Huomenia ja keväistä viikonloppua!
Kylläpäs aika vierähtää...ensimmäisten SyysToiveiden vauvat ovat kohta maailmassa!
Hissunmyy ja
Klaava voimia loppuraskauteen. Voin vain kuvitella tässä vaiheessa olotilaanne ison mahan kanssa.
Mulla on tähän kirjoitteluun tullut taukoa..enpä oikein tiedä miksi :ashamed: Aluksi oli tuo huonovointisuus ja väsymys,mutta jostain syystä vaikka olo on kohentunut on tullut kirjoteltua vähän.
Mä olen tehnyt hieman sellaista "diagnoosia" itsestäni, että nämä raskaushormoonit on minua entisestään herkistäeet ja huomasin etenkin silloin alussa, että otin liian voimakkaasti täällä keskustelupalstoilla tapahtuvat asiat. Luultavasti siksi olen ottanut vähän etäisyyttä..tämä selitys siksi, että haluan sanoa, että tämä meidän pino on edelleen ihana ja täällä on loistavia ihmisiä..minä vaan olen vähän yliherkkä.
Micosalle vielä uudemman kerran onnittelut plussasta ja ONNEA ja hyvää vointia kovasti matkaan.
Joku kyseli ammatteja niin olenkin tainnut joskus mainita, että olen nuoriso-ohjaaja. Erilaisia sosiaalialan hommia tehnyt akselilla lähihoitsu-ohjaaja. Sitten väliin keikkailen parin bändini kanssa laulaen. Eri tyylisiä musisointeja, riippuen tilaajan toiveista...ei siis omaa musaa vaan ihan lainabiisejä iskelmästä rockiin.
Olen aiba haaveillut, että voisi taidehommia tehdä leipätyökseen, mutta kyllä se elo on senverta epävarmaa ettei kuiten sovi mulle. Äitiysloman jälken olen ajatellut josko opiskelisin kokonaan uuden ammatin, johonkin kädentaitoihin liittyvä esim puusepän..mulla taitaa olla tulossa neljänkympin kriisi, kun tosissani olen miettinyt kokonaan tosenlaiseksi elämän muuttamista. No katsotaa miten miehen kanssa mene ajatukset yksiin, mutta jotain kyllä aion kehittää muutosta entiseen

=)
Pikkuinen masusa voi ja kasvaa hyvin. Olimme torstaina rakenneultrassa ja kaikki oli hienosti paikoillaan. Vauva oli tosin viikon ja yksi päivä isompi kuin viikot, eli 18+6 olikin 20 .
Ehkä kuiten parempi niinpäin kuin liian pieni. Olemme molemmat pitkiä, joten vauva taitaa periä siinämielessä geenejä...
Miehelle tuli mieleen ( yllätys,yllätys

) että on varmaan poika, kun on iso...
yritin kysellä sukupuolta, kun olisimme kovasti halunnet sen tietää, mutta naistenklinikalla eivät kerro :/ Mä en oiken tykkää tuollasesta, oishan se toki meidän asia jos haluamme sukupuolen tietää

Eihän kait kukaan nyt niin ajattele, että se on sitten satavarma asia.
Olen voinut kutakuinkin hyvin, tosin oli supisteluja nyt vähän liikaa niin saikkua tuli viikon. Katsotaan helpottaako, kun menen työhön. Kohdunsuu oli hiukan pehmennyt..toivotaan, että on nyt kuitenkin rauhoittunut. Mulla oli tullut joku tulehdus tonne alapäähän ja siitä voi supistelut johtua, mutta nyt pitäisi sen olla hoidettu.
No nytpä mun pitää lähteä laulutreeneihin. Meillä on tulossa keika 9.4 ja ihan uusia kipaleita pitäs liuta harjoitella....eipä silti kivaahan se!
Kaikille keltaista kevättä....ilmat on olleet niin ihanat ja piristävät. Kohta varmaan leskenlehdet pukkaa maasta. Muistakaahan laittaa rairuohot tulemaan, jotta saatte munarikkaan pääsiäisen