Lapsen sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
miksiköhän jokaista odottajaa ja lähipiiriin kuuluvaa kiinnostaa aina niin kovin tulevan vauvan sukupuoli? kaikki arvuuttelee kumpi se on yms.

Kai ihmiset on luonnostaan uteliaita, kyllä muakin kiinnosti, synnytyksessä vasta selvisi(tyttö tuli) =)

Joo musta ainakin tuntui odotusaikoina, että lähipiiriä on kiinnostanut meidän lasten sukupuolet paljon enemmän kun mua itseäni :D Mulle on tärkeintä, että yleensäkin saan lapsia ja molemmat sukupuolet ihan yhtä tervetulleita :heart:

Kai se on sama kuin "on ilmoja pidellyt". Odottajan kroppa ja raskaus on yleistä riistaa puheenaiheiksi. Sekin on vähän... Moni kommentoi odottajan mahan muotoa tai kilojen määrää. Eikä se olisi sopivaa jos ei olisi raskaana:/ Vauvat ehkä kuvaa jotenkin niin meidän elämän jatkuvuutta, että "teidän vauva" on "meidänkin vauva" ja siksi niiistä sopii puhua läpiä päähän

mulla ollu vahva tunne kaikista lapsista kumpia ovat olleet, mutten ole koskaan kysynyt lääkäriltä. varmuus tullut aina vasta synnytyksessä. kaikki on tähän asti pitänyt paikkaansa. ei sen sukupuolen väliä oo, jotkut sukulaiset vaan halunnu ennakkoon katella vauvan juttuja, kun omat lapset niin isoja jo.

Ihmisiluonto on utelias :D Ja toiset luo jotenkin tiiviimmmän suhteen lapseen jo odotusaikana kun tietää sukupuolen. Esim. mulle kävi niin. Heti kun sain tietää sukupuolen niin lapsi "muuttui ihmiseksi" ja suhteemme muuttui huomattavasti tiiviimmäksi. Nyt se on jo mun pikku kundi :D pikku kulta...

Joitakin ihmisiä ei kiinnosta vaikka sieltä tulis pääskynen :D .. Niiden mielestä on kiva jännittää loppuun asti. Minua taas ei ole yllätykset ikinä viehättäneet ihan kauheasti. Ellei ole jotakin romanttista.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Suoraan sanottuna kolmen pojan jo synnyttäneenä, minulta on heti udeltu tämän tulevan nelosen sukupuolta. Ei se minua haittaa, vastaan jos haluan. :D

Mua pelottaisi vastata tuohon :D Tuossa tilanteessa, jos sanot tyttö ja tuleekin poika, niin jotku on että "se niin toivoi tyttöä", vaikka olisit vaan luullut niin.
Jos sanot poika, niin jotku ajattelee sun olleen vaan varautunut siihen että niinkin voi käydä.

Suoraan sanottuna noin monen pojan jälkeen jos syntyis tyttö, tulisi itselleni sosiaalinen paine tehdä vielä viides:D Ihan vaan näyttääkseni kusipäille, etten yrittämällä yrittänyt tyttöä, vaan halusin 5 lasta :laugh: :saint:

Yhteistyössä