L
lopussa
Vieras
jos on yh ja 2lasta ja on hoitovapaalla nuorimman kanssa joutuuko maksamaan päivähoitomaksun jos vanhin menis päiväkotiin koko tai puolipäiväksi????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joutuu tuplasti enemmän!
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:lasketaanko asumistuet, kotihoidontuki, lapsilisät ja elatustuki tuloiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:lasketaanko asumistuet, kotihoidontuki, lapsilisät ja elatustuki tuloiksi?
pitäskö itkeä vai nauraa ?
No vastataan kuitenkin asiallisesti. Jos sun tulos ovat nuo niin hoito on ihan ilmainen..
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:lasketaanko asumistuet, kotihoidontuki, lapsilisät ja elatustuki tuloiksi?
No vastataan kuitenkin asiallisesti. Jos sun tulos ovat nuo niin hoito on ihan ilmainen..
mua ei yhtään naurata.... noilla saa ihan 1400e/kk ja hyvin pärjää säästöönkin voi laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:lasketaanko asumistuet, kotihoidontuki, lapsilisät ja elatustuki tuloiksi?
mua ei yhtään naurata.... noilla saa ihan 1400e/kk ja hyvin pärjää säästöönkin voi laittaa.
no mua naurattaa jo enempi nyt, että joku jaksaa sitten vielä lesoilla 1400 euron yhteiskunta imutuksillaan.
hyvää elämää sulle ja mukuloilles vaan !