S
seela
Vieras
en siis ollenkaan jos
vanhempi on töissä päiväkodissa ja vie omat lapsensa aamulla toiseen päiväkotiin hoitoon..
Mun mielestä siinä kuviossa ei ole pätkänkään vertaa ajatusta.
Hoitaa toisten lapsia kun se oma tarvitsisi sitä hoivaa, huolenpitoa vanhemmaltaan, miksi ihmeessä, siinä ollaan kyllä luonnosta niin kaukana kuin kauas pääsee.
Omat lapset viedään toisten hoidettavaksi sitten siksi aikaa että äiti/isä hoitaa toisten lapsia.
Joku vastaa että työ kuin työ, mutta miten vaan niin ajatuksena tälläinen on aivan päälaellaan, eikö oman vanhemman kuulu oma lapsensa hoitaa, eikä toisten?
vanhempi on töissä päiväkodissa ja vie omat lapsensa aamulla toiseen päiväkotiin hoitoon..
Mun mielestä siinä kuviossa ei ole pätkänkään vertaa ajatusta.
Hoitaa toisten lapsia kun se oma tarvitsisi sitä hoivaa, huolenpitoa vanhemmaltaan, miksi ihmeessä, siinä ollaan kyllä luonnosta niin kaukana kuin kauas pääsee.
Omat lapset viedään toisten hoidettavaksi sitten siksi aikaa että äiti/isä hoitaa toisten lapsia.
Joku vastaa että työ kuin työ, mutta miten vaan niin ajatuksena tälläinen on aivan päälaellaan, eikö oman vanhemman kuulu oma lapsensa hoitaa, eikä toisten?