[QUOTE="Ypph";25600378]No, minullakin on hoitosopimuksessa mainittu koko hoitomaksu, mutta kukaan vanhemmista ei ole joko tietoinen korotuksesta, tai eivät ole ajatelleetkaan sen pienentävän heidän osuuttaan. Oikeasti täytyisi tehdä liite sopimukseen, johon tulisi uusi maksu. Ja tämä tietysti kuukautta ennen hoitomaksun nousua (minulla ainakin kuukauden irtisanomisaika). Minulla kyllä maininta sopimuksessa että hoitomaksua voidaan nostaa, varsinkin tukien noustessa (tai jotain sinne päin, en nyt muista sanatarkasti).[/QUOTE]
Mulla ei muistaakseni lue tuollaista kohtaa. Mulla kanssa kuukauden irtisanomisaika. Mutta mulla on mennyt tuo korotus etukäteen ihan ohi, jos siitä joku lappu tuli. Mulla lukee muistaakseni, että sopimus tarkistetaan vuosittain, tai siis syksyisin, tai jotenkin näin. Olen vasta viime syksynä aloittanut ja tarkistus olisi tavallaan tehty keväällä niille perheille jotka jatkaa.
Laittaisinko lapun vaan, että hoitomaksu noussut ton korotuksen verrran, eli vanhemmat maksaa saman kuin ennenkin. Täytyy jatkossa olla eri lailla.