Yksin vappuna ja kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksin"

Vieras
On tämäkin vappu...piti mennä eräisiin bileisiin mutta enpä jaksanutkaan, kun en sieltä kuin pari olisi tuntenut...kaverin kanssa piti mennä baarin muttei se jaksanutkaan kun oli eilen ollut kuulemma jossain ulkona...
Plääh, voishan sitä yksin lähteä baariin, mutta enpä taida sitäkään jaksaa...pitäisi mennä keskustaan jne.

Vappu on ihan yliarvostettu juhla, sama kuin uusivuosi. Parikymppisenä ihan jees mutta vanhemmiten plääh. Kauhee ryysis baarissa, hirveät taksijonot, kännisiä kaikki paikat täynnä. Juo yksi siideri ja mene nukkumaan. :D

Vappu on ihan yliarvostettu juhla, sama kuin uusivuosi. Parikymppisenä ihan jees mutta vanhemmiten plääh. Kauhee ryysis baarissa, hirveät taksijonot, kännisiä kaikki paikat täynnä. Juo yksi siideri ja mene nukkumaan. :D

Peesi!
En muutenkaan ymmärrä, kuinka suomalaiseen kulttuuriin on tungettu kaikenmaailman ryyppäjäisbileitä. Aina kun lippu vaan salkoon nousee niin on lähettävä alkoon.

Minä myös yksin kotona. Tai no, vauva nukkumassa ollu jo monta tuntia ja mä tässä yksikseni oon herkutellut :D Mies meni kavereittensa kans ulos.

Käy se näinkin, mukava kun mullakin on tämmöstä rauhallista aikaa hetken, kun vauva nukkuu eikä oo mieskään pälisemässä vieressä :)