yliherkkä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samantha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei herkkä ihminen ole sama kuin lähesriippuvainen. Läheisriippuvaiset ovat niitä tunteettomia lahkeissa roikkujia, jotka elää elämäänsä sun elämän kautta. Jota en usko että tämä mies tekisi 2kk:n jälkeen. Miehetkin voi olla herkkiä, siinä missä naisetkin. Jopa herkempiä.

hän siis haluaa vakuutella todella minulle että on kiltti, hän vissiin tietää että pidän kilteistä koska hän tuntee exäni joka on todella kiltti mies :D
no, ei mun vissii vielä sitä kannata heivata? jospa tapaillaan vielä ja katsotaan.
Mitkä sit ois sellasia hälyttäviä merkkejä?

Joo täytti viime kuussa 20 vuotta.
tosin kiusaamistaustan tiedän tai siis syrjimistaustan. olen itse kokenut saman kun muutin toiselle paikkakunnalle.. minua ruvettiin kiusaamaan myös.
Hän selkeästi on hakenut hyväksyntää alkoholin kautta, mennyt porukkaan viinan avulla ja saanut "ystäviä" jotka eivät niitä todellisuudessa ole, hän itsekkin myönsi että yksi kunnon ystävä on, loput ovat juomakavereita, ei muuta...
on kuulemma niin onnellinen kun on löytänyt kaltaiseni fiksun tytön jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä ilman mitään viinoja ja esiintymisiä.

En ihan kaikkia jaksanut lukee,joten sori jos tulee aiheen vierestä...Itse olen tuollainen hyvin helposti liikuttuva.Ei tarvi olle kuin joku elokuva,vaikka mainoskin,piisi radiosta,jonkun sanoma kehu esim.mun lapsista tai minusta tms niin johan on silmäkulmat kosteina.Ja ihan normaali koen olevani.Meillä on herkkyys suvussa,siskoni,isäni ja isäni äiti ovat samanlaisia tirauttelijoita.Kivaa olla mukavissa sukujuhlissa (häät,kastejuhla) kun eräät siellä tirauttelee =) Mutta ihan normaalille kyllä minun mielestä mies kuulostaa.Normaali on isänikin,vaikka herkkä onkin ja mies.Kunhan ei hälle itselle tule semmoista tunnetta,että herkistymistä pitäisi jotenkin vältää tai hävetä.

höh: niin ehkä toiset on vaan herkempiä, ja siis tosiaan kyse ei ole mistään itku parkumisesta vaan parista kyyneleen tirauttamisesta :D ei sellaisesta kunnon itkemisestä, silmien kostumisesta enemmänkin.

Eikö se kerro jo fiksuudesta että pystyy avoimesti puhumaan? minä itse kerroin oman kiusaamistaustani koska koin että siitä on tärkeää puhua, hän tokaisi "tiedän tunteen" ja kertoi kuinka häntä kiusattiin syrjimällä kun vaihtoi paikkakuntaa. Hän on myös myöntänyt että aitoja ystäviä ei ole, kaikki ovat oikeastaan vain viinanjuontikavereita jotka ovat saaneet hänet huonoille teille, hän on siitä niin onnellinen että minä en juo ja hän kokee olevansa minun mielestä hyvä tyyppi ilman alkoholia (olen siis sanonut niin hänelle)
hän siis todella haki alkoholin kautta hyväksyntää.

Hän vaikuttaa kivalta tyypiltä, olisi kiva jatkaa tapailua mutta mikäli nää mitä kerroin viittää läheisriippuvaisuuteen niin mua vähän ihmetyttää ja mietityttää että kannattaako..

Niinjoo ja sitten kerroin että itse tuli välillä oltua itsetuhoinenkin (mietin että kuinka kauan jaksan tätä kiusaamista) hän sitten sanoi siihen että itse ei ollut sellainen, vietti aikaa paljon 2 veljensä kanssa jotka olivat kuin ystäviä. ei ollut kuulemma ikinä masentunut tai itsetuhoinen.

Kamalinta tässä on se, että hän ei ole ainoa joka on rakastunut. Olen todella rakastunut mutta en haluaisi pettyä. Ex oli niin kamala etten halua enään mitään pahaa kokea.

Kamalaa kun rupesi nyt miettimään että heti on miehessä joku vika kun liikuttuu niin helposti ja silmät kostuvat/pari kyyneltä valuu..
äh, miksi pitää rakastua niin helposti

No voi hyvänen aika. Ihanalta pojalta kuulostaa.
Keskustelu on tärkeää suhteessa, ja jos avoimesti siihen pystyy, niin hieno homma.
Älä ylianalysoi asiaa, vaan anna palaa.
Kaiken saa vaikuttamaan ongelmalliselta, jos niitä pähkää ja pyörittää, ja lukee netistä ties mitä psykologisia arvioita ihmisistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Samantha:
Kamalinta tässä on se, että hän ei ole ainoa joka on rakastunut. Olen todella rakastunut mutta en haluaisi pettyä. Ex oli niin kamala etten halua enään mitään pahaa kokea.

Ja siis jos ihan varma haluat olla, et ala parisuhteeseen....