A
:(( ap.
Vieras
Triana, jos käyt vielä lukaisemassa ketjua, niin minäkin asun hieman oulun yläpuolella. Vaasan seudulla asuvat ovat jo "löytäneet toisiaan", kiinnoistaisiko sinua vielä tutustella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nenni79:Minä en itse varsinaisesti ole yksinäinen, mutta jos joku kaipaa Lahdessa äiti-kaveria, niin minusta sellaisen saa. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. Minulla on 5kk tyttö ja keskustan läheisyydessä asustellaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Hml:Yksinäisyys vaivaa täälläkin! Olisiko ystävää Hämeenlinnan seudulta?!
Alkuperäinen kirjoittaja remihe:Alkuperäinen kirjoittaja nenni79:Minä en itse varsinaisesti ole yksinäinen, mutta jos joku kaipaa Lahdessa äiti-kaveria, niin minusta sellaisen saa. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. Minulla on 5kk tyttö ja keskustan läheisyydessä asustellaan..
Täällä yksi kotiäiti vm75 ja ystäviä uusia kaivataan.Keskustassa melkein asutaan
Alkuperäinen kirjoittaja nenni79:Alkuperäinen kirjoittaja remihe:Alkuperäinen kirjoittaja nenni79:Minä en itse varsinaisesti ole yksinäinen, mutta jos joku kaipaa Lahdessa äiti-kaveria, niin minusta sellaisen saa. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. Minulla on 5kk tyttö ja keskustan läheisyydessä asustellaan..
Täällä yksi kotiäiti vm75 ja ystäviä uusia kaivataan.Keskustassa melkein asutaan
Olisko sulla sellaista sähköpostiosoitetta, johon voisin yhteyttä ottaa? Olisi mukava tavata, kunhan nämä hitonmoiset pakkaset vähän helpottaisivat.. Siihen asti voisi kuulumisia vaihdella sähköpostitse, lähettää kuvia yms..
Alkuperäinen kirjoittaja Mindimandi:täälläkin yksi ja kenguruemo! Täälä olis vielä 1 Vaasalainen. Mahtuuko seuraan?
Mulla on pian 3kk vanha poika =)