Yhdynnän ajoitus ja vauvan sukupuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässäpä tämä biorytmilinkki: http://facade.com/biorhythm/

Käytä linkkiä näin:

Laita omat syntymätietosi.

Hedelmöittymispäivänä:

Jos tahdot tytön, katso, että tunnerytmi on plussalla ja kehorytmi miinuksella (vihreä ylhäällä, punainen viivan alapuolella)

Jos tahdot pojan, katso, että kehorytmi on plussalla ja tunnerytmi miinuksella (punainen ylhäällä, vihreä viivan alapuolella)

Tutustuppas pikkasen hedelmöittymiseen. Et voi valita sukupuolta ilman laboratoriota.
Huhuja on kaikenlaisia: esimerkiksi sellainen, että radiolähettimien (mastot) lähellä asustavat miehet tekevät ainoastaan tyttöjä ja jos seisoo päällää naimisen jälkeen, tulee poikia.

Mä olen kuullut, että tyttösiittiöt on hitaampia ja poikasiittiöt nopeampia. Täten tasan ovutaation aikaan tulee tämän mukaan poika ja jos siittiö on pidempään odottelemassa ennen ovuvaatiota, tulee tyttö =)

Mä olen kuullut, että tyttösiittiöt on hitaampia ja poikasiittiöt nopeampia. Täten tasan ovutaation aikaan tulee tämän mukaan poika ja jos siittiö on pidempään odottelemassa ennen ovuvaatiota, tulee tyttö =)

Nain se menee. kolmen pojan jalkeen teimme tyton tulla menetelmalla. Kolmekuukautta siihen meni, mutta onnistui. Ensin pojat, sitten tytto!

:laugh:

"Yhdynnän ajoitus" on taatusti voimaistuneiden feministipihtareiden keksintö. Terveessä, aidossa suhteessa elävät eivät "ajoita" nussimistaan koska ei sille ei ole tarvetta vaan seksiä on jatkuvasti.

Yhteistyössä