Yhdellä ihmisellä näin (en ymmärrä)

Ei se sulle sen enempää kuulukaan, mut olis helvetin reilua lähettää edes nimettömänä naiselle kirje ja kertoa juurta jaksaen aivan KAIKKI mitä tiedät.

Mun tuntemalle ihmiselle kävi niin, että mies oli kaks vuotta muka tehnyt ylitöitä ja kaikkea muuta (sopii työnkuvaan et kotiin tulis millon vaan; lumityöt, hiekotukset ym. huoltotyöt) ja lähes koko pikkukaupunki tiesi (minä en tiennyt, asun muualla), että hänen miehensä käy toisen naisen luona muutaman kilometrin päässä kotoaan.

Kun asia paljastui, petetty nainen vaihtoi koko kaupunkia, kun ei kestänyt kulkea siellä, kun ajatteli joka ihmisestä että tuokin takuulla tiesi, muttei viitsinyt kertoa.

Mietipä ap, jos sulle sattuisi noin? Eikö olisi kivempaa tietää, kuin elää mukamas onnellisessa liitossa?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Todennäköisesti miehen vaimo tietää, mutta häntä ei kiinnosta.

Ja juoruakat nolaavat vain itsensä, kun heidän kuvioistaan supisevat.

voi olla, mutta miksi mies antaa kiristää itseään sillä et nainen uhkaa kertoa vaimolle lapsesta? viimeksi oli ollut kuvio et nainen oli pyytänyt lapsen sänkyyn rahaa, mies oli sanonut et on antanut vasta rahaa, osta niillä, tää nainen oli sanonut et otanko puhelun? Ja mies oli kohta kiikuttanut rahaa...eli siitä vois jotain päätellä.

Siitä vois päätellä ainakin sen, että te asutte tosi pienessä kylässä, eikä siellä taida juurikaan elämää olla....

Oikeesti. Jos sinä, joka et asianosaisia edes tunne, tiedät noin paljon, niin miksi se samassa kylässä asuva vaimo ei muka tietäsi? :D

Todennäköisesti miehen vaimo tietää, mutta häntä ei kiinnosta.

Ja juoruakat nolaavat vain itsensä, kun heidän kuvioistaan supisevat.

voi olla, mutta miksi mies antaa kiristää itseään sillä et nainen uhkaa kertoa vaimolle lapsesta? viimeksi oli ollut kuvio et nainen oli pyytänyt lapsen sänkyyn rahaa, mies oli sanonut et on antanut vasta rahaa, osta niillä, tää nainen oli sanonut et otanko puhelun? Ja mies oli kohta kiikuttanut rahaa...eli siitä vois jotain päätellä.

Siitä vois päätellä ainakin sen, että te asutte tosi pienessä kylässä, eikä siellä taida juurikaan elämää olla....

Oikeesti. Jos sinä, joka et asianosaisia edes tunne, tiedät noin paljon, niin miksi se samassa kylässä asuva vaimo ei muka tietäsi? :D

Juuri näin...

Alkuperäinen kirjoittaja kaupunkilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupunkilainen:
Melko hyvin tiedät "ei tuttujen" ja "moikkaustuttujen " asiat, jotaka "eivät sinulle kuulu oikeastaan ollenkaan" :whistle:

niin...? Kai mulla silti saa mielipide asiasta olla?

Saa, mutta itse en juoruja levittäisi faktana netissä.

No mitenkäs tässä nyt on levitetty juoruja faktana? Ai kamala, nyt koko maailma tietää, että maailmassa on olemassa ihmisiä, joilla on tällainen tilanne elämässään. Mitään nimiä en ole nähnyt, en edes paikkakunnan nimeä. Olisiko ollut parempi, että ap olisi aloittanut viestinsä: "kuvittele tilanne, jossa.." Miten se eroaa tästä?

Yhteistyössä