O
olenko lapsellinen
Vieras
Yritän tässä nyt keksiä,että teinkö todella lapsellisen vai todella järkevän päätöksen, kun päätin vähentää reilusti (tai ehkä jopa tietyissä tapauksissa lopettaa kokonaan) tiettyihin lähipiirini ihmisiin. Ongelmana tässä on kuitenkin se,että näihin ihmisiin kuuluu myös vanhempani, sisarukseni ja eräitä läheisiä ystäviäni.
Ja syynä tähän on se, että olen kyllästynyt. Kyllästynyt siihen, että se olen lähestulkoon aina minä joka soittaa, minä joka lähetän sähköpostia, minä joka pitää yhteyttä muihin. Että miksi minun kuulumiseni ei tunnu kiinnostavan ketään sen vertaa, että soittaisivat minullekin välillä.
Nyt sitten päätin lopettaa muille soittelun ja muun yhteydenpidon määrittelemättömäksi ajaksi kokonaan, joten katsotaan nyt, että vaivautuuko kukaan edes soittamaan minulle (tai sitten eivät edes huomaa koko asiaa).
Ja syynä tähän on se, että olen kyllästynyt. Kyllästynyt siihen, että se olen lähestulkoon aina minä joka soittaa, minä joka lähetän sähköpostia, minä joka pitää yhteyttä muihin. Että miksi minun kuulumiseni ei tunnu kiinnostavan ketään sen vertaa, että soittaisivat minullekin välillä.
Nyt sitten päätin lopettaa muille soittelun ja muun yhteydenpidon määrittelemättömäksi ajaksi kokonaan, joten katsotaan nyt, että vaivautuuko kukaan edes soittamaan minulle (tai sitten eivät edes huomaa koko asiaa).