Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 18:03 mä kirjoitti:Kiitos vastanneille =)
Tilasin tohkeissani sitten nyt nuo rattaat.. Joku kyseli osoitetta niin mä tilasin tällasesta kun www.babyjungle.nl (hintaa rattaille tuli 339 kotiin kuljetettuna =))
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 18:03 mä kirjoitti:Kiitos vastanneille =)
Tilasin tohkeissani sitten nyt nuo rattaat.. Joku kyseli osoitetta niin mä tilasin tällasesta kun www.babyjungle.nl (hintaa rattaille tuli 339 kotiin kuljetettuna =))
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 12:59 vieras kirjoitti:Ei kai tuo "äittä77" ole juuri tuo maahantuoja, kun tietää noin tarkkaan asiat. Vikojen korjauksista hollantilaisten mollaamiseen ja viikonloppumyynteihin jossain Lemillä, missä lie. Haiskahtaa aika lailla
spämmiltä. Sitten vileä moittii Ceroxit, kun noista Twincoista hajoaa pyörät, mikä nyt on jo aika paha vika.
Ja niin löytyihän ketjusta vielä se tarjoushintakin yllättäen.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 12:59 vieras kirjoitti:Ei kai tuo "äittä77" ole juuri tuo maahantuoja, kun tietää noin tarkkaan asiat. Vikojen korjauksista hollantilaisten mollaamiseen ja viikonloppumyynteihin jossain Lemillä, missä lie. Haiskahtaa aika lailla
spämmiltä. Sitten vileä moittii Ceroxit, kun noista Twincoista hajoaa pyörät, mikä nyt on jo aika paha vika.
Ja niin löytyihän ketjusta vielä se tarjoushintakin yllättäen.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 14:57 Anna kirjoitti:Minusta tuo vieras kyllä kirjoitti aika lailla asiasta. Kyllä täällä aika paljon jutut haisee välillä sisäpiirin jutuilta ja myyjien sukulaiset ja kaverit pistetään kirjoittamaan. Pitäytyisivät nyt edes omansa kehumisessa, mutta toisten tuotteiden haukkuminen samassa jutussa on liikaa.
Eihän se tuotteen vika ole jos jollakin on kapeat ovet. Tuo nyt oli jo tyhmyyden huippu alallaan.
Sitäpaitsi minulla ei sitten ole Emmaljungia, ettäsiitä turha syyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 11:26 VilliPurri kirjoitti:Kävimpä minäkin tuolta rattaat tilaamassaNyt ei kun odotellaan... Tuli vaan mieleeni että kuuluukohan pakettiin sadesuoja???
Tuolta lisätavaroiden joukosta en ainakaan twincoihin sadesuojaa löytänyt...