P
"palstamamma"
Vieras
Tätä moni ei ajattele, mutta yksityiset päiväkodit ovat liiketoimintaa, jonka tavoitteena on tuottaa voittoa. Itse olen huomannut, että ryhmäkoot ovat ihan maksimissä yksityisissä päiväkodissa ja kaikesta säästetään, kilpailutetaan ja hankitaan halvimmalla.
Esim siivous on aika luokatonta ja myös monesti ruoka (jos sitä edes saa tai kuuluu hintaan).
Mitä kokemuksia teillä on yksityisestä päiväkodista? Meillä päin ei edes ole oikein, mistä valita, kun kaikki päiväkodit on täynnä ja moniin on 2v jono.
Päiväkotitrendi huolestuttaa - "Lapsilla tehdään bisnestä" | Perhe | Iltalehti.fi
Esim siivous on aika luokatonta ja myös monesti ruoka (jos sitä edes saa tai kuuluu hintaan).
Mitä kokemuksia teillä on yksityisestä päiväkodista? Meillä päin ei edes ole oikein, mistä valita, kun kaikki päiväkodit on täynnä ja moniin on 2v jono.
Päiväkotitrendi huolestuttaa - "Lapsilla tehdään bisnestä" | Perhe | Iltalehti.fi