Yhden lapsen äidin tyhmä kysymys:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Vauva 8kk sai eilen rokotuksen ja nyt on pientä lämpöä (päälle 37) kainalosta mitattuna.

Voiko vauvan kanssa mennä ulos vaunuttelemaan vai pitääkö olla nyt koko päivä sisällä?

Vaikka vauva olisi flunssassakin, niin silti voi lähteä ulos. Eihä vauva rasitu sielä vaunuissa sen enempä kuin sisätiloissakaan. Eikä 37 ole edes mitään kuumetta. Vauvan kuume on vasta 38->

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Vaikka vauva olisi flunssassakin, niin silti voi lähteä ulos. Eihä vauva rasitu sielä vaunuissa sen enempä kuin sisätiloissakaan. Eikä 37 ole edes mitään kuumetta. Vauvan kuume on vasta 38->

Okei no vähä oon tietämätön :D Kuvittelin, että kainalosta mitattuna kuumetta on jo 37-37.5

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Okei no vähä oon tietämätön :D Kuvittelin, että kainalosta mitattuna kuumetta on jo 37-37.5

38 pyllystä mitattuna, yli 37,5 kainalosta mitattuna. Näin mulle lastenpoilla neuvottiin.

Yhteistyössä