Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä sinulla ole hävettävää, olet kaunis, uhkea nainen. Istumme lauteilla kiinni toisissamme, heitän hieman löylyä... Vähän vaan ettei tule liian kuuma... Hyväilen sinua jaloista, vatsalta... Rintoja... Olet niin ihanan pehmeä... Levitän hieman kädellä jalkojasi ja hyväilen karvoitusta... Otat minua kullista hellästi kiinni ja teet hitaita edestakaisia liikkeitä... Tuntuu niin hyvälle...

Kalusi on ihan kova. Tuntuu että se venyy koko ajan kun vedän edestakaisin. Jallu,kuiskaan: haluan kullisi sisääni vasta sängyssä kun ollaan ensin saunottu ja syöty. Tottakai,vastaat minulle,täytyy jotain jättää yötäkin varten. Haluan että leikit rintojeni kanssa ja mukava että kuiskit rivouksia korvaani. Suutelen käsivartesi lihaksiaksi. Kulli on kovasti mukana. En jaksa olla enää löylyssä......!

Mennään pesulle.... Puristan sinua tissistä ja kuiskaan korvaasi jotain rivoa:) suihkussa pesemme toisemme joka paikasta:) otan itselleni ja sulle pyyhkeen... Kuivaan sinut ja sinä minut. Sitten laitat saunatakin päälle... Olet seksikäs näky kun jätät kaula-aukon sopivan auki...

Kiitän sinua ihanasta sauna seurasta ja vastaat siihen kiihkeällä suudelmalla. Onneksi laitoin astiat pöytään ennen kuin edes tulit. Kehut kattaustani ja kiitän siitä. Syödään ihan rauhassa ja kyllä onkin nälkä. Istutaan vastakkain ja katseemme kohtaavat koko ajan. Jallu,mulle tuli oikeesti nyt vieraita.pidetään ruokatauko ja jatkan heti kun pystyn. Anteeksi,mutta pidetään muutenkin hengähdys tauko.

No,niin jallu. Vieraani just lähtivät. Saitko vatsasi täyteen kreikkalaista salaattia ja kanaa-toivottavasti. Ruoka on sopivasti laskeutunut. Kodissani on hämärävalaistus ja kynttilöitä. Eikö ole tunnelmallista? Olen edelleen saunatakki päällä enkä laittanut alusvaatteita saunan jälkeen ollenkaan. Ei taida sinullakaan olla?

Ei ole minullakaan alusvaatteita... Kiitos ruuasta, se oli todella hyvää! Voi kun sinä olet ihana näky... Laitan meille musiikkia... Mitä sanot, otettaisko muutama tanssiaskel?

Valssi sopii:) otamme ensin muutaman askeleen kädenmitan päässä toisistamme... Isot tissit heilahdellen lähestyt minua... Hymyilen... Pokkaan, 'saanko luvan' ja alamme tanssia... Tunnet kun kullini vähitellen jäykistyy... Olet kai sen huomannut kun nännisi alkaa nöpöttää... En olekaan ennen tanssinut valssia alasti:)

Anteeksi,jallu että hätäilin! En ole minäkään tanssinut alasti ennen. Mahtava kokemus,eikö? Minun rintani varten sinun rintaa,pehmeää. Hyvin osaat tanssia,otetaan vielä toinenkin. Olisko sekin valssi? Discoa en ala tanssimaan alasti koska rinnat tulisivat kasvoilleni. No,joo oli mukavaa liikuntaa. Nyt vien sinut sänkyyni ja löylyssä jo kerroin että haluan kullisi vasta sängyssä sisääni mutta en vielä. Makaat selälläni ja alan koskettelemaan ja suutelemaan rintaasi,vatsaasi ja alan hoitamaan terhakkaa kulliasi. Imen, vedän hitaasi edestakaisin ja hieron myös pallit. Kuulostaa siltä että nautit. Minä ainakin nautin. Kumarrun suutelemaan sinua ja samalla käteni hoitaa kulliasi kunnes......

Anteeksi,jallu että hätäilin! En ole minäkään tanssinut alasti ennen. Mahtava kokemus,eikö? Minun rintani varten sinun rintaa,pehmeää. Hyvin osaat tanssia,otetaan vielä toinenkin. Olisko sekin valssi? Discoa en ala tanssimaan alasti koska rinnat tulisivat kasvoilleni. No,joo oli mukavaa liikuntaa. Nyt vien sinut sänkyyni ja löylyssä jo kerroin että haluan kullisi vasta sängyssä sisääni mutta en vielä. Makaat selälläni ja alan koskettelemaan ja suutelemaan rintaasi,vatsaasi ja alan hoitamaan terhakkaa kulliasi. Imen, vedän hitaasi edestakaisin ja hieron myös pallit. Kuulostaa siltä että nautit. Minä ainakin nautin. Kumarrun suutelemaan sinua ja samalla käteni hoitaa kulliasi kunnes......

Tämähän on alkua vasta. Jotta et vielä laukeaisi niin pyydät minut selälleni ja leivot,imet ja suutelet rintojani ja nännejäni,aaahh uuuhh Voihkin. Tykkään kovasti tästä. Pian siirryt alaspäin ja haluan että työnnät pääsi jalkoväliin ja työnnät kielesi sisääni. Onneks pilluni on lähes karvaton,jätin muodon vuoksi karvaa sinnekkin. Voihkin ja värisen mutta pian lopetat ja tulet viereeni sängylle ja taas suudellaan,hmm,ihanaa,aaahh. Huohotan hieman ni otetaan hetki rauhallisesti. Olisko esileikki leikitty?

Tämähän on alkua vasta. Jotta et vielä laukeaisi niin pyydät minut selälleni ja leivot,imet ja suutelet rintojani ja nännejäni,aaahh uuuhh Voihkin. Tykkään kovasti tästä. Pian siirryt alaspäin ja haluan että työnnät pääsi jalkoväliin ja työnnät kielesi sisääni. Onneks pilluni on lähes karvaton,jätin muodon vuoksi karvaa sinnekkin. Voihkin ja värisen mutta pian lopetat ja tulet viereeni sängylle ja taas suudellaan,hmm,ihanaa,aaahh. Huohotan hieman ni otetaan hetki rauhallisesti. Olisko esileikki leikitty?

Mmm.... Suutelen sinua... Nyt haluan todella tulla sisääsi...Tulen päällesi ja levität jalkasi... Otat kalusta kiinni ja ohjaat sen Pimpille... Hitaasti alan työntää kovaa kullia ihanan pehmeään ja liukkaaseen pilluusi... Aaah... Tunnut niin hyvältä...

Jallu,tätä hetkeä kannatti odottaa. Tule vaan reippaasti sisääni sillä kaipaan jo sinua sisääni. Voi että tekee hyvää,voihkin ja vikisen ja varmaankin huuda n nautinnosta. Teet edestakaisia liikkeitä ja välillä rajummin ja toisinaan hitaammin olen jo laukemassa ja huomaat ja tahti vaan kiihtyy,lisää. Huomaan että sinäkin olet rajamailla orkun suhteen. Sinäkin alat huutamaan nautinnosta. Sekunnit ennen orkkua on kaikista ihanimmat...

Aaaah... Olemme todella lähellä laukeamista... Tunnen kuinka vartalosi alkaa värisemään ja puristat minusta yhä tiukemmin... Voimakkaan työnnön saattelemana lastini lähtee liikkeelle sinun ihanasti Supistelevaan pilluun.... Aaah!! Voi kuinka ihanalta tuntuu... Pidän vielä kullini sisässäsi.... Suudellaan...

Mielellään pidän sinut sisälläni.minun on parempi olla alla kun olen niin painava. Makaat päälläni ja hiveln pakaroitasi. Kuin jo saunassa totesin ni sinulla on kiinteät pakarat. Hyvä tässä on päällekkäin olla. Tunnen kuinka kulli liikkuu sisälläni kun kohennat asentoasi. Kätesi hivelee hiuksiani. Juodaan kohta jotain,kuiskaan sinulle. Noustaan ylös ja kylmä siideri maistuu hyvälle. Kalusi on vieläkin pystyssä ja rintani myös. Olinko hyvä partneri?

Olit ihana... Siideri on hyvää, juomme sitä samasta tölkistä... Kaluni seisoo vielä... Haluaisin vielä hyväillä sinun tissejä.... Huomaan että nännisi on kovina... Alan suudella taas tissiä ja samalla hyväilen sinun pyllyä.... Pidäthän siitä? Saanko muuten jäädä viereesi yöksi?

Istahdan sohvalle ja tulet viereeni sivuttain istumaan ja alat imeä tissejäni ja minä leikin kalullasi. Helponpi on olla sängyssä sanot ja siirrymme sinne. Kysyt yöpaikkaa vierestäni ja lupaan sen. Onhan sinulla leveä sänky,sanot johon vastaan että nukutaan vaikka päällekkäin jos ei muuten mahduta johon naurahdat ja suutelet otsaani. Sanon sinulle että kahta asiaa vielä haluan kokeilla mutta toisen voi jättää huomiseksikin. Esitä toki toiveesi,sanot. Tahtoisin että naisit minua vielä takaa päin ja toinen on haluaisin rakastella 69 asennossa. Kumman jallu jaksat? Toisaalta kiva olis että naisit takaa päin nyt kun pilluni on ihan märkä vaikka kostuu se huomennakin,luulen ainakin.

Sinun tissit on niin ihanat että en malttaisi millään lopettaa niiden imemistä ja hyväilyä... Nyt kuitenkin tekisi mieli takaapäin. Nousetko kontalleen, kysyn... Sinun muhkea pylly on niin kiihottava...