Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltapäivä sopii minulle......Sopivasti ennen saunaa voidaan ajella!
En ole ollut täällä, kuten huomaat, mutta muuten oli viikolla hyvät "kyydit." Entä sinulla, saitko nyt houkutelrua kahta.....? On mukavat muistot viime kerrasta.....Nytkin alkaa housuissa tuntua, kun muistelee.....

En saanut kahta mutta yksi sitäkin parempi ja kiihkeämpi ;)
Viimeksi pari tuntia sitten, mutta silloin jäi liian pikaiseksi, edelleen tekisi mieli lisää... Vaikka vain auton takapenkillä...
Ja samoin minäkin pidin viime kerrasta ja mukava sitä on muistella... silloin kun on yksin...
Mutta nyt on mentävä, huomiseen!

Sinulla on sitten vielä hyvät muistot mielessä.......Vai pikaiselti autossa. Jutellaan huomenna lisää ja pistetään housut kosteaksi.....
Hauskaa iltaa........Ilmoittele kun olet huomenna paikalla, niin minä saavun noutamaan!!!! Huomiseen....!!!

Hei, luulin että et ole enää pysäkillä.....Ihan yksikseni olin illalla, nyt kovasti odottelen mitkä sinulla tunnelmat. Odottelen illalla saunaa, olisipa kaveri sinne....

Kovimpa se sinun kone hidastelee....Oletko vielä kyytiin tulossa?
Minulla on aikaa.....Kuinka aiemmin kerroit ettei sinulla ole paljon aikaa, onko tullut ohjelmaan muutos?????

Täällä ollaan vielä.....Kuinka lauantai-iltaa aiot viettää????
Minä kävin jo saunassa.....Odotin sinua kaveriksi, mutta kun ei kuulunut menin yksin.
Mitkä on sulla fiilikset?

Kävin, kun ajattelin sinun kadonneen linjoilta. Olisi ollut kiva olla kahdestaan saunassa....Nyt olisi puhdasta tarjolla......Kyllä minullakin homot korkealla. Saunassa vähän mieli teki hyväillä......Kuinkas seksin laita, koska tiedossa?

Minä jouduinkin välillä poistumaan linjoilta... ja sitten alkoi kone ihan urakalla takkuamaaan... jospa se nyt ei liikaa kuumuisi näistä keskusteluista vaan kestäisi vielä hetken... ;)
Ei nyt ole ihan heti tiedossa, mutta jos saisin ensi viikolla yli puhuttua erään tulemaan luokseni...
Hyväilitkö siellä saunassa pikkukaveria? Ajattelit suihkussa seuraa... ja kädet eksyi alemmas... edes hetkeksi...
Minulla kävelyllä kutitti sänki niin ihanasta paikasta että... Pitäisi ajella illalla suihkussa taas karvoja vähemmäksi...

Sellaista se tekniikka välillä on, ymmärrän tilanteen. Minullakin kone joskus hidastelee, toivotaan että nyt pelaa koneet eikä kuumene liikaa. Me voidaan kuumeta, eikö niin!!!
Kyllä hyväilin.......Seisoi niin kovasti ja suihkussa en malttanut olla tyydyttämättä. Viikolla sain rakastella, mutta mieli tekee lähes aina. Nytkin kun ajattelen sinun karvojen ajelua, niin rupeaa housut kiristää.....Saisimpa minä olla ajelemassa, tai katsomassa. Se on kyllä niin tarkkaa hommaa että itse se täytyy tehdä.

Kyllä itse sen olen aina tehnyt ja sittenkin pitää olla tarkkana mistä ajelee... Mutta kun ei tahdo enee taipua niin hyvin kuin nuorena likkana...
Vai alkaa housut kiristämään... ota pois! Tuossa odotellessa kävin lukemassa toisten kirjoituksia ja alkoi heti paikat kostua...
Oliko minkälainen pano viikolla?

Olkaa niin ystävällisiä meitä kohtaan ja vaihtakaa puhelinnumeroita keskenänne,voitte herkutella täysin rinnoin kahden kesken.Ei enää kiinnosta teidän herkut.Sori vaan.

Sohvis, Miksi sitten istut siellä koneella lukemassa näitä meidän kirjoituksia jos ei kiinnosta? Harmittaako kun kukaan ei juttele sinun kanssa rivoja tai ylipäätään mitään muutakaan?

Ihan hyvä, olen aina joskus ollut hänen kanssaan. Rakastelimme muutaman kerran, oli minun luona yötä. Niin minulla olikin housut pois pitkään kun tulin saunasta.......Nytkin on väljät olo-asun housut....Kivasti on lahkeessa tilaa.......Oliko hyviä kirjoituksia? mitä ketjua lueskelit? Vai kostuu sinullakin.....Heitä pois ja hyväile vähän. Vaikka suihkussa tyydytin, nytkin seisoo....Ei mahda mitään....

Vähäs sieltä täältä lueskelin... en sen kummemmin mitään yhtä kirjoitusta.
Ei minulla ole kuin pikkarit ja paita, tuli tuolla lenkillä hieman hiki... Ja kohta suihkuun menossa...

Lenkkeily tekee hyvää, minä kävin aamupäivällä. Sittenhän sinun on helppo hyväillä kun ei ole kuin pikkarit. Minkälaiset pikkarit? Vähän lahkeen reunasta koettaa pimppiä.....
Onko sinulla oma saunaa......Vai yhteinen jos asut kerrostalossa?

Mustat kokonaan pitsiset, samaa sarjaa rintsikat.
Ei ole tällä hetkellä omaa saunaa, mutta lähes aina kun haluaa voi lämmittää, niin vähän muita käyttäjiä, onneksi pidän todella paljon käydä saunassa. Tänään en vain jaksa enää lämmittää, ehkä huomenna. Yleensä olen tuon ajelunkin suorittanut saunan lauteilla, ei tarvitse liukkaalla suihkun lattialla taiteilla...

Ei sitä aina jaksa, en minäkään kuin kerran tai kahdesti viikossa lämmitän. Muulloin käyn suihkussa. Onhan se vähän taiteilua se karvojen ajelu, mutta se kannattaa....Seksi on parempaa, kun ei tarvitse karvoja syljeskellä ja tuntokin on herkempi.
Vai pitsiset, näkyy kivasti läpi........

Pitsiä on lähes koko alusvaatekaappini täynnä... Vaikka muuten en olekkaan tarkka vaatteistani haluan että alusvaatteeni ovat nätit ja samaa sarjaa...
Paitsi nyt otin nekin pois... pyykkikoriin vietävää taas...
Mistä asennosta pidät eniten? Minun tuli jo tuolla viime kerralla...

Pitsiset on kauniita, tykkään! Sittenhän sinä olisit valmiina....Olisimpa siellä niin voisin hyväillä sinua.........Takaa päin ja minä selällään ja nainen ratsastaa, onhan niitä muitakin mutta nämä kaksi lempparia. Takaapäin tuntuu, kui uppoaisi paremmin ja pimppi kuin kiipeää penistä pitkin......