Yleisesti valitan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En tiedä mistä aloittaa. Muutin tänne uudelle paikkakunnalle 2 vuotta sitten. Siitä saakka oon elänyt vaan mun miehen kanssa. Sain vuosi sitten tutustuttua yhteen kivaan naiseen ja meistä tuli ystäviä. Eli siis mulla on täällä tää mies ja yksi hyvä ystävä plus työkaverit ja tutut ja miehen perhe. Siinä mun lähiverkostoni täällä. Oma perheeni on muualla.
Meillä oli aluksi tosi vaikeaa ja nyt viimeisen vuoden aikana ollaan saatu asiat tosi hienosti kuntoon miehen kanssa. Mut sit kuitenkin tänään, just tänään kaikista päivistä mies tuli ihan sekavana kotiin ja rikkoi vessan oven (vuokralla ollaan tässä asunnossa) . Ja kaiken kukkuraksi musta tuntuu että sillä on suhde sen mun parhaan ystäväni kanssa. Kunhan nyt kirjoitin tänne kun ei ole ketään muutakaan.

Joko mies on selvinnyt vai nukkumassa?
Nää melkein kerran elämässä sekoilevat kannattaa laittaa heti pään selvittyä piinapenkkiin ja tentata miksi ja juuri jouluaattona?
Mistä epäilyt, että ystäväsi iskisi miestäsi?
Onko kovinkin flirtti vai muuten vain epötavallisen kiinnostunut miehestäsi?

Joko mies on selvinnyt vai nukkumassa?
Nää melkein kerran elämässä sekoilevat kannattaa laittaa heti pään selvittyä piinapenkkiin ja tentata miksi ja juuri jouluaattona?
Mistä epäilyt, että ystäväsi iskisi miestäsi?
Onko kovinkin flirtti vai muuten vain epötavallisen kiinnostunut miehestäsi?[/QUOTEn
No kyllä tää on just sellanen et se ei pysty mulle valehtelee.
Eikä se mun ystävä edes ole yhtään tyrkky. Ennemminkin arka ja säikky. Ja mä tiedän että meidän ystävyys on sille tosi tärkeää.
Sen takia musta jotenkin tuntuu että mun mies koittaa tahallaan tehdä mut mustasukkaiseksi.

Ja mä oon aina sanonut että kyllä nainen haistaa jos jotain on meneillään.

Odota miehen selviämistä keskustelukuntoon ja töllötä komedia TV5 Almost Christmas, Titanic on turhan sielua surettava elokuva :rolleyes:

Toivotan hyvää joulua ja kaikesta örvellyksestä huolimatta rauhallista yötä.

Yhteistyössä