Yhtenä hetkenä mies sanoo, että rakastaa ja toisena, että suhde on väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alkuperäinen

Vieras
Ongelmana on mies, josta ei tahdo ottaa selvää.

Alunperin hän jätti minut noin 3 vuotta sitten. Kuitenkin viime jouluna hän otti taas yhteyttä ja halusi tavata. Jonkin aikaa juteltuamme ja tunnusteltuamme tilannetta olimme pari kuukautta yhdessä. Mies vannoi minulle jatkuvasti rakastavansa minua, ja ettei ole koskaan rakastanut ketään muuta yhtä paljon tai samalla tavalla, ja että hän tahtoo mennä kanssani naimisiin.

Sitten parin kuukauden jälkeen hän sanoi minulle puhelimessa, että "tahtoo elää omaa elämäänsä", "meidän suhteemme on väärin" ja että "voimme jatkaa ystävinä". En juuri silloin pystynyt siihen, koska sydämeni oli särjetty jo toiseen otteeseen, joten olin kuukauden pitämättä yhteyttä häneen.

Nyt sitten viime kuussa palasimme puheväleihin ja aloimme varovasti kokeilla ihan puhdasta ystävyyttä. Aluksi se oli minulle tosi vaikeaa, mutta totuin tosi nopeasti. Nyt mies taas kuitenkin on yhtäkkiä ruvennut lähettelemään sydämiä ja kehumaan, miten söpö ja kaunis olen, ja että olen rakas. Olen tosi varovaisesti yrittänyt vastata noihin, etten antaisi väärää kuvaa, kun en tosiaan vielä tiedä mitä ajatella tästä.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta?

[QUOTE="hmm";28363205]Onko miehellä joku toinen? Tai siis, oletko sinä ehkä se toinen nainen? Tuli vain mieleen tuosta, että suhde olisi "väärin".[/QUOTE]

Rupesin kyllä kieltämättä miettimään, että jos hän olisi tuona aikana pettänyt minua, ja siitä olisi tullut huono omatunto, ja nyt hän olisi sitten päässyt siitä yli.

En jäänyt sitä silloin sen kummemmin kyselemään, sanoin vain, että "jos nyt taas teet näin, niin turha vinkua enää takaisin".

[QUOTE="pökö";28363210]pysy vain ystävyyden merkeissä, jos siihen ei suostu niin ei välitä sinusta pätkääkään...[/QUOTE]

Uskon kyllä että pelkkä ystävyyskin onnistuu. Seksisuhteeseen en rupea, jos tuo sitä yrittää.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa todella paljon siltä, että hän pitää sinua "varalla", ellei muuta ilmaannu. Jätti kolme vuotta sitten = alkoi olla jonkinlaista kiinnostusta jonkun toisen naisen kanssa. Se juttu lähti liikkeelle, mutta jostain syystä loppui. Mitään ei vähään aikaan tapahtunut, hoksasi että vanha suola vähän janottaa (koska ketään muutakaan ei ilmaantunut näköpiiriin). Otti yhteyttä, mutta parin kk jälkeen alkoi taas jonkun muun kuin sinun kanssa. Nyt sitten se toinen juttu on taas lopahtanut, ja yrittää pikku hiljaa voittaa sut puolelleen.

Eli saattaa olla suhun rakastunut niin ettei pääse irti, mutta se ei tarkoita että tulisi lopulta jäämään sun luo. Tai sitten ei oo suhun rakastunut, mutta ei osaa olla yksin.

[QUOTE="hmm";28363214]Mies vaikuttaa sen verran epätasapainoiselta ja toisen tunteista välittämättömältä, että koettaisin pitää välit ystävyytenä tai viileinä.[/QUOTE]

Aika epätasapainoinen ja tunteiden vietävähän tuo on aina ollut tosiaan. Olin tuossa välissä vuoden täysin pitämättä yhteyttä, koska olin tosi hajalla ensimmäisen eron jälkeen.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa todella paljon siltä, että hän pitää sinua "varalla", ellei muuta ilmaannu. Jätti kolme vuotta sitten = alkoi olla jonkinlaista kiinnostusta jonkun toisen naisen kanssa. Se juttu lähti liikkeelle, mutta jostain syystä loppui. Mitään ei vähään aikaan tapahtunut, hoksasi että vanha suola vähän janottaa (koska ketään muutakaan ei ilmaantunut näköpiiriin). Otti yhteyttä, mutta parin kk jälkeen alkoi taas jonkun muun kuin sinun kanssa. Nyt sitten se toinen juttu on taas lopahtanut, ja yrittää pikku hiljaa voittaa sut puolelleen.

Eli saattaa olla suhun rakastunut niin ettei pääse irti, mutta se ei tarkoita että tulisi lopulta jäämään sun luo. Tai sitten ei oo suhun rakastunut, mutta ei osaa olla yksin.

Pelottaa vähän tämäkin ajatus. Mies on nimittäin tässä välillä puhunut myös muista naisista, joista en ole sitten jäänyt sen enempää utelemaan, koska epäilen, että hänellä on ollut juttua heidän kanssaan. Tyyppi on vähän sitä lajia, että on pannut melkein kaikkia tyttökavereitaan jossain vaiheessa elämäänsä. Hänellä on myös tosi paljon karismaa ja hyvä ulkonäkö, että iskee helposti uuden jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;28363260:
Pelottaa vähän tämäkin ajatus. Mies on nimittäin tässä välillä puhunut myös muista naisista, joista en ole sitten jäänyt sen enempää utelemaan, koska epäilen, että hänellä on ollut juttua heidän kanssaan. Tyyppi on vähän sitä lajia, että on pannut melkein kaikkia tyttökavereitaan jossain vaiheessa elämäänsä. Hänellä on myös tosi paljon karismaa ja hyvä ulkonäkö, että iskee helposti uuden jos haluaa.

tämän perusteella(kin) sanoisin, että joku yllä kirjoittanut taitaa olla oikeassa; sä olet vaan varalla. sorry.

Sinun kannattaisi miettiä millaista elämä SINÄ haluat elää. Vaikutat hiukan onnettomalta tuon säädön takia. Tee miehelle selväksi ettet aio enää pompoteltavaksi.

Omani oli tuollainen ja sääti samaan aikaan muiden naisten kanssa. Jokin meitä silti veti yhteen uudestaan ja uudestaan ja menin ihan rikki. En suostuisi enää moiseen, silloin en ymmärtänyt suojella itseäni.

Yhteistyössä