Yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Triana, jos käyt vielä lukaisemassa ketjua, niin minäkin asun hieman oulun yläpuolella. Vaasan seudulla asuvat ovat jo "löytäneet toisiaan", kiinnoistaisiko sinua vielä tutustella?

Jotenkin ihana ketju minusta. Yksinäiset löytävät toisensa. Nettikeskustelua parhaimmillaan minusta. ;) ;) Lämpenee mieli pakkasäässä ja näiden kipakoimpien keskustelujen lomassa.

Kysyit, miten sain mieheini lukemaan tuon kirjan. Hän oli tainnut sen itse löytää netistä selailemalla ja osti sen itselleen. Voi olla toki aika vaikeaa pakottaa miestä lukemaan tuota, tai muitakaan kirjoja, ellei hän ole itse halukas saamaan apua tilanteeseen.

Muista kuitenkin, että syy keskustelemattomuuteen ei ole sinun. Minäkin helposti syytin itseäni siitä, että räjähdin lopulta miehelleni hänen puhumattomuuteensa ja latelin kaikki viat kerralla. Ajattelin, että olenpa kamala vaimo, sillä mieshän ei ole tehnyt mitään. Nimen omaan!Mies ei ole puhunut mitään tunteistaan, vaan antaa olettaa, että vika on minussa, kun koko ajan vatvon asioita. Puhumattomuus antaa toiselle viestin "et ole puhumisen arvoinen", jolloin se loukka tosi paljon. Tämän taisin kuulla siellä avioliittoleirillä. Miehet ja naiset vaan kommunikoivat niin eritavoin....puhumattakaan tunnevammaisista/rikkinäisitä naisista ja miehistä.

Edellen toivon voimia teille, mutta tilanne on varmasti vaikea jos miehesi ei tahdo nähdä ongelmia. Kysäisepä vielä haluaisiko hän lähteä (edes vauvan takia) jollekin parisuhde kurssille/leirille. Meidän kurssimme vetäjän vaimo oli nimenomaan alkoholistiperheen lapsi, joka osasi hyvin pukea sanoiksi lapsuuden vaikutukset nykyiseen perhe-elämäänsä.

Minä en itse varsinaisesti ole yksinäinen, mutta jos joku kaipaa Lahdessa äiti-kaveria, niin minusta sellaisen saa. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. Minulla on 5kk tyttö ja keskustan läheisyydessä asustellaan..

Alkuperäinen kirjoittaja nenni79:
Minä en itse varsinaisesti ole yksinäinen, mutta jos joku kaipaa Lahdessa äiti-kaveria, niin minusta sellaisen saa. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. Minulla on 5kk tyttö ja keskustan läheisyydessä asustellaan..

Täällä yksi kotiäiti vm75 ja ystäviä uusia kaivataan.Keskustassa melkein asutaan

Alkuperäinen kirjoittaja remihe:

Täällä yksi kotiäiti vm75 ja ystäviä uusia kaivataan.Keskustassa melkein asutaan

Olisko sulla sellaista sähköpostiosoitetta, johon voisin yhteyttä ottaa? Olisi mukava tavata, kunhan nämä hitonmoiset pakkaset vähän helpottaisivat.. Siihen asti voisi kuulumisia vaihdella sähköpostitse, lähettää kuvia yms..

Ap ja muutkin, jotka kaipaatte mese-, sähköposti- ym. ystävää, miksei ihan "fyysisestikin" kirjoittakaa osoitteeseen toukokuu06@hotmail.com. Pyytäkää sieltä jälleen lähettämään viestinne Satulle. Aika hullu aloitus viestille, mutta ajattelin mennä suoraan asiaan:) Luettuani Ap:n viestin aloin heti miettiä miten saisin sinuun yhteyden. Oheisen sähköpostiosoitteen kautta keräsimme muinoin porukan kasaan nyt 8 kk:tta olevien vauvojen mammoina.

Minä en ole niinkään yksinäinen, mutta mielelläni "alkaisin" ystäväksi niille, jotka sitä kaipaavat. Jos hieman taustoja kuitenkin kerron kohteliaisuudesta, niin minunkin mieheni on alkoholistiperheestä ja hän toimii nykyäänkin omille vanhemmilleen "vanhempana". Siinä meinaa oma lapsi välillä jäädä toiseksi. Miehelläni on yritys, joten häntäkään ei paljon kotona näy. Olemme olleet 14 vuotta yhdessä ja raskauduttuani sain hänet vihdoin kihlattua. Mutta se siitä, jos joitain kiinnostaa niin oheisen mailiosoitteen kautta voisimme tehdä ringin yksinäisistä äideistä. Itseni voisin laskea noihin vaasalaisiin, vaikka matkaa Vaasaan onkin yli 100 km. Mutta mielestäni paikkakunnilla ei ole niinkään väliä, vaan sillä että kohtaamme toisemme.

Alkuperäinen kirjoittaja remihe:

Olisko sulla sellaista sähköpostiosoitetta, johon voisin yhteyttä ottaa? Olisi mukava tavata, kunhan nämä hitonmoiset pakkaset vähän helpottaisivat.. Siihen asti voisi kuulumisia vaihdella sähköpostitse, lähettää kuvia yms..

Moi! Mulla on sposti mutta sen on mun omalla nimellä enkä sitä siksi tänne viitsisi laittaa

Vinkiksi kaikille: Hotmail- tai Yahoo-osoitteen saa luotua kuka vaan mille vaan nimelle, eli voit ottaa käyttöön vaikka ihan uuden osoitteen, jota käytät vaan tähän tarkoitukseen ja käyt lukemassa netin kautta. Niin ei tarvii sitä omaa "koti" tai työosoitetta laittaa näkyviin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mindimandi:
täälläkin yksi ja kenguruemo! Täälä olis vielä 1 Vaasalainen. Mahtuuko seuraan?
Mulla on pian 3kk vanha poika =)

Tottakai mahtuu seuraan! Laita mailia vaikka kenguruemon osoitteeseen, joka oli tuolla aiemmin, niin saat varmaan sitä kautta myös mun osoitteen...

Täytyypä tulla nostamaan ketjua, kun ei ole Ap:stä kuulunut mitään.

Eli laitoinkin jo aiemmin tuon mun mailiosoitteen, jos kiinnostaa mailailla.
beade@luukku.com

Ja siis oulun yläpuolelta olen, tiedoksi muillekin yksinäisille.

Yhteistyössä