Ä
"äippä"
Vieras
Olen kahden lapsen yh-äiti..toinen lapsi koululainen, toinen taapero. Hyviä ystäviä on 2kpl, mutta enään en tiedä oikeesti ovatko nekään ystäviä, ei niistä kuulu juuri koskaan mitään.. lähes aina itse otan yhteyttä jne.
Tuttuja ns. mammakavereita yks vähän parempi, muutama hyvän päivän tuttu... Kerran viikossa nähdään muutaman mamman kanssa kahvilassa jne. mutta muuten päivät menevät ihan yksin lasten kanssa. Kaipaan niin kovasti kunnon ystävää, joka olis läsnä ja yhdessä voisi tehdä asioita.
Lisäksi mulla on aina sellanen tunne,ettei musta pidetä ja että musta puhutaan pahaa selän takana
..Töissäkin olo on yleensä aina ulkopuolinen (nyt vielä hoitovapaalla jonkin aikaa tosin)..muut työkamut käy vapaa-ajalla yhdessä syömässä jne, mutta mua ei kutsuta.. Onko syynä se kun en ole niin puhelias kuin muut? Puhun kyllä ja vastaan kun kysytään, mutte en ole ikinä ollut mitenkään ns. sanavalmis ihminen.
Tää asia aivan itkettää :'(
Tuttuja ns. mammakavereita yks vähän parempi, muutama hyvän päivän tuttu... Kerran viikossa nähdään muutaman mamman kanssa kahvilassa jne. mutta muuten päivät menevät ihan yksin lasten kanssa. Kaipaan niin kovasti kunnon ystävää, joka olis läsnä ja yhdessä voisi tehdä asioita.
Lisäksi mulla on aina sellanen tunne,ettei musta pidetä ja että musta puhutaan pahaa selän takana
Tää asia aivan itkettää :'(