|O Heräsin klo 6.44 ja olen aivan kamalan väsy!! Nukuin sikeästi, kuin tukki, mutta sekavia unia näin taas!

:headwall: Piti niskojakin jo venytellä, kun aivan jumissa hartiat! Ja pian kerhoon.... |O Tyttö varmaan pian heräilee myös, joten puuro hautuu kattilassa. :heart: =)
Kp26/28-(34)40 eli laitoinpa tuohon väliin edellisen kierron pituuden, mutta sitä ei
pikkumyy42 tarvitse päivittää noin. :wave: Mietin vaan, kun tulossa se gynetarkastus, niin clomien käyttäjiä oli täällä ainakin
tiiu64 ja samalla sinulle TERVETULOA joukkoon ++++ Onnea!! :flower: :wave:
Elippäs clomeista... millainen kiertosi oli, kun ne sinulle määrättiin? Terolutti kuurin kirjoitti aikanaan minulle gyne, kun kierto oli tosi piiiitkä ja sekava. MUTTA onneksi tein silloin raskaustestin, ennenkuin alotin kuurin! Olin nimittäin raskaana ja kultamme nyt 2v10kk!!!! :heart: =)
Niin minulle sanoin helmikuussa gyne, että eivät ole niin pitkät tai sekava kierto minulla, jotta ei vielä aloiteta clomikuuria!! Saas nähdä mitä nyt sitten sanoo tohtori... nyt eri lääkärikin. :ashamed:
Jotta eikös nuilla juuri tasoiteta kiertoa ja saada jopa aikaan se ovulaatio, jos on häiriötä?? Vai mitenkäs se on? :wave:
senjuska Tsemppiä sinne teille! Tässä hoitovapaalla on kyllä tajunnut, ettei rahaa ole ylenmäärin ja samoja asioita on mietitty, mutta hyvin on pärjätty yhden lapsen kanssa, niin mikseipäs myös kahden kanssa! Samaan puurokattilaan useampi annos.... taloudellisempaakin!!

:wave:
Nyt sanon hei ja valmistaudun kerhoon! lämmöt +36,9C nousee päivisin ja normaalisti +36,5C! Huomenna hampulääkäri!!

Lohkes paikka, joten korjattava se on! Tämmöistä... välillä ongelmaa ylhäällä tai alhaalla!
:hug: tädin piinaamille! Tsemppiä!
Plussa Onnea kaikille!!!! O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O :flower: :flower: viskelen plussapalloja!!!! =) :wave: