yääk, tuota koiraa!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kun se aina pökkii ja painelee tuolla nenällää, joka aina on ihan kylmä,märkä ja pehmonen :x :x ja nyt se taas tuossa heilu ja paineli sitä nenäänsä joka paikkaan, ni eikö perhana puikkassu sen mun silmään!!!! |O :x hyi, kun mua aina niin vistottaa, tuo sen tyyli painaa tuo nenänsä mua vasten!!!! :x

mein 9 viikoinen pentu osaa olla kans aika ällöttävä,joka pakantamisen jälkeen sen pitää kävellä oman paskansa päältä tai sit se menee makaamaan ulkona oman kusensa päälle |O |O :x :x

toi meidän jurpo kun käy esim.juomassa,niin valehtelematta 30cm pitkän limajojot roikkuu kummastakin suupielestä ja sit se laukkaa täyttä ravia kohti ja tunkee pään limoineen syliin, hyvästi puhtaat vaatteet :D
tai sit se tulee ihan viereen ja ravistelee niin et ne limat lentelee lätisten pitkin seiniä ja sohvia :xmas: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
mein 9 viikoinen pentu osaa olla kans aika ällöttävä,joka pakantamisen jälkeen sen pitää kävellä oman paskansa päältä tai sit se menee makaamaan ulkona oman kusensa päälle |O |O :x :x

hyyi!! :x

arvaa onko kiva kun sil pitkä paksu karva...kiva olla jynssäämäs sitä vähän väliä,on leonberginkoira.
koirat osaa olla toisinaan tosi |O :x mut sit taas toisaalta kans :heart: :heart:
toi 9 viikkonen käy kans lutkuttamas meidän reilu 1v terrierin vehettä kun pitää sitä emon tissinä,terrieri vaan nostaa koiven ylös ja antaa toisen lutkuttaa :D :x

kun se aina pökkii ja painelee tuolla nenällää, joka aina on ihan kylmä,märkä ja pehmonen :x :x ja nyt se taas tuossa heilu ja paineli sitä nenäänsä joka paikkaan, ni eikö perhana puikkassu sen mun silmään!!!! |O :x hyi, kun mua aina niin vistottaa, tuo sen tyyli painaa tuo nenänsä mua vasten!!!! :x

Toinen pusuttelee sua nenukillansa! Voih!

voi ku ihana :heart: mä niin kaipaan tota aikaa kun meillä koira oli :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:

voi ku ihana :heart: mä niin kaipaan tota aikaa kun meillä koira oli :snotty:

ja mulla niin inhottaa se!! olis tuo nenä etes vähän "kiinteämpi", mutta kun se on ihan sellane pehmeä ja löllykkä!!! :x että se ihan joustaa, tai sillain..!! juu, hellyyttähän se vain osottaa, mutta silti mua aina puistattaa, kun se painelee..

Yhteistyössä