Yksin ekaa kertaa zumba-tunnille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuuaa

Vieras
Voi apua, kaveri teki oharit ja nyt pitäis uskaltautua yksin ekaa kertaa elämässäni zumba-tunnille. En oo ikinä ennen ees tanssia harrastanu, kehtaanko mennä :/

Tsempatkaas nyt! :D

Kyllä voi, tunneilla on jokaisella oma tyylinsä ja hyvä niin.Itse en ainakaan ehdi muita kyttäämään, keskityn siihen zumbaamiseen ja en itsekään ole mikään mestari, pääasia on että itse viihtyy ja tykkää.Ihan sama mitä muut musta ajattelee, epäilen kyllä ettei siellä kukaan toisiaan kyttää..

Kyllä voi, tunneilla on jokaisella oma tyylinsä ja hyvä niin.Itse en ainakaan ehdi muita kyttäämään, keskityn siihen zumbaamiseen ja en itsekään ole mikään mestari, pääasia on että itse viihtyy ja tykkää.Ihan sama mitä muut musta ajattelee, epäilen kyllä ettei siellä kukaan toisiaan kyttää..

Kiitos, enköhän mä sit uskalla ainakin käydä katsomassa miltä tuntuu. :) Tuun sitten päivitteläemään tänne :D

Siis voi hyvä luoja sentään. Juuri yksi päivä juttelin työkaverille kuinka mä en voi ymmärtää miten joku ei voi mennä yksin jumppaan. Mä en edes ehdi keskittyyn siihen kuka mun vieressäni ketkuttelee. Ihan sama onko se tuttu vai ei.

Mä käyn yksin jumpassa, kun en tykkää että joku on vieressä kyttäämässä....Hyvin se menee. Zumba askeleita ei hetkessä opi. Pääosin ne on salsan askelia...

Hyvin meni zumba, kivaa oli ja ehdottomasti mahdollisimman pian uudelleen :)

Mulla kynnys mennä yksin mihinkään on aika korkea jostain syystä, mutta kuten kaikki sanoivat: ei siellä kukaan tuijotellut, tai sit mä en ehtinyt huomata ;)

Yllättävän hyvin pysyin rytmissä ja askeleetkin onnistui ihan kohtalaisesti.

Yhteistyössä