Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta, ei korvaa mutta menee paremman puutteessa. Oma käsi tietää mikä tuntuu hyvälle ja toinen nainen tietää mistä nainen pitää. Vielä suuseksistä, kun nuollaan, toiset nuolee myös pyllynreikää......Ja sitten suudellaan, tämä yhdistelmä ei kiehdo. Vaikka olisi käyty pesulla, silti pimppiä nuolen mielellään, se ei maistu muutakuin vähän suolaiselle. Totta on, kun karvoitusta siistitään, hväilyt tuntuvat paremmin. Itse tykkään kun nainen on siistinyt itseään...Pieni kiitorata ylhäällä ja häppärit paljaat...Tässähän tulee levottomat ajatukset itsellekkin.....

Sanos muuta......Tiedät kyllä minne ne harhailee!!!! Tämähän on hyvää esileikkiä, mitä me on kirjoiteltu, kaiken tämän jälkeen tosiaan housuja kiristää.....Sinulla ei ole kauaa, kun olet saanut......minulla on hieman kauemmin. Mielenkiintoista kuulla että olet märkä.....Auttaisin kun voisin.....Kai sinun pitää vähän sormeilla.....Minäkin vähän huosun päältä olen hyväillyt.....

Vainko housujen päältä..? etkö vielä ole vielä kaivanut esille?
Niin minulla ei ole pitkä aika viime kerrasta ja ehkä on huomen illalla luvassa lisää... Eri kaverin luo tällä kertaa... tämä on taitavampi ja rohkeampi kuin viime kertainen, hänen kanssaan voisikin onnistua tuo useamman kanssa oleminen...
Äsken kävin vessassa ja haisee vieläkin tuon kaverin siemenneste... ihan on pikkarit jo märkinä... oli pakko hieman siellä käydessä jo kokeilla sormella ja tuntui niin ihanalle...

Niin vielä......onkos sinulla mitä päällä, vai heititkö märät pikkarit pois? Kyllä sen voisi kaivaa esiin, tai paremmin riisua houst pois kokonaan......Sulla on vara vaihtaa kumppannia.....Sitten on hyvä vertailla, kokeile vaan kahta, suosittelen!
Se kuulemma haisee toisinaan pitkään.....Sisällä ollessaan bakteerikanta lisääntyy, siitä haju. Vai vähän vain koetit......Koeta vaan kunnolla, hyväile hellästi klitorista......

Ei mulla ole muita kun nuo kaksi... eivät tiedä toisistaan ja hyvä niin... Kumpikin on vain seksipartnereita... ei muuta...
Heitin pikkarit pyykkikoriin samantien, oli niin märät ja haisivat... paita ja rintsikat on vielä... Pakko hieman hyväillä välillä... Entä sinä?

Hyvä kun on kaksi, jos toiselle ei käy, niin toinen on varalla. Ei heidän tarvitse tietääkään. Minulla on paita.....päällyshuosut heitin pois ja alkkarit.....nyt! Ei voi vastustaa kiusausta......Seisoo niin kovana.....Kyllä tekee hyvää, olisipa sinun kätesi hyväilemässä.....

Ei käsin... ottaisin sen suuhun... nuolisin ja imisin sitä samalla kun puristelin ja hieroisin sun kiveksiäsi... Pitäisiköhän hakea apuvälineitä... vain ihan sormin...

Tottakai, siitä minä pitäisin.......Pyörittelisit kielelläsi ja välillä suuhun.....Se tuntuu hyvälle kun hieroo hellästi kiveksiä ja ottaa toisen kiveksen lämpimään suuhun.......
Minä hyväilisin rintojasi....nuolisin ja näykkisin nännejä ja sieltä antaisin kielen matkata kohti määränpäätä.....Ai miten märkä sinä olet. nuolen klitorista.......
Jos siltä tuntuu, hae vaan...Tai tee se sormin.....

En nyt jaksa lähteä hakemaan mitään...
Oih... kylläpä tuntuu hyvälle... nuolet klitoristani ja välillä imet sitä niin että kylmät värreet menee selässä... työnnät sormen sisälle ja hyväilet nopenevaan tahtiin... laukean kerran ja haluan sinut sisälleni... takaa päin.

Olet kiihottavasti polvillasi.....Työnnyn sisääsi.....tuntuu tiukalta, joka työnnöllä tuntuu kuin pimppisi puristaa penistäni.....Kiipeää kuin orava puuhun.....Kyllä tuntuu taivaalliselta... En kestä kauaa, hiljennän tahtia...en halua vielä laueta...odotan että saat kunnon orgasmin.....

Hiljennät tahtia ja härnäät... hierot sormellasi klitoristani, työnnyt hieman sisälleni ja tulet ulos... teet saman uudelleen... ja uudelleen... härnäävästi ja hellien... tunnet kuinka selkäni kaareutuu ja laukean ihan kohta ... siloin työnnyt nopeasti sisääni ja hierot edelleen klitoristani ja laukean huutaen...

Notkistat selkäsi kaarelle......voihkit kiihkosta, minä kiihdytän loppuspurtin.....Olemme kiinni toisissamme......Penikseni sylkee tulikuumaa spermaa sisällesi....Tinnen kuinka pillusi puristaa penistäni....Hieron toisella kädellä rintojasi, toisella klitorista.....Olemme hiestä märkänä.......painaudumme toisiamme vasten onnesta uupuneena.....

Kyllä tämä hyvää tekee........Täytyy vielä illalla tehdä uudestaan, tuntui niin hyvälle!!!
Hyvä jos nautit! Mene suihkuun ja pese puhtaaksi, ajattele minun kovaa penistäni......Tosin alkaa veltostua, vielä turvoksissa.....!!!
Olisi kiva joskus jatkaa......

No hyvä että sinäkin nautit... vai vielä illalla uudelleen...hmmm...
En tiedä miten ennätän jatkossa, elämän rytmini vaihtuu huomisesta alkaen, en enää pääse koneelle niin usein kun nyt ole päässyt... mutta jos törmätään täällä yhtäaikaa, niin mikä ettei... kirjoitellaan..
Nyt suihkuun... Kiitos!

Juu menossa taas en minä pitkään paikoillani pysy... ;)
Jos olisit ollut aikaisemmin liikkeellä olisi voitu lähteäkkin "ajelulle", nyt velvollisuudet kutsuu...
Mutta mites ehditkö huomenna?