

Sitä olen hiukan ihmetellyt, kun tilasin uusia ovistikkuja, nyt sellaisia liuskamallisia. Niin niissä ohjeena oli, että ei saa tehdä aamuvirtsasta ja virtsan pitää olla 15-30 asteista. Edellisissä tikuissa ei mainittu mitään mistään lämmöistä ja sanottiin, että voi tehdä mihin aikaan tahansa. Voikohan noi olla noin erilaisia?

Oonalle... muistelisin että tuo aamupissaohje on ollu mulla kaikissa tikkupaketeissa... Tein sit niin että liruutin kuppiin alkupissan ja loput pyttyyn.... jätin kupin jäähtymään tiskikoneen päälle ja hain tikun kaapista ja sitten dippasin... Eli ei kyl kauaa kerenny jäähtyä... Olikohan sitten liian lämmintä mutta kovinkaan montaa kertaa en saanu vahva testiviivaa... Metsästysonnea!!

Ei hyvältä näytä; eilen aloin sitten vuotamaan oikein kunnolla. Ja jatkuu tänään. Terveyskeskukseen on törkysen pitkä jonotus (koska on viikonloppu), joten jos kipujen ja vuotojen kanssa kestää, niin menen vasta maanantaina päivystykseen. Toistaiseksi ihan siedettäviä kuitenkin.

Eipä paljon naurata.

Voi eiiiiiiiii, Hilma... Toivotaan kuitenkin parasta, mutta pelätään pahinta... Yritä maanantaiaamuna neuvolan kautta päästä lääkäriin... Voimia sinne...

Mä kävin tänään kirpparilta ostelemassa pikkuvaatteita. Kun tulin kotiin, ihmettelin että missähän mies on kun ovi on lukossa ja auto pihassa... Järkkäsin ruokaostokset jääkaappiin ja laitoin kahvin tulelle. Aattelin, että joku kaveri on sen hakenu ja sillee.. Eiköhän tuo ronttilas tullu vintistä kahville... Olin siis lähtiissä laittanu oven lukkoon ja jättäny miehen lukkojen taa... Meijän ulko-oven lukko ei sit oo mikään abloy... joten olis ollu miettimistä miten pääsee ulos, jos olisin ollu reisulla vielä vähä pitempään... Luultavasti sisältä ois löytyny avain jolla ois päässy ulos... ... hih...

Löysin tämmösen ihanan....*niisk*

Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

Olipa kaunis tuo "rukous". Tuohonhan se pitää uskoa, että meille jokaiselle ainakin se yksi lapsi on määrätty, joillain se vain odottaa oikeaa aikaa. Kiitos tikru!

Mikähän on Hilman tilanne? Jatkuvasti illan mittaan huomasin ajattelevani sinua. Toivottavasti masuasukki jaksaa pysyä kyydissä mukana.

Oona. Mä olen aina lähes samantien kastanut tikun. En sitten tiedä, johtuuko siitä vai ei mutta mun testituloksethan ei koskaan ole olleet mitään mallikappaleita. Sitä tasavahvuista viivaa tuntuu olevan mahdoton löytää.

Täällä oli eilen päivällä tullut taas pieni tuhru suojaan. Pieni mutta havaittava. Ette usko, miten kovasti toivon, että olis ollut kiinnittymisjuttuja tms. eikä mitään tätihälytyksiä, perhana! Mitenkäs keijulla?

Pitäis pari pientä työjuttua tekaista pois alta tässä sunnuntaiaamun ratoksi. Ilma näyttää tosi synkältä mutta ajattelin käydä kävelyllä jossain vaiheessa, sais vähän väriä kasvoille. Mies nukkuu vielä. 3 aikaan hain hänet kaverin luota kotiin. Oli pitkästä aikaa "viihteellä" ja sen kyllä huomasi, sen verran oli juttua ja juomaa piisannut, huh!

Voi, Hilma! Toivotaan parasta, että vuoto ei olisi sitä mitä pelkäätte! Kovasti voimia ja halauksia teille molemmille!

Tuo Tikrun laittama "rukous" oli todella kaunis, itku tuli silmään kun sitä luin..

Kiitos kaikille ja Tikrulle runosta. Tietysti rupesin itkemään kun moista luin *niisk* Vuoto jatkuu, joten kauhean positiivinen en ole asian suhteen. Välillä särkee enemmän ja välillä vähemmän. Miehen kanssa ollaan molemmat sitä mieltä, että kyllä tämä tapaus on tässä. Mutta mun mieheni jaksaa olla positiivinen "koskaan ei olla oltu näin pitkällä". Tulihan tässä melkein kahdeksan viikkoa täyteen. Melkein jo alkoi tottua ajatukseen. Jonkin verran olen itkenyt, mutta ei ole tullut kuitenkaan vajottua kauhean alas. Koska vuoto eivätkä kivut ole pahoja, niin menen vasta huomenna terveyskeskukseen, josta sitten sairaalaan. Sitten saanee lopullisen vahvistuksen.

Vielä kerran voimia Hilmalle. Tuo laittamasi Diktoniuksen lausahdus ei voisi olla todempi. Toivotaan että saatte uuden tärpin sitten nopeasti, ja pikkuinen pysyisi hyvin tiukasti mukana.