I
Ikirouta
Vieras
Aloin miettimään, onko tällainen "uudelleen elvyttäminen" pitkän tauon jälkeen mahdollista. Itselläni on tilanne, että eksän kanssa välit ovat lämmenneet jo kohtalaisen korkeiksikin enkä tiedä enää mitä oikein ajatella. Olimme ennen eroa kihloissa ja eroon päädyttiin lähinnä näkemyseroista liittyen asumiseen ja elämiseen yleensäkin (tai minä päädyin). Tämän jälkeen molemmilla on ollut yksi pitkä suhde, ja molemmilla nyt on tämä suhde päättynyt. Mies on kerennyt vuosien varrella "kasvaa aikuisemmaksi" henkisesti, ja aloin miettimään voisiko suhde onnistua uudelleen, koska molemmilla on elämänkokemusta enemmän, ja mieskin kertoi miettineensä samaa.
Myönnän ihan rehellisesti, että näiden neljän vuoden aikana en ole pystynyt häntä unohtamaan, vaan olen miettinyt useinkin vaihtoehtoja, pyöritellyt päässä näitä "mitä jos"-tyyppisiä ajatuksia. Mies on myöntänyt ihan avoimesti ajatelleensa samalla tavoin, tästä varmaan voinemme ajatella ettei rakkaus ole täysin kuollut meidän väliltä, mitä ystävyyteen ainakin tulee.
Haluaisinkin nyt muilta kokemuksia, ja näkemyksiä tähän asiaan. Voiko näin pitkän eron jälkeen vielä palata yhteen ja oikeasti yrittää uudelleen? Voiko aika tehdä ihmisestä kypsemmän suhteen kannalta, kun kyseessä on eksän kanssa suhteen lämmittely?
Myönnän ihan rehellisesti, että näiden neljän vuoden aikana en ole pystynyt häntä unohtamaan, vaan olen miettinyt useinkin vaihtoehtoja, pyöritellyt päässä näitä "mitä jos"-tyyppisiä ajatuksia. Mies on myöntänyt ihan avoimesti ajatelleensa samalla tavoin, tästä varmaan voinemme ajatella ettei rakkaus ole täysin kuollut meidän väliltä, mitä ystävyyteen ainakin tulee.
Haluaisinkin nyt muilta kokemuksia, ja näkemyksiä tähän asiaan. Voiko näin pitkän eron jälkeen vielä palata yhteen ja oikeasti yrittää uudelleen? Voiko aika tehdä ihmisestä kypsemmän suhteen kannalta, kun kyseessä on eksän kanssa suhteen lämmittely?