Yh-äidit mistä olette löytäneet uuden puolison :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yh-äiti"

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin :D Itse olen ollut totaaliyhäri 3.5 vuotta, poikani on 6 vuotias.. Vapaa-aikaa minulle ei töiden vuoksi ole, mutta olisi kiva löytää jostakin mies ja saada elämään työn ja lapsen lisäksi muutakin sisältöä :)

Mä löysin omani baarista. Tosin molemmat käytiin siellä vaan kahvilla päiväsaikaan, ja baarin työntekijä oli molempien kaveri. Tuli siinä porukalla jotain juteltua, ja kahvikutsu miehen kotiin tuli sit feissarin kautta muutamien viestittelyjen jälkeen. Ikää meillä 30+ ja yh:na olin ennen miestä semmoset 4v.

Se löytyi kun lakkasin etsimästä. :)

Baarista.

Mä olen totaali-YH, lapseni isä on kuollut ja minulla ei olekkaan kuin 1 vapaa-ilta vuodessa. Tuolta reissulta viime elokuussa tarttui mukaan mies( jos ei nyt ihan helmi, niin simpukka kuitenkin).

Mä löysin töistä :) Meillä tehdään töitä vaihtuvina työpareina ja tuo mies sattui useamman kerran peräkkäin mun työpariksi. Uskouduttiin siinä hiljaisina työvuoroina toisillemme vähän kaikesta. Kävi ilmi, että hän oli paatunut poikamies (kun ei vaan kenenkään kanssa onnista, kukaan ei kiinnostu hänestä eikä hän saa aikaan jne) ja minä siis eronnut. Treffailtiin ensin kavereita, nähtiin alkuun työpaikan kahviossa ja oli aina niin hauskaa ja synkkas. Sitten nähtiin heillä ja meillä kavereina ja jossain vaiheessa todettiin, että ei tää enää ihan pelkkää kaveruutta olekaan.

Nyt meillä on yhteinen pieni tyttö :)

Oltiin yhteisessä opiskeluprojektissa. Tiedettiin kyllä toisemme näöltä jo aiemmin ja mieheni oli ollut kuulema salaa ihastunut minuun :)

Nyt ollaan oltu yhdessä kaksi ja puoli vuotta eikä loppua näy. Yhteen muutettiin käytännöllisesti kahden viikon tapailun jälkeen. Uusi mieheni on minun lapselleni kuin isä.

Seurailen tässä sivusta yhden eronneen miehen naisenetsintää eikä helppoa ole hänelläkään. Kapakoissa on juossut vaikka ei aina huvittaisikaan, ja nyt yrittää nettipalstojen kautta, mutta toteaa että se on aika outoa touhua sekin.

Olin pojan kanssa rannalla kun mies käveli vastaan.

Tosin oltiinhan me samassa kaupungissa asuttu pitkään ja tiedettiin toisemme ja meillä oli yhteisiä tuttuja. Mutta sinä rantapäivänä se kaikki sitten vaan kolahti.

Mä olin ollut yksin 6 vuotta, nykyinen mieheni 9 vuotta (hänellä myös lapsia)

Netissä tavattiin, suomi24 treffipalstalla :)

Nyt asuttu 6kk yhdessä 2v seurusteluajasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vastoinpäin;25897862:
Seurailen tässä sivusta yhden eronneen miehen naisenetsintää eikä helppoa ole hänelläkään. Kapakoissa on juossut vaikka ei aina huvittaisikaan, ja nyt yrittää nettipalstojen kautta, mutta toteaa että se on aika outoa touhua sekin.

Naiset ei huoli liian epätoivoisia miehiä ja sen kyllä miehestä huomaa jos on epätoivoinen

Itse olin aikoinaan tosi epätoivoinen, ajattelin etten tuu ikinä enää läytämään ketään

Mä löysin mieheni lehdestä. Paikallislehden senssi ilmoituksen takaa. Eipä sillä, samat paikat on koluttu eri piireissä vuosien ajan, ilman että olisimme ennen nähneet tai huomanneet toisiamme.

Nyt yli 5v vedetty yhtäköyttä, joista 2½ vuotta naimisissa ja odotamme kolmatta yhteistä lasta syntyväksi ensi kuussa. <3

Yksi tuttavani aina valitti miehestään ja puhui tulevasta erosta. Oltiin kerran tuon tuttavan mihen kanssa samaa aikaa uimassa ja siinä oli aika hyvä tehdä siirto. Eli kannattaa olla kuulolla, keille ehkä ero tulossa ja voisiko mies olla vapaana. Varsinkin, jos ikää yli 30, niin aika vähän sellaisia suoraan vapaita sinkkumiehiä.

Menneisyydestä :) Pitkä ystävyys takana ja yksi yhteinen (joskin viinin piikkiin laitettu) yö. Erottiin suht samoihin aikoihin pitkistä parisuhteista ja muuan ilta sitten juteltiin niitä näitä - kunnes mies yllättäen alkoikin puhua omista fiiliksistään ja tunsin hämmennystä. Otin kuitenkin härkää sarvista ja päätin lähteä häntä tapaamaan monen vuoden jälkeen ja ... noh, loppu onkin sitten historiaa :) Saman katon alla asutaan, kuten myös meidän molempien lapset, joita on yhteensä kolme.

Älä etsi, vaan nauti elämästä sellaisenaan. Ja jos joku hauska sattuu kohdalle niin mikäs siinä, mutta ns. tyytymisratkaisut unohtaisin kokonaan. Yhtä lailla sinä olet arvokas saalis vaikka sinulla olisikin jo lapsia!

• Tykkää
Reactions: Dumle
Olen vasta "sahaamassa poikki" erittäin pitkään jatkunutta yhteiseloa miehen kanssa. Mä tuskin enää löytäisin ketään, enkä ehkä haluaiskaan. Varsinkaan en voisi kuvitella itseäni rakastumassa. :D

[QUOTE="Nekku";25900608]Yksi tuttavani aina valitti miehestään ja puhui tulevasta erosta. Oltiin kerran tuon tuttavan mihen kanssa samaa aikaa uimassa ja siinä oli aika hyvä tehdä siirto. Eli kannattaa olla kuulolla, keille ehkä ero tulossa ja voisiko mies olla vapaana. Varsinkin, jos ikää yli 30, niin aika vähän sellaisia suoraan vapaita sinkkumiehiä.[/QUOTE]

Ööööhh... No jo on.

Yhteistyössä