Wish a baby 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ooh, Tikru ottanut tatuoinnin! Itse olen joskus sellaisesta haaveillut, mutta yhtään en ole vielä ottanut. Ja tuskin otankaan, kuitenkaan. Toivotaan Tikru, että nuo tulehdukset menee lääkkeillä ohi. Toisaalta hyvä, että sellainen havaittiin, eikö? Miten muuten olet jaksellut?

Annukka väsynyt ja turvonnot, voihan rähmä! Ehkä ananas voisi auttaa? Saattaahan toki olla nuo vatsan pörriäiset jotain muutakin ;) bd bd

Minut on täti vielä väistänyt, vaikka muutaman päivän oireita tekikin. Mutta kun ei ole varmuutta siitä, mikä tuo kierto nyt on, niin ei vielä voi kauheasti riemuita.

Vähän reippautta kirjoitteluun, WABilaiset!

Hei vain kamut!

Täällä edelleen tuulettelen Oonan puolesta, on se niiiin ihanaa!!

Mulla on ollut suht normaaleja tätioireita tällä viikolla. Vatsaa nipistellyt, ja tipotellut hiukkasen, tissikivut on jääneet tällä kertaa välistä. Eikä niitä yöheräilyjä ole sen enempää ollut :) , outoja unia kylläkin....

En nyt hehkuttele ollenkaan etukäteen, oon itse asiassa varautunut vähän siihen, että täti saattaa joka tapauksessa tulla hiukan myöhässä, koska mulla on ollut (ja on edelleen n.viikon verran vielä) työrintamalla niin paljon ja jänniä juttuja meneillään, ja ehkä uus työprokkis vielä lisäks tulossa, että oon joutunut ja saanut jännäillä tosi paljon viime aikoina. Ja sellainen on joskus aiemminkin myöhästyttänyt tädin tuloa ja hämärtänyt oireita.

Vai otti Tikru tatskan, jee! Oon itsekin pitkään sellaista suunnitellut alaselkään, mutten ainakaan vielä ole uskaltautunut. Mihin otit kuvan?

Hilmaa ja Annukkaa siis jännäillään myös!

Mitens Mari?

Helinä ja kp 24/25-28

Annukan oireiden perusteella sopis kyllä yksi selitys taudiksi.... hmm... ;) Sano vaan vielä että jotku hajut ällöttää... :)
Älkää ny päästäkö Oonaa yksin tuohon plussajunaan..!!

Odotuspuolella on wab+ssa tosi hiljaista... joten sinne kaivattasis lisää väkeä.

Annukalla kuulostaa kyllä lupaavalta!! bdbdbdb

Otin tohon oikeaan nilkkaan enkelin, se on noin 10 cm korkea ja 5-8 cm leveä...ei sattunut, tuntui lähinnä samanlaiselta kuin epilointi, nyt olla vähä arka, lähinnä koesketusarka kun rasvaan sitä...mulla on ennestään lapaluun kohdalla semmoinen tassu ja niitä ois tarkoitus ottaa lisää, niin että menevät alaselkää kohti ja pienenevät aina...:) ku yhen ottaa ni lisää haluaa :)

Tänään tuli muiden kokeiden tulokset, kaikki hormonisysteemit ym. ok! huomen sit vaan postitan eteenpäin ni koht ollaan jonossa, hih! :)

Niin hilma, ihan hyvin olen jaksellut, vaihtelevasti tosin sillä lailla et välillä ahdistaa ja itkettää mut suurimmaks osaks olo ok...

Hilma. Kyllä ananastakin vois kokeilla huomenna välipalaksi, jospa se auttais vähän edes.
Senora. En ole huomannut ällötystä. Voihan tuolla alapäässä olla ihan oikeastikin jotain vialla... Ja mites tuo keltarauhashormoni, eikös sekin voi aiheuttaa erilaisia tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoa? Erilaista tämä kuitenkin on kuin yleensä. No jää nähtäväksi.
Minäkin tänään pidempään työn ääressä, kun mieskin lähti vielä illaksi lumitöihin. Saatiin vihdoin tännekin lunta niin täytyy käydä kiireesti ajamassa pois ennenkuin sulavat... :-) Taidan lopetella tältä päivältä ja suunnistaa iltapesulle, siitä sitten unten maille. Ihanaa huomenna on perjantai!!! Hyvää yötä

Hei kaikille!

Oi, Tikru ottanut tatskan! Itsekkin olen sellaisesta joskus haaveillut, mutta ton ihottuman takia ei ole oikein järkeä. Saisin varmaan sellaisen allergisen reaktion että oksat pois, olis tatskan paikka varmaan vain turvonnu, punainen ja hilseinen ;D Kuulosti kyllä todella kivalta nuo sun tatskat, ja oikein pystyn kuvittelemaan miltä ne tassut tulee ajallaan näyttämään =)

Annukan mielenkiintoinen oireisto kuulostaa kyllä lupaavalta, pörriäisiä masussa ja masu turvoksissa! bdbdbdb että olis kuiteskin raskausoireita =)

Hilmakin alkaa olla (mahdollisesti) kierron loppupuolella. Toivotaan että täti jättäisi tulematta! bdbdbd =)

Helinääkin täällä peukuttelen, josko täti ei kuiteskaan tulisi! bdbdbdbd =)

Tänne ei kuulu kurjuutta kummempaa.. Mahaa nippailee, oksettaa ja närästää. Kuten on tehnyt pari edellistäkin kiertoa, senpä tähden en jaksa edes epäillä raskautumisen mahdollisuuttakaan.. On se vaan kumma että tämä toinen nyt näin odotuttaa.. Kai sitä jotenkin naiivisti luuli että pikkukakkonen nappaa yhtä nopeasti kuin esikkokin (raskauduin kolmannesta kierrosta).. Mutta periksi ei anne! =)

Mari ja kp 24/26-28

Täällähän mielenkiintoiselta kuulostaa! Juna on vielä asemalla, joten mukaan ehtii:-)

Ihan hirmuinen kiire ollut kaksi päivää, hyvä että kotona jaksanut edes katsoa telkkaria. No, jospa tahti hiukan rauhoittuisi:-/ Mää menin ja ilmoittauduin tonne Marrasmammoihin. Oiskohan pitäny mennä tonne WABbilaisiin?! Oonko jotenkin uuno:-D

Ihanaa, kun kohta tulee pääsiäinen ja saa hiukan lomailla. Onkos teillä jotain traditioita pääsiäisenä tai muuten vaan suunnitteilla jotain?

Oona tuu vaan wab+ssaanki jutteleen... Siellähän meitä vanhoja tuttuja on... Ei haittaa vaikka kirjoittelee useammassakin ketjussa... Ainaki mulla oli alussa virtaa kertoa pulputtaa omasta olosta useampaaki ketjuun... Mut ny on alkanu laiskottaa, kun on vaan tätä samaa valitusvirttä...

Tiedätteks,

mulla on kaikki oireet häippässeet jonnekin, vaikka muutama päivä sitten vatsaa juili ja tiputteli...

Onkohan tää vaan stressiä...

Helinä ja kp 25/25-28

Kovasti peukkuja Helinälle että oireiden loppuminen tarkoittaisi raskautta! bdbdbd =)

Kaikille muillekkin tasapuolisesti bdbdbd

*puuh* Plussatuulia puhallellen häivyn takavasemmalle! =D

Helinä, tuo kuulostaa tosi lupaavalta!!! bd bd bd Aika usein oireiden loppuminen tietää plussaa!

Marille tsemppiä! Kyllä teille se kakkonen tulee, vaikka antaa itseään hieman odotuttaa.

).) (perjantai tanssi) Ei juilinoita, mutta keho kukkii (mulla kun noita finnejä tulee joka puolelle) ja älytön makean himo riivaa. Ja jostain todella ärsyttävästä syystä hammasta vihloo *grrr*.

Plussatuulia ja hienoa viikonloppua!

Tulipahan vaan nopeasti pyörähtämään täälläkin ennenkuin laitan masinan kiinni.

Täällä olot lähes samoissa, ehkei niin kovasti turvota tänään. En ole varmaan syönyt niin paljon :)

Hilmalla makean himoa... Niin on mullakin vähän liian usein. Pitäis yrittää korvailla karkkeja ja suklaata hedelmillä.

Helinälle pidetään vielä peukkuja. Ehkäpä se akan ketale on tällä kertaa eksynyt tai pelkää plussajunaa :-)

Senoralla kipuja (olin jostain ketjusta lukevinani), kyllä on varmaan tosi inhottavan tuntuista, menispä pian ohi.

Mitäs minä eilen kirjoitinkaan... Täällä taas vesikeli. Paistais edes aurinko.

Kivaa viikonloppua kaikille.

" Jokainen nainen on elämänsä arkisissa sankaritöissä kaukana keskiverrosta, vaikkei hän ehkä ikinä saa hetkenkään huomiota historiassa."

Hienoa naistenpäivää, leidit!

ps. Tänään on nännit olleet hirmu arat, ja vatsaa ihan hiukan kivistellyt... Jaa-a... Yritän olla vielä hehkuttelematta ollenkaan, sillä tuo stressi tosiaan saattaa aikaansaada tällaista myös...

- Helinä ja kp 27/25-28

Moi näin nopsasti sunnuntaina!

Mikäs on tilanne Marilla?

Annukalle peukkuja pitelen!

Itsellä tänään ollut menkkamaisia oloja alavatsassa, joten luulenpa tädin könyävän paikalle huomenissa... Ikävä kyllä!

Helinä ja kp 27/25-28

Helinä, ei vielä pidä luovuttaa!! mulla tosiaan kesti menkkamaisia juilintoja 5päivää ennen kuin uskalsin tehdä testin... ja normaalisti kun mulla alkaa juilimaan niin melko pian täti sieltä on saapunut... toivotaan että tajuaa pysyä poissa sieltä!!

Täällä pieni vaan potkii menemään.. tänään olis kaverin 1vuotiaan lapsukaisen synttärit :) ensin ruokaa nassuun ja sitten kohta menoks..

Mi-iu rv 22+5

Helinällä mitään muutoksia? Täällä masua nipistää yhtenään. Ihmeellisiä tätioireita mutta voihan se olla sitä tai jotain muutakin kuin plussaoireita. Toivottavasti loppuviikosta ollaan jo viisaampia.
Pitäis hiukkasen vielä imuria ja pölyrättiä heiluttaa mulle tulee tänään pomo kylään 11 jälkeen. Sovittiin, että pidetään tämänpäivänen tulos- ja kehityskeskustelu meillä niin mun ei tarvi matkustaa.

Helinälle, Marille ja Annukalle bdbdbdbd!!!! Kylläpä menee jännäksi :)

Jos oli muitakin jännättäviä, niin tottakai myös sinne bdbdbdbd :):)

Sonia 13+3 (olo ei tunnu yhtään sen enempää raskaana olevalta kuin aiemminkaan...)

Mites Helinä?!?! Toivottavasti täti on väistänyt sut! bd bd bd

Ja Annukan nippailut kuulostaa niii-in luvaavilta! bd Ja siivous intoa ;)

Minut täti on väistänyt, vaikka oireita on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Mutta koska kierto voi olla mitä tahansa, niin odottelen perjantaihin ennen kuin testaan.

Plussatuulia! ++++++

Helinälle, Annukalle ja Hilmalle oikein paljon peukutuksia! bdbdbdb Toivotaan että täti kiertää teidät kaikki kaukaa =)

Sonialla ja Mi-iu:llakin viikot vain viuhtuu eteenpäin. Jotenkin tuntuu että vastahan te plussasitte, vaikka siitä on noin kauan molemmilla ;D

Joko Kukkis on palaillut talvilomilta?

(.) Toi kyllä kuvaa mun vartalonmallia mahtavasti =) Olen yhä edelleen varma siitä että menkat alkaa viimeistään huomenna, sellaiset tuntemukset on ollu massussa jo usean päivän. Niitä nippailuja, kouraisuja ja tökkimisiä, mitä muissakin kierroissa. Sitten toi oksetus ja närästys on oikein sellaisia paljastavia tätioireita, ettei voi mitenkään erehtyä asiasta.. Mutta olen jo valmistautunut siihen.

Mari kp 28/26-28