No voi v**** mitä vastauksia oot saanu, useampi tuolta yhdeltä ja samalta öyhöttäjältäkin.., onneks joitakin järkeviäkin on tullut ja itsekin mietin että mitä ajattelet siitä tukiperheestä? Sehän olisi just tällaisia tapauksia varten kun ei ole yhtään tukiverkkoa. Toivon että saat voimia ottaa asiasta selvää!
Olen samaa mieltä että koittaisit jollekin avautua arjen raskaudesta, koska jo pelkkä kertominen voi helpottaa.
Onko teidän paikkakunnalla mitään MLL:n toimintaa, jos saisitte esim. varamummin? Entä seurakunnan apu?
Mulla ei itselläni ole antaa tämän kummempia apuja, harmittaa.. Mutta sen haluan sanoa että olen iloinen että jaksat vielä panostaa lapsiisi ja heidän harrastuksiinsa ja vaikutat muutenkin todella ihanalta äidiltä, joka vaan tällä hetkellä on aivan liian kuormitettu työelämän muutoksilla ja isolla vastuulla lapsista, joten hermot on kireällä. Halauksia sinulle!
Yksi vinkki vielä jonka itse yh:na ollessani tajusin, että ravinnerikkaaseen ruokaan kannattaa panostaa. Söin karkkia, nopeita roiskeläppäpizzoja ja muuta huonoa että jaksoin vetää arkea ja tarvitsin piristystä vielä sen jälkeen kun sain lapset nukkumaan että jaksan tehdä hommia. Kun vaihdoin karkit hedelmiin ja pähkinöihin sekä erilaisiin ravintolisiin, ja jätin ravintoköyhän vehnäjauhoruoan, huomasin sillä vaikutusta jaksamiseen.
Tsemppiä vielä sinulle, toivottavasti nyt kesä toisi jotakin helpotusta ainakin kun läksyt ja kouluhommat jää tauolle..!