Yhden illan jutuista ja imetyksestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Tuli mieleen taas yksi vertauskuva...

Jokainenhan tykkää imettää omaa lastaan, mutta vieraan lapsen imetys tuntuu oudolta. Mutta minkä takia se tuntuu oudolta, kun imetyshän on vain imetystä, lapsen ruokkimista johon ei tarvita sen kummempia tunteita? :D

Sama juttu seksissä. Oman miehen kanssa se tuntuu ihanalta, mutta tuntuisi oudolta tehdä sitä vieraan miehen kanssa.

Puhuitte itsenne pussiin!! :D Sanoitte ettei seksiin tarvita tunteita, mutta miksi sitten imetyksessä tarvis jotain tunteita sitä vierasta lasta kohtaan? Eli jos voi sekstailla vieraiden miesten kanssa niin miksei voi imettää toisen naisen lasta?

Mun mielestäni imetyksen ja hässimisen vertaaminen toisiinsa on aika ontuvaa. Tai mistä minä tiedän.,...voihan nk julki-imettämisen puolustajatkin olla myös julkihässimisen puolustajia :D

No aika huono vertaus, mut tajusin pointin. Mä tykkään imettää omaa vauvaani, jota rakastan, mutta tuntuisi oudolta ja epämiellyttävältä imettää jonkun toisen vauvaa. Eli imetykseen liittyy myös tunnepuoli.
Sama juttu seksissä. Omaa miestä rakastan ja nautin seksistä hänen kanssaan, mutta se olis epämiellyttävää ja outoa jonkun vieraan miehen kanssa. Eli myös seksiin tarvitaan tunteita.

Mahdollisesti huonoin vertauskuva, jonka olen ikinä kuullut.

Mikä tämä skitso häiriköijä ylipäätään on, joka on koko päivän tehnyt näitä aloituksia yhden illan jutuista? Hankkisi vaikka oman elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Alkuperäinen kirjoittaja totta puhuen:
ihmettelen itsekin, miksi seksiä voi harrastaa ilman tunteita, mutta moni äiti ei halua imettää toisen lasta, koska tätä kohtaan ei ole mitään tunteita?

Minä voin harrastaa seksiä ilman tunteita toista kohtaan. Samoin voisin imettää toisen lasta, ilman muuta - sehän on ruokkimista! Mitä pahaa olisi ruokkia toisen lasta?

Se mikä minua kiinnostaisi tietää on, että mitä ihmeen yhteyttä näillä asioilla on???

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Alkuperäinen kirjoittaja totta puhuen:
ihmettelen itsekin, miksi seksiä voi harrastaa ilman tunteita, mutta moni äiti ei halua imettää toisen lasta, koska tätä kohtaan ei ole mitään tunteita?
Mä vastasin jo tuohon imetyskysymykseen, että en voisi imettää toisen lasta, koska multa ei ole tullut maitoa viiteentoista vuoteen. Mun kohdallani ei ole vieraan lapsen imetyksen kohdallakaan mistään tunteista vaan siitä, että kykyni rintaruokkia nyt vierasta lasta on nolla. Imettäjiä on ammattikuntana ollut maailman sivu, viimeistä vuosisataamme lukuunottamatta ja ihan hyvin voisin kuvitella imettäjän hommaa, jos se olisi mahdollista.

Tuota, en aio verrata noita kahta asiaa keskenään, mutta - onhan noita imettäjiä ollut hirtorian sivu. Tiedän, että oma mummoni on imettänyt vieraan lasta aikanaan, kun lapsen omalta äidiltä ei maitoa tullut. Vauva olisi kaiketi kuollut muuten. Siihen aikaan ei ollut korvikkeita (40-luvulla), tuo mies (siis se vauva silloin) puhuu siitä vieläkin, kuinka meidän mummo pelasti hänen henkensä.

Yhteistyössä