?
...
Vieras
Eli jos mulla on yksinhuoltajuus ja isä maksaa elareita (tai kela ) niin kuuluuko isän kuitenkin maksaa puolet esim harrastuksista, vaatteista jne?
Olis tärkee tieto...
Olis tärkee tieto...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Niin kökköä kuin se onkin
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Juu ei tartte maksaa muuta kuin elarit, mutta jos lähi on viksu niin lasketuttaa lastenvalvojalla elatuksentarpeen eikä tyydy mihinkään minimiin.