Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Torstai-iltana tavattiin taas pikaiselti, sen jälkeen on ollut vain omat kädet apuna... ;) Mutta nyt taitaa tulla pidempi tauko tuohon kunnon seksiin... ja on turvauduttava muihin apuihin...

Sellaista se on, eihän siitä kauaa, illalla.....!!! Kuinka niin luulet tulevan pitemmän tauon? eihän sitä koskaan tiedä missä kulman takana onni odottaa!!!!
Itsestähän se on kiinni, ei aina halua lähteä etsimään kumppania. oma käsi on lähellä.
Kuinka olet nyt pukeutunut????

Hups!... Minä olen niin päivissä sekaisin... siis tarkoitin keskiviikkoiltaa... Ei siitäkään pitkäaika ole, mutta... kaipaus on jo suurta...
Kummallakin on omat menot nyt pyhien aikaan ja muutenkin ei nyt ehkä ihan heti tavata... En todellakaan jaksa lähteä etsimään uusia jonnekkin kapakoihin... ei vaan kiinnosta... mielummin turvaudun omiin käsiin...
Tällä kertaa on taas mustaa pitsiä... ;) mutta myös pitkä tummansininen satiini yöpaita... jossa on sivulla puoleen reiteen asti halkio ja olkaimina vain ohuet narut...
Mitä sinulla on?

Seksi ja sen kaipuu saa ajantajun sekaisin.......Vai mustaa pitsiä, olisi kiva kurkkia yöpaipan alle onko siellä mitään.....???
Minä olen vielä lähes täysissä pukeissa.....Paita ja oloasun pitkät housut, alla ei ole pikkukalsareita....Sisällä haluan olla mukavissa vaatteissa, etteivät kiristä....Kesällä olen joskus jopa alasti......

Laitoin aiemmin illalla pyykkikoneen päälle riisuin kaikki vaatteet sinne... sitten etsimään kaapista puhdasta päälle... teki mieli hieman pukeutua sinua varten... Josta juolahtikin mieleen että se kone on vielä tyhjentämättä..!!!
No nuo sinun vaatteet on nopeasti riisuttavia... ;) eikä edes pikkukalsareita, tuntuu varmaan hyväilyt helposti läpi, eikä kiristä ihan heti..!

Kiitos siitä, kun ajattelit hemmotella minua ja pukeutua viettelevästi!!!
On mukava istuskella, penis sopii heilumaan ei kiristä.......Hyvin voi hyväillä, seisonut on jonkin aikaa....Välillä enemmen ja välillä vähemmän. Oletko hyväillyt itseäsi, varmasti jo pimppi märkänä...???

Vähän aina välillä... kosteaa on... laitoin taas uuden koneellisen pyykkiä peseytymään... olisi melkein pitänyt heittää nämäkin jo sinne sekaan...
Milloin taas tapaat naisseuraa? exääsi tai jotain muuta?

Puhdasta tulee, älä laita uusia pikkareita kastuvat vaan.....
En tiedä varmaa......Huomenna yritän kehitellä jotakin, täytyyhän pääsiäisenä olla antavalla päällä.......Tuollahan tuo huosuissa heiluu ja pillottaa......
Kuinka kun harrastat seksiä, mitä ehkäisyä käytät?

Minulla on ehkäisylaastari, todella helppo, ei tarvitse muistaa joka päivä pillereitä napsia... ainoana haitta puolena olen nyt viime aikoina huomannut hieman kuivuutta limakalvoilla. Tietenkin kun olen jonkun uuden tai satunnaisen kanssa pyydän käyttämään kondomia, jonka minä haluan laittaa paikoilleen... Saa hieman hyväillä ja suukotella samalla sitä pikkukaveria...

Tottakai satunnais suhteissa kondomi on välttämätön jo tauti riskien kannalta. Kuitenkin ei se ole mukavaa kortsun kanssa, ei sellaista tuntumaa ja kun laukeaa ei tunnu hyvälle kun ei kunnolla sperma pääse purkautumaan. Vaki kumppanin kanssa paljaat pelit on hyvä....Minökin tykkään kun nainen laittaa kortsun....

Eikä se tunnu naisestakaan niin hyvälle tuon kondomin kanssa, mutta voin vain kuvitella teidän kokemuksianne... Erään miehen kanssa meinasi aiheuttaa todellisen ongelman, laukesi aina melkein heti kun sain sen paikoilleen... Ei ehtinyt edes sisälleni, joten oli pakko luopua sen käytöstä... Ilman kesti vaikka kuinka pitkään...
Mites kuinka pitkään sinä pystyt antamaan naiselle nautintoa? montako kertaa nainen saa normi kerran aikana?

Monelle laukeaminen kortsun kanssa on ongelma.......En minäkään kestä niin kauaa korysun kanssa.
Riippuu tilanteesta, joskus itse laukeaa ensin, mutta sitten täytyy kumppani tyydyttää suulla. Hetken päästä jaksaa taas uudestaan......Yleensä pari kertaa, joskus jää yhteen...

Hmmm... tuon yhden kanssa olen parhaimpina kertoina saanut jopa yli 20 kertaa... Toisten kanssa se jää yleensä aina tuohon 1-2 kertaan, joten kyllä teissä miehissä, niin kuin naisissakin on eroja... Mutta pääasia ettet jätä naista ilman...!
Mutta nyt alkaa kello olemaan jo sen verran että minun pitää lähteä suihkuun ja untenmaille... Jos jatkaisi siellä suihkussa hieman tuota hyväilemistä... alkaa olla jo märkää...

Nauttia kannattaa kun siihen on mahdollisuus, kyllä nainen tyydytetään tavalla jos toisella.......Sama täällä, aamulla pitää nousta aikaisin vaikka on lauantai....
Samoin täytyy mennä pesulle ja päästää pikkumiehestä paineet pois, hyvin tuntuu olevan sen tarpeessa...!!!
Tee hyvää itsellesi suihkussa ja palataan taas joku ilta!!!
Kiitos seurasta ja hyvää yötä!

Minulla ei ole oikeastaan nyt aikaa.... Käviskö huomenna?
Pääsiäinen meni... kävin sittenkin siellä mökillä... oli oikein mukavaa ja kiihkeääkin... katsotaan nyt tuleeko siitä mitään...
Mites sinulla, oliko tipuja kylässä?

Hups! Unohdin että mulla on menoa illalla ja voi olla että myöhästyn hieman... Mutta jos mua ei kuulu, niin tavataan vaikka manantai-iltana...?
Lähden huomenna taas mökille...!!! Antoisaa viikonloppua jos ei tavata illalla! Tiedän että minulla ainakin on...