No, nyt on vissiinkin koko maassa poutaa niin voi tosiaan toivotella kaikille noin. Ne helteet eivät sitten kait ylettyneet täältä etelästä ylöspäin. Kummallisia ne olivatkin toukouun puolenvälin sääksi.
Epsu ompa kiva kuulla, että selkäsärky on helpottanut

Säryt, varsinkin kun ovat yläkropan puolella niin vievät kyllä kaikki ajatukset ja energiat menee siihen. Varmaan tuo ratsastuskin on sulla verissä ,ihan niinkuin mulla laulaminen, että tuntuu, jos en vähään aikaan laulele niin tukkeutuu pää, heh
Pihlis mistä sä sait tuon kivan perhosen lentelemään tuohon kirjoituksen loppuun??? Vai oliko se sulla? tuolla edellisellä sivulla...en uskalla hypätä katsomaan, kun jos nämä tekstit häviää sitten, niinkuin sinä edellisessä sivustossa. Muuten tämä on minusta kyllä ihan selkeä ja kiva kun nuo muiden kirjoitukset näkyy vastatessa.
Klaava etkös sä jo aavistanut että tulee eteen tuo painoasia..eikös ne siellä neuvolassa ota huomioon sitä että kaikilla muillakin lapsilla on ollut samoin.Voimia vain tuohon elämän alun opetteluun sulle ja tytölle...niinhän ne sitten aina tasaantuu muutamassa viikossa :heart:
Viikonloppuna olinhäissä, jossa morsian odottelin kaksosia syntyväksi elokuun lopussa. Hyvinhän tuo jaksoi, oli melko pienimuotoiset häät, mutta oikein lämpimät. Häävalssi teki vähän tiukkaa, mutta kyllä pari loppuunasti sen tanssi.
itse olen ollut nyt saikulla ja menen töihin keskiviikkona. Sokeriarvot olivat normaalit, mutta supistuksia tulee liian usein ja jonkinsortin väsymys ja lonkkakivut, kun ei voi nukkua kuin kyljellään, vaivaa. Mutta mikäpä tässä kun on noin hienot aurinkoiset ilmat nyt. Saatin partsikin miehen kanssa laitettua niin siellä on mukava istua. Kyllä täsä alkaa jo odottlemaan tätä nyyttiä syliin, kun se antaa merkkejä olemassa olostaan jo niin voimakkaasti.
Paljon hyvää tähän viikkoon ja iloisia ajatuksia ilmoille :flower: