M
menenkö töihin?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja XX:Alkuperäinen kirjoittaja menenkö töihin?:Alkuperäinen kirjoittaja XX:Ja huom.tämä ei koske hyvin koulutettuja ja suurta palkkatuloa saavia naisia-heidän tulee mennä mahd.pian töihin,koska kunnan hyöty verotuloissa näiden kohdalla on suurempi kuin päivähoidon kustannus ,koska nämä naiset tuottavat verorahoja ja myös kuluttavat enenmmän.eli hyvin tienaavat menkää ajoissa töihin.
palkka olisi 2160 e, miinus 3 lapsen päivähoitomaksu ja 1 lapsen iltapäiväkerhomaksu. Laskin, ettei kannata töihin mennä, laskinko oikein? lastenhoitomaksut menis korkeimman mukaan. Kyllä, akateeminen oon, mutta ei se palkkaan mulla juuri vaikuta, duunarit useinmiten saa parempaa.
Usein ihmiset käyt ösissä mukavan ja haasteellisen työn takia.Palkka tulee extrana. Sinulla taitaa olla tylsä työ joka palkitsee sinut vain kun saat palkan tilillesi.
Työ on osittain tylsää, totta. Haastetta saisin muualla enemmän, mutta se taas vaatisi perheeltä liikaa ns.uhrauksia. Siksi pidän vakipaikkani ja mietin tulevaa, mitä teen. Nyt olen kotona vielä ½ vuotta vähintään.