Yksi nikki on aina täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusilmäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sun piti tulla kuitenkin varmistamaan ettei tää juttu ole vaan sinusta ;)

ei se mitään kyyläystä vaadi että huomaa että täällä on tietyt tyypit "aina".. itse olen koska olen yksinäinen ja minulla ei juurikaan ole mitään menoja koskaan. Mitä nyt lasten kanssa käyn.. Siksi mua ihmetyttää että jollakin kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa päivittäin tuntitolkulla täällä roikkua.

Ei mun tarvitte varmistaa mitään koska mä itte kyllä tiedän, että en ole palstalla koko aikaa.

Kyllä se mun mielestä vaatii ainakin jonkun verran kyttäämistä, koska en mä ainakaa tiedä kuinka paljon täällä kukin on. Ei riitä mielenkiinto seurata sellaasta.

no niin, eythän sinä voikaan tietää ketä täällä "aina" on kun et ole "aina" palstalla.
minä olen ja pakostakin siinä oppii näkemään ketä muita täällä aina pyörii. Mulla on yleensä nääs silmät auki kun palstaa luen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras (aina täällä):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras korjaa:
Kyllä sekin on vähän hälyyttävää jos pitää noin tarkkaan kytätä jotakin tiettyä nikkiä ja hänen palstalla olemistaan. :whistle: Ehkä tässä voisi suositella elämän hankkimista ap:llekin? :laugh:

Mä en kyllä tiedä ketä tässä tarkootetaan ja aivan sama se mulle onkin.

sun piti tulla kuitenkin varmistamaan ettei tää juttu ole vaan sinusta ;)

ei se mitään kyyläystä vaadi että huomaa että täällä on tietyt tyypit "aina".. itse olen koska olen yksinäinen ja minulla ei juurikaan ole mitään menoja koskaan. Mitä nyt lasten kanssa käyn.. Siksi mua ihmetyttää että jollakin kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa päivittäin tuntitolkulla täällä roikkua.
korjaan siis : ihemtteln miten kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa olla täällä,kun kuitenkin esitetään että ollaan niin sosiaalisia ja meneviä a tunnetaan paljon ihmisiä jne.

ÅBO :)

Onko se nyt täällä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmäilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Mä oon miettinyt että millasta se tän hlön perhe-elämä oikein on. Äiti kokoajan koneella, mies ties missä ja lapset ilmeisesti leikkii kaksin. En tajuu.

Mistä tiedät että on kokoajan koneella?Ei ole pakko kirjautua ulos kun poistuu.

Joo mut viestejä on varmaan pakko kirjottaa ihan koneelta käsin. Tämä nikki kirjottelee ahkerasti viestejä.

Näin on. Ihmettelen käykö hän töissä ollenkaan tai missä vaiheessa hoituu lastenhoito?

ai mistä tiesdän, no koska oon käynyt täällä sillon tällön erilaisina vrk-aikoina ja hän on aina täällä. Myös profiilin viesteistä näkyy että mitään taukoja palstalta ei ole.
Ihmettelen miten ja miksi ko. nainen on aina palstalla, vaikka on lapsiakin. Miten lapset saavat kontaktia äitiin joka on aina palstan vietävissä.
Tulee jotenkin surullinen olo.
Toivon että keskityt enemmän lapsiisi ja muuhun elämääsi, tunnistiat varmasati itsesi. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi. Mene nukkumaan ja ole aamulla hyvä äiti, jookos.

Jännä homma, nää kyttääjät käy aina, vain ja ainoastaan satunnaisesti palstalla :D

Mun tulee mieleen että tämä nikki ketä tarkoitan, on jotenkin yksinäinen. Täällä yrittää antaa vaikutelman hyvästä avioliitosta ja perhe-elämästä.. mutta jos sä oot kokoajan tällä palstalla, onko ne asiat todellakaan niin hyvin.
Mä en kyttää mitenkään ko.nikkiä, mutta ei voi olla huomaamatta jos katsoo hänen viestihistoriaansa ja sitä että aina kun käyn... hän on täällä vaikka ketään muita ei olis. Keskellä yötäkin. Mahtaako edes nukkua välillä.

Miten joidenkin elämä pyörii täällä palstalla vaan. Oletteko te monia tunteja täällä päivittäin ja minkä hitsin takia?
Itse tulin ekaa kertaa ja viimeistä myös. Tylsää ja tylyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
ai mistä tiesdän, no koska oon käynyt täällä sillon tällön erilaisina vrk-aikoina ja hän on aina täällä. Myös profiilin viesteistä näkyy että mitään taukoja palstalta ei ole.
Ihmettelen miten ja miksi ko. nainen on aina palstalla, vaikka on lapsiakin. Miten lapset saavat kontaktia äitiin joka on aina palstan vietävissä.
Tulee jotenkin surullinen olo.
Toivon että keskityt enemmän lapsiisi ja muuhun elämääsi, tunnistiat varmasati itsesi. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi. Mene nukkumaan ja ole aamulla hyvä äiti, jookos.

Jännä homma, nää kyttääjät käy aina, vain ja ainoastaan satunnaisesti palstalla :D

No minulla ei ole ainakaan lapsia eli raskaana olen. Nyt on vielä aikaa palstailla :).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun tulee mieleen että tämä nikki ketä tarkoitan, on jotenkin yksinäinen. Täällä yrittää antaa vaikutelman hyvästä avioliitosta ja perhe-elämästä.. mutta jos sä oot kokoajan tällä palstalla, onko ne asiat todellakaan niin hyvin.
Mä en kyttää mitenkään ko.nikkiä, mutta ei voi olla huomaamatta jos katsoo hänen viestihistoriaansa ja sitä että aina kun käyn... hän on täällä vaikka ketään muita ei olis. Keskellä yötäkin. Mahtaako edes nukkua välillä.

Tuo on jo surullista!

Ilmeisesti mun viesti kosketti häntä.. sen perusteella onko tässä ketjussa nyt vai ei.
Hyvä jos sait piston sydämeesi. Huolehdi itsestäsi ja voi hyvin. Sillon myös perheesi voi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei millään pahalla:
Miten joidenkin elämä pyörii täällä palstalla vaan. Oletteko te monia tunteja täällä päivittäin ja minkä hitsin takia?

Tulit ekaa kertaa tänne ja silti tiedät, että täällä on jotkut monta tuntia päivässä. :xmas: :whistle:

Sama on tullut kieltämättä mieleen. Joskus kun en saa nukuttua olen avannut koneen ja aina tämä hlö vaan on täällä palstailemassa. Hänen kannattaisi harkita kokonaan lopettamista.

Ilmeisesti mun viesti kosketti häntä.. sen perusteella onko tässä ketjussa nyt vai ei.Hyvä jos sait piston sydämeesi. Huolehdi itsestäsi ja voi hyvin. Sillon myös perheesi voi hyvin.

Öh? Jos ei ole tässä ketjussa, niin ehkä ole nähnyt tätä tai ei tajua tarkoitettavan häntä? Jos on tässä ketjussa, niin...?

Aika lässytystä ap:lta kyllä. :D

Tulit ekaa kertaa tänne ja silti tiedät, että täällä on jotkut monta tuntia päivässä. :xmas: :whistle:

Tämän ketjun avasin ekaksi ja sitä luin ja siitä tämän yleistyksen tein.
Nytpä häivynkin. heippa!

Tämän ketjun avasin ekaksi ja sitä luin ja siitä tämän yleistyksen tein.
Nytpä häivynkin. heippa!

Kyllä me kaikki uskotaan sua. :saint:

Näin on. Ihmettelen käykö hän töissä ollenkaan tai missä vaiheessa hoituu lastenhoito?

Ja ilmeisesti on ainakin OLLUT töissä.. mutta tiedä sitä sitten oliko kovinkaan säännöllistä, koska sillonkin oli kokoajan palstalla kun sanoi olevansa töissä.

Ja ilmeisesti on ainakin OLLUT töissä.. mutta tiedä sitä sitten oliko kovinkaan säännöllistä, koska sillonkin oli kokoajan palstalla kun sanoi olevansa töissä.

Mä olen nyt koulussa. :p

Ilmeisesti mun viesti kosketti häntä.. sen perusteella onko tässä ketjussa nyt vai ei.Hyvä jos sait piston sydämeesi. Huolehdi itsestäsi ja voi hyvin. Sillon myös perheesi voi hyvin.

Öh? Jos ei ole tässä ketjussa, niin ehkä ole nähnyt tätä tai ei tajua tarkoitettavan häntä? Jos on tässä ketjussa, niin...?

Aika lässytystä ap:lta kyllä. :D

Mitäs tämä asia sua nyt niin liikuttaa, taidat olla aikamoinen mustien perseennuolija sinä. Tässä ei ole susta kyse, painu hornan tuuttiin venyyttelemään siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Sama on tullut kieltämättä mieleen. Joskus kun en saa nukuttua olen avannut koneen ja aina tämä hlö vaan on täällä palstailemassa. Hänen kannattaisi harkita kokonaan lopettamista.

Mistä tiedät että on sama?Perheessä voi useampi käyttää samaa nikkiä

Mä olen nyt koulussa. :p

sulla on mies ja kaksi lasta? Ketju kertoo susta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä