Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Oikea pohjalainen ei pönkitä egoaan kirjoittamalla pohjalaisittain - väärin. OT, sori, mutta nyppii.
no mikä sua ei nyppis ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Oikea pohjalainen ei pönkitä egoaan kirjoittamalla pohjalaisittain - väärin. OT, sori, mutta nyppii.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmäilijä:ai mistä tiesdän, no koska oon käynyt täällä sillon tällön erilaisina vrk-aikoina ja hän on aina täällä. Myös profiilin viesteistä näkyy että mitään taukoja palstalta ei ole.
Ihmettelen miten ja miksi ko. nainen on aina palstalla, vaikka on lapsiakin. Miten lapset saavat kontaktia äitiin joka on aina palstan vietävissä.
Tulee jotenkin surullinen olo.
Toivon että keskityt enemmän lapsiisi ja muuhun elämääsi, tunnistiat varmasati itsesi. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi. Mene nukkumaan ja ole aamulla hyvä äiti, jookos.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmäilijä:ai mistä tiesdän, no koska oon käynyt täällä sillon tällön erilaisina vrk-aikoina ja hän on aina täällä. Myös profiilin viesteistä näkyy että mitään taukoja palstalta ei ole.
Ihmettelen miten ja miksi ko. nainen on aina palstalla, vaikka on lapsiakin. Miten lapset saavat kontaktia äitiin joka on aina palstan vietävissä.
Tulee jotenkin surullinen olo.
Toivon että keskityt enemmän lapsiisi ja muuhun elämääsi, tunnistiat varmasati itsesi. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi. Mene nukkumaan ja ole aamulla hyvä äiti, jookos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Öh öh öh? Mikä helvetin öh, onko sulla ähky?
Meinasin kommentoida äsken että sä et oo aina palstalla koska sä käyt töissä ja opiskeletkin, mutta sitten sä itse kirjoitit että olet nyt koulussaTöissä sä et ilmeisesti pääse palstalle kuitenkaan? Sairaalastakin sä netteilit, lonkkaleikkaukses aikaan.
Sun profiilissas on viestimääräs, ja kun sen suhteuttaa ns. uuden palstan olemassaoloaikaan miinus sun duunis ja nukkumiset, kauppareissut yms. niin kyllä sä oikeasti roikut täällä tosi tiiviisti.
Sä kehoitit jotakuta hankkimaan elämän -ja kuitenkin, sä itse olet täällä jatkuvasti ja kerrot ittestäs TOSI paljon. Ei se elämän hankkiminen olisi sinultakaan kiellettyä.
Sinänsä mua ei haittaa, toki sä saat asua täällä, mutta että oletko oikea ihminen puhumaan kellekään muulle elämän hankkimisesta tai vihjailemaan kenenkään muun palstailusta, niin... ei, et todellakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Palstalla Scarlett on aina kiukkunen, eikä kestä kritiikkiä. Ja ne jotka täällä aina päivystää tuli sit päivällä tai aamulla tai illalla käymään on BV, Rukoilijasirkka, Åbo mut se ilmeisesti lopetti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on silloinkin, kun nukunAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Koska mulla ei yksinkertaisesti ainakaan ole muuta tekemistä...Säälittävää?Kenties...Mut niin se vaan menee... (tai nyt olis kyllä tekemistä, mä vaan yritän kaikin keinoin keksiä jotain muuta ettei tarttis alkaa tekemää... )
Mulla on palsta auki yleensä aamusta iltapäivään kunnes ukko tulee töistä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja L:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:JEEEEEEE!
Se tuli järkiinsä, toivottavasti ei palaa.
Niin näyttää, ehkä ap:n ketju vähän "herätteli" nettimaailmasta sinne oikeaan maailmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:No mä olen täälä kokoajan... Tai siis kone on aukee klo 7 aamulla n.klo 1-2 yöllä menee kiinni ja palsta on auki tuon ajan.. ite en kyllä tässä sitä kokoaikaa istu..
Alkuperäinen kirjoittaja ootteko tyhmii?:Alkuperäinen kirjoittaja L:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:JEEEEEEE!
Se tuli järkiinsä, toivottavasti ei palaa.
Niin näyttää, ehkä ap:n ketju vähän "herätteli" nettimaailmasta sinne oikeaan maailmaan.
Herätteli ilmiselvästi sitten ennakkoon, ap aloitti ketjunsa tämän vuorokauden puolella ja åbo lopetti jo vkl.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hassua, ko.nikki on pitänyt matalaa profiilia siitä asti kun alotin tämän ketjun. Yleensä on joka paikassa ensimmäisten joukossa kommentoimassa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hassua, ko.nikki on pitänyt matalaa profiilia siitä asti kun alotin tämän ketjun. Yleensä on joka paikassa ensimmäisten joukossa kommentoimassa..![]()
Kuka??? Ei Åbo ei Rukoiliasirkka eikä Scarlett O Harava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko arvon ap kertoo nyt ketä tässä panettelee tai sitten laittaa turpansa rullalle ..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hassua, ko.nikki on pitänyt matalaa profiilia siitä asti kun alotin tämän ketjun. Yleensä on joka paikassa ensimmäisten joukossa kommentoimassa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hassua, ko.nikki on pitänyt matalaa profiilia siitä asti kun alotin tämän ketjun. Yleensä on joka paikassa ensimmäisten joukossa kommentoimassa..![]()
Teenlitku?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko arvon ap kertoo nyt ketä tässä panettelee tai sitten laittaa turpansa rullalle ..
Mä luulen, että ei ap mitään kerro.![]()