Epskepsille onnea työhaastatteluun! Kyllähän sitä aina on hyötyä kun töihin menee vaikka ei se kaikkein parhain paikka olekaan, siis siinämielessä, että jos ja kun sellainen mielekäs löytyy, niin varmaan on hyvä kun on just sillähetkellä jossain. Ainakin meillä olen huomannut, kun haastatteluihin tulee ihmisiä, jotka eivät ole töissä, niin esimies suhtautuu eritavalla. Tosin ehkä on vähän eri asia jos on ollut kotona lapsen kanssa.
nuo iltahoitohommelit on meilläkin edessä..en vielä ole edes uskaltanut alkaa miettiä ihan tarkkaan että mitä siten kun töihin pitää mennä ( ilmeisesti pakko talousasioiden takia ) jo aika pian äippäloman jälkeen. Olen kyllä miettinyt josko hakis päivätöitä, mutta tuo vakipaikka on kyllä harmi menettää jos paikkaa vaihtaa. No, ehkä ajatus näissä asioissa selkenee.
Juu, ymmärrän tuon vaivaannuttavan kyselemisen noista vauvantekopuuhista..eivät varmaan tarkoita pahalla, mutta ennenkuin ovat kysyneetkään niin jo varman huomaavat, että ei ollut ihan tahdikasta. itse vältän kyselemisiä vauvasuunnitelmista, jollei nyt ihan läheinen ole, kuten esim.sisko.
Vai olitte sitten täällä pääkaupungissa...kyllä varmaan oli pikkumiehelle ihmeellistä matkustella metrolla. Menittekö ratikalla kanssa?
Täällä ei oikeestaan mitään kasvua kummallisempaa, että vauva sekä vatsa kasvavat hyvin. Liikkeet tuntuu jo päivitäin ja esim. selvästi laulamiseen vaaveli reagoi, jota on nyt tullut ahkerasti tehtyä, kun parikin esiintymistä on pääsiäisen aikoihin.
kahdellakin antibioottikuurilla olen ollut kun soittivat terv.keskuksesta, että mulla on myös virtsatientulehdus...

no, kaiketi pitäs olla jo ohi kun kuurikin loppui eilen. Katsotaan väheneekö supistelut. Pari päivää on ollut jees, mutta välillä tuntuu aika napakasti supistukset.
Onpa kummallisen kesäistä jo! Kyllähän sitä vielä varmaan kylmääkin saadaan niskaan, muta toivtaan ettei nuo puut ja kukat ala kasvamaan ennen sitä, etteivät vahingoitu sitten.
Kauniita kevätpäiviä kera monien plussien..nythän se alkaa LUONNOSSAKIN se siitepölyaika, joten eiköhän sitä siellä kotonakin leijaile
Micosalle hyviä vointeja edelleenkin!