Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:Lämmin osanottoni ja paljon voimia tulevaan...
Kuopiosta tässä just kotiuduttiin... oletkos tuttukin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:Lämmin osanottoni ja paljon voimia tulevaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Ursus maritimus, Saanko kysyä mitä pienelle tapahtui? :'( Ei oo pakko vastata jos haluat pitää sen omana tietona.. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja marimint:kuinka aikaisin keskenmenneelle pidetään hautajaiset? mietin vaan että kun minä olin 10 v niin äitin mahasta kuoli vauva, mutta ei sillä oo hautaa eikä mitään tilaisuutta pidetty tms. ja oli mun mielestä aika pitkällä kuiténkin se raskaus...
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja marimint:kuinka aikaisin keskenmenneelle pidetään hautajaiset? mietin vaan että kun minä olin 10 v niin äitin mahasta kuoli vauva, mutta ei sillä oo hautaa eikä mitään tilaisuutta pidetty tms. ja oli mun mielestä aika pitkällä kuiténkin se raskaus...
Mun mielestä kukaan ei kiellä pitämästä hautajaisia jos sikiö on kuitenkin jo sen näköinen että sen voi erottaa ihmislapseksi. Korjatkaa joku joka tietää paremmin!!
Kaikki ei halua haudata! Sen päättää vanhemmat hautaavatko vai eivät.
Meille ainakin oli itsestään selvyys että vauva on ihan oikea ihminen jo, joten hautajaiset pidetään.
*muoks* ja tässä meidän tapauksessa ei puhuta enää keskenmenosta vaan kohtukuolemasta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Voimia. Teillä juuri tuo raja mennyt että oliko keskenmeno vai kohtukuolema.
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Voimia. Teillä juuri tuo raja mennyt että oliko keskenmeno vai kohtukuolema.
Ei millään rajoilla ole loppupeleissään väliä. Surun mittaa ei mitata viikkojen määrällä. Toinen voi kokea alkuraskauden keskenmenon yhtä raskaasti kuin joku loppumetreillä kuolleen vauvan synnyttänyt.