yksinäisyys itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin yksinäiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin yksinäiset

Vieras
ja lapsen yksinäisyys. Yritettiin hakea kaveria ulos, mutta oli ennättänyt mennä jo toisen kaverinsa luo. Ei mitään uutta. Kotiin palatessa oma muksu meinasi alkaa pettymyksestä kiukuttelun ja minä meinasin jo itkeä. Oli siinä pidätteleminen.
EI minusta ole leikkikaveriksi pienelle pojalle. ja naapurin lapsella on jo omat kaverit, tämä uusi naama ei sovi joukkoon.
Eivät suostu leikkimään meidän pojan kanssa, tai joskus, mutta
tottakai kaikki haluaa sen kivemman, siis valikointi kaverin suhteen on ihan ok, mutta se tuntuu pahalta kun oma jää yksin.

Kaverit jäi vanhalle paikkakunnalle. Arvasin, etteivät he tänne asti jaksa tulla käymään, ja heillä on aika laaja kaveripiiri, ei siis ole minusta ja meistä kiinni heidän sosiaalinen elämänsä..

Minkä ikäinen lapsi? Me muutettiin aikoinaan mun ollessa 10 v toiselle paikkakunnalle ja muistan, miten kurjaa oli, kun kaikki kaverit jäivät. Vaikkei muutettu sen kauemmas kuin Helsingistä Vantaalle. Vähitellen niitä kavereita kuitenkin löytyi, varsinkin koulusta.

Aika pirun vaikeaa se kavereiden löytäminen lapsille on näin kotoa käsin - aika harvakseltaan tulevat itse ilmoittautumaan.

Tai päinvastoin, vaikea mennä tuntemattomien oven takaa kysymään löytyisikö leikkikavereita.

Leikkipuistoissa on usein insidepiirit jo luotu ja jos yrität jutella jonkun kans, niin yleensä sattuu olemaan joku kielitaidoton venäläisäiti.

Kerhot on hyvä paikka missä lapset tutustuvat toisiin lapsiin, mutta en nyt sieltäkään ketään ihan noin vaan osaa kotiini kutsua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Aika pirun vaikeaa se kavereiden löytäminen lapsille on näin kotoa käsin - aika harvakseltaan tulevat itse ilmoittautumaan.

Tai päinvastoin, vaikea mennä tuntemattomien oven takaa kysymään löytyisikö leikkikavereita.

Leikkipuistoissa on usein insidepiirit jo luotu ja jos yrität jutella jonkun kans, niin yleensä sattuu olemaan joku kielitaidoton venäläisäiti.

Kerhot on hyvä paikka missä lapset tutustuvat toisiin lapsiin, mutta en nyt sieltäkään ketään ihan noin vaan osaa kotiini kutsua =)

Tämä on muuten kaikki ihan totta :|

Yhteistyössä