Heipat vaan! :wave:
Tervetuloa joukkoomme Heemuli
:wave: Kiva kun tänne uusiakin ilmaantuu! Teillä onkin sitten suurperhe! Onnittelut siitä! Toivottavasti vielä toisen iltatähden saatte
Eulis, mulla se vuoto loppui heti seuraavana päivänä kaavinnan jälkeen. Eikä ole tipan tippaa sen jälkeen tullut. Tässä nyt tätiä ootellaan.. kauankohan siihen vielä menee..? :ashamed:
Niksuliinille onnittelut tädin tulon johdosta! :flower: Hassua toisaalta sanoa näin kun yleensähän täällä täti on kovin ei toivottu vieras, mut sitä samaahan minäkin toivon..
Mulla kävi kans mielessä että pitäisikö pinomme nimi vaihtaa kevättoiveiksi! Mut se varmaan tarkoittaisi sitä, että pitää tehdä uusi pino.. Sitten vois käydä niin että nämä kirjoitukset häviäisivät ties minne..
Muuten kyllä voisin kannattaa nimen muutosta!!
Pojan päivähoitoon meno sujui oikein hyvin! Kiitos kysymästä vaan Eulis =) Vietiin hänet miehen kanssa sinne yhdessä, kun poika niin tahtoi että isikin tulee mukaan ja isi sitten onneksi ehti tullakin. Hyvä kun saatiin ulkovaatteet hältä pois niin jo hävis sinne leikkimään!
Mut kun sitten sanoin, että äiti lähtee nyt niin pojalle tuli vähän sellainen ilme ettei tiennyt mitä ajatella, mut niin hän sitten vaan vilkutteli ja sanoi hei hei.. Ja mä toivottelin mukavaa päivää ja yritin pidätellä kyyneleitä... :ashamed: Vähän aikaa piti autossa istua ja nieleskellä ennen kuin pystyin jatkamaan matkaa.. :snotty: Kotona en sitten saanut MITÄÄN aikaiseksi. Olin niin täpinöissäni et kädet ihan tärisi!
Sitten kun menin hakemaan oli siellä vastassa vähän eksyneen näköinen poika, joka halusi heti tulla syliin ja hali niiiiiiiiiiiiin kovasti :heart: Sitten kun sai halittua, oli taas ihan menopäällä =) Et tais äippää olla ikävä...
:heart:
Mut hyvin hällä oli siellä hoidossa mennyt tätienkin mukaan. Oli kuulemma ollut vähän ihmeissään mut ei se mikään ihme olekaan ekana hoitopäivänä. Keskiviikkona tuo menee uudestaan, kun on nyt vaan 10pv/kk hoidossa ja osapäiväisesti, kunnes menen töihin (joka on herra ties milloin..)..
Et tämmöistä. Omaan ).( ei niin mitään, paitsi et on täynnä popparia
Klaavakos se kyseli Kuntsikasta, niin ei mulla ole valitettavasti aavistustakaan hänestä :/ Toivottavasti kaikki on ok siellä.
Niin ja Micosalle piti toivottaa kanssa pikaisia paranemisia!!! :flower:
<br><br>
Tervetuloa joukkoomme Heemuli
Eulis, mulla se vuoto loppui heti seuraavana päivänä kaavinnan jälkeen. Eikä ole tipan tippaa sen jälkeen tullut. Tässä nyt tätiä ootellaan.. kauankohan siihen vielä menee..? :ashamed:
Niksuliinille onnittelut tädin tulon johdosta! :flower: Hassua toisaalta sanoa näin kun yleensähän täällä täti on kovin ei toivottu vieras, mut sitä samaahan minäkin toivon..
Mulla kävi kans mielessä että pitäisikö pinomme nimi vaihtaa kevättoiveiksi! Mut se varmaan tarkoittaisi sitä, että pitää tehdä uusi pino.. Sitten vois käydä niin että nämä kirjoitukset häviäisivät ties minne..
Pojan päivähoitoon meno sujui oikein hyvin! Kiitos kysymästä vaan Eulis =) Vietiin hänet miehen kanssa sinne yhdessä, kun poika niin tahtoi että isikin tulee mukaan ja isi sitten onneksi ehti tullakin. Hyvä kun saatiin ulkovaatteet hältä pois niin jo hävis sinne leikkimään!
Et tämmöistä. Omaan ).( ei niin mitään, paitsi et on täynnä popparia
Klaavakos se kyseli Kuntsikasta, niin ei mulla ole valitettavasti aavistustakaan hänestä :/ Toivottavasti kaikki on ok siellä.
Niin ja Micosalle piti toivottaa kanssa pikaisia paranemisia!!! :flower: