Yks hätänen testaaja kysyy:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian hätänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian hätänen

Vieras
Ollaan yritetty lasta jo pidemmän aikaa, tässä kierrossa on ekaa kertaa tuntemuksia plussaamisesta koska samoja tuntemuksia on ilmassa kun esikoista odottaessa jolloin tiesin plussanneeni jo ennen kun testasin.
Olin ihan varma raskaudesta ja menin tekemään hätäisenä testin jo tänä aamuna vaikka mulla ei ole vielä edes menkat myöhässä... mulla pitäs alkaa menkat vasta 28pvä mut olin hätänen kun taas aamulla oli yököttävä olo ja rintoja aristi suihkutellessa.
Tuli ihan selkeä nega, ei haamun haamua testissä... olisiko raskaus näkynyt jo haamuna tässä vaiheessa, onko toivo menetetty vai onko mahdollista et ens maanantaina testi oliskin jo positiivinen jos malttaisin nyt vaan mieleni ja odottaisin...?

6pv etukäteen? No tuskin.. Toivottavasti se plussa sieltä pärähtää, mutta tuossa vaiheessa voi hyvinkin olla vain toiveidesi aiheuttamia oireita.

Miksi ihmeessä testasit jo nyt? Ei kai nyt mikään testi viikkoa aikaisemmin lupaakaan näyttää lähellekään oikeaa tulosta?

olit varmaan turhan hätäinen. Itse olen testannut kyllä selviä plussia n.3 pvää ennen kuukautisten alkamista, mutta noin aikaisin en ole vielä koittanutkaan.

tiedän et ihan naurettavaa testata tässä vaiheessa mut en ole ainoassakaan kierrossa tämän yrityksen aikana edes testannut ennen tätä koska tuntemuksia ei ole ollut. Olen vain odotellut menkkoja ja seuraavaa mahdollisuutta.
Nyt kuitenkin aamulla taas oli niin selkeet raskausoireet etten malttanut mieltäni ja oli vaan PAKKO testata.. *nolo*

Mä testasin samalla tavalla kun sinäkin ap.Viikkoa ennen tuhlasin testin ja ihan selkee nega..sit tuli suru puseroon.Jostain mun mieleen kuiteski juolahti testaa 1 päivä ennen menkkoja uudestaan ja kas!Plussa pärähti testiin.Joten..ole maltillinen,ja toivotaan positiivista tulosta sitten vaikka viikon päästä!

Yhteistyössä