Ylioppilaskuva-pino

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Hitto, kerran se vaan kirpasee...:D
Kameralla pikaisesti räpsäisty kuva. Menin kuvaukseen suoraan kampaajalta (vaalennus ja permis), meikkasin automatkalla. Vuosi 1996.

Ajan henki on jotenkin aistittavissa. :D

No älä :D
Kauhuissani katsoin pari päivää sitten lomakuvia Kanarian reissulta kirjoitusten jälkeen. Jumaleissön sitä ysärimuotia :laugh: :laugh: :laugh: . Ja oltiin mukamas NIIN trendikkäitä että :D

Mua oikeesti hävettää myös mun pikkuvanha bleiseri ja sit minihame ja kaiken kruunasi valkoiset tolppakorkoiset kengät :D . Ja mä sentään sain lätsäni vuonna 2000 :ashamed: :snotty:

Kameralla pikaisesti räpsäisty kuva. Menin kuvaukseen suoraan kampaajalta (vaalennus ja permis), meikkasin automatkalla. Vuosi 1996.

Kauhuissani katsoin pari päivää sitten lomakuvia Kanarian reissulta kirjoitusten jälkeen. Jumaleissön sitä ysärimuotia :laugh: :laugh: :laugh: . Ja oltiin mukamas NIIN trendikkäitä että :D

Sä oot muuten tuossa kuvassa TOSI eri näköinen kuin mitä mä susta oon nyt tuoreempia nähnyt. Ei tuossa kuvassa mitään vikaa ole, mutta kyllä sua on vuodet vaan kaunistaneet
=) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Sä oot muuten tuossa kuvassa TOSI eri näköinen kuin mitä mä susta oon nyt tuoreempia nähnyt. Ei tuossa kuvassa mitään vikaa ole, mutta kyllä sua on vuodet vaan kaunistaneet
=) :flower:

Juu, on sekä tyyli että tukanväri muuttuneet aika lailla. Eikä se ole ollenkaan huono asia :laugh:
...ainoa juttu, mitä kaipaan tuolta ajalta, on paino. Nykyisin sitä on "hieman" enemmän :|

Yhteistyössä