Yhteen lasten isän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Onko ketään, joka olisi palannut yhteen lastensa isän kanssa vuosien päästä? Miten kävi, mikä nyt tilanne?

Erosimme vuosia sitten. Välit aina olleet hyvät, nyttemmin vähän lämmenneet. Olemme molemmat ns kasvaneet aikuisiksi tällä välillä ja muuttuneet ihmisinä melkoisesti.

Ei se toinen sen kummempi ole vaikka voissa paistaisi, riippuu mikä eron syy on alunperin ollut. Jos vaikka pettäminen niin eipä se siitä eroon ole päässyt, molo on vieraassa reiässä kun tilaisuus tulee, oletko sinä kasvanut että voit hyväksyä moniavioisuuden.

Ei se toinen sen kummempi ole vaikka voissa paistaisi, riippuu mikä eron syy on alunperin ollut. Jos vaikka pettäminen niin eipä se siitä eroon ole päässyt, molo on vieraassa reiässä kun tilaisuus tulee, oletko sinä kasvanut että voit hyväksyä moniavioisuuden.

No ei ollut pettäminen syynä :D Taisi olla vika minussa, kun en suostunut omia vikojani myöntämään.

Mä palasin yhteen lapsen isän kanssa. Oltiin reilu 2v. erossa, jonka aikana molemmilla oli mm.uudet seurustelukumppanit. Nyt ollaan oltu uudelleen yhdessä 6v. ja hyvin menee! Ei ole kaduttanut.

Meillä ero johtui ainoastaan lapsiperheen arjesta, molemmat väsyivät kolmen pienen lapsen arjen pyörittämiseen. Tai lapsista kyllä huolehdittiin enemmän kuin hyvin, kaikki aika meni lapsiin ja parisuhde unohtui kokonaan. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ero. Kolmisen vuotta oltiin erossa, kummallakin jotain pieniä suhteita sinä aikana, ei mitään vakavaa. Kunnes vaan huomattiin jossain vaiheessa viettävämme enemmän aikaa yhdessä perheenä sekä kahdestaan. Aika luonnollista siinä vaiheessa oli yhteenpaluu, mentiin uudestaan naimisiin ja nyt meillä on kaksi lasta lisää. Viiden lapsen kanssa on hulinaa, mutta nyt annetaan reippaasti aikaa myös parisuhteelle eikä sitä unohdeta. Elämä on nyt todella ihanaa, ollaan ihan uudelleen rakastuttu ja entistä syvemmin.

Mulla ei ole omakohtaista kokemusta mutta vanhempani erosivat ja palasivat yhteen lasten ollessa suht pieniä. Ja ei toiminut. Se riippuu niin paljon siitä minkä takia on erottu jne. ja varmasti voi myös onnistuakin.
En kyllä lähtisi tuohon ellei olisi aikalailla satavarma että onnistuisi. Lapset olisivat varmasti todella hämmentyneitä jos vanhemmat vain soutaisivat ja huopaisivat - juuri kun on totuttu eroon niin palataan yhteen niin jos sitten tulisikin ero, se olisikin todella hankala paikka lapsille.

Toi yleistys "jos pettää kerran pettää toistekkin" on aivan paskaa! Ihmisiä ollaan kaikki jokainen tekee ihan varmasti virheitä ja niistä voi ottaa opiksi.

Niin on!
Mä petin ex miestäni aikoinaan. Nykyistä en pettäisi ikinä eikä ole koskaan käynyt edes mielessä, itseasissa en voi edes kuvitella sitä.

Kyllä siinä vaikutti ainakin mulla se etten sitten ilmeisesti oikeesti rakastanut silloista siippaa...

Yhteistyössä