Ylioppilaskuva-pino

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
En löytäny niitä virallisia mistään,vaikka miten pengoin :o tässä samea tavallisesta kuvasta räpätty :whistle: vuosi -95 :laugh:
Kuva4892.jpg

Mä en omaa kuvaa kehtaa tänne laittaa, mutta vuotta aiemmin oon päässyt ylioppilaaksi ja melkolailla samantyylinen asu mulla ;) Tuo pääntien leikkaus...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En löytäny niitä virallisia mistään,vaikka miten pengoin :o tässä samea tavallisesta kuvasta räpätty :whistle: vuosi -95 :laugh:
Kuva4892.jpg

Mä en omaa kuvaa kehtaa tänne laittaa, mutta vuotta aiemmin oon päässyt ylioppilaaksi ja melkolailla samantyylinen asu mulla ;) Tuo pääntien leikkaus...

Mä katoin kans tuota leikkausta, että onkohan mulla ollu sama puku (väristä en osaa sanoa, mulla oli persikanvärinen). Mä olen kans -95 kirjottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[

Mä katoin kans tuota leikkausta, että onkohan mulla ollu sama puku (väristä en osaa sanoa, mulla oli persikanvärinen). Mä olen kans -95 kirjottanut.

Joo,sillo oli monilla jakkupukuja lakkiaisissa. toi on ihan valkoinen ja takana oli sellanen nyöritys. Sit oli polvipitunen hame,jonka lyhennytin äidin kauhistukseksi minipituiseksi. :whistle:

Joo,sillo oli monilla jakkupukuja lakkiaisissa. toi on ihan valkoinen ja takana oli sellanen nyöritys. Sit oli polvipitunen hame,jonka lyhennytin äidin kauhistukseksi minipituiseksi. :whistle:

Sano ny vielä että ostit Haloselta, niin mä olen varma että meillä oli samanlaiset puvut tosin erivärisinä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:

Sano ny vielä että ostit Haloselta, niin mä olen varma että meillä oli samanlaiset puvut tosin erivärisinä. =)

No sieltähän se :laugh: :laugh: :laugh:

Mulla oli muuten niin että kesäkuussa juhlittiin ylppäreitä ja heinäkuussa sai poika vihdoin alkunsa. Ja JUST ennen pojan syntymää mies valmistui koulustaan. Ihan hyvin ajoitettu kaikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
taas tällä huippulaadukkaalla tietokoneen kameralla nappastu kuva :D

Sä oot kyllä aika näyttävän näköinen. :flower:

Kiitoksia vainen. Oikea sananmuoto taitaa kuitenkin olla että mä OLIN näyttävän näköinen kun oli taitava valokuvaaja ja rutkasti pakkelia :D

muoks,poistin kuvan

Mulla sama vuosi kuin sulla. Tosin kuvat äitellä kirjahyllyssä. Ite en niitä hirvityksiä hyllyihini laita :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kiitoksia vainen. Oikea sananmuoto taitaa kuitenkin olla että mä OLIN näyttävän näköinen kun oli taitava valokuvaaja ja rutkasti pakkelia :D

Sillon sä laitoit susta sen kuvan, missä olit ilman meikkiä ja näytit siinä myös tosi hyvältä.

Yhteistyössä